Ik vind het knap, jezelf niet in bekoring leiden en zo. De slang, de appel, de engel.quote:Op donderdag 19 juli 2012 09:56 schreef HeatWave het volgende:
[..]
het is zwaar, maar iemand moet het (niet) doen Angel.
ik denk dat je gewoon te oud bent voor hwquote:Op donderdag 19 juli 2012 09:57 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik vind het knap, jezelf niet in bekoring leiden en zo. De slang, de appel, de engel.
Krak.quote:Op donderdag 19 juli 2012 09:58 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
ik denk dat je gewoon te oud bent voor hw
iedereen is hier naartoe verhuisdquote:Op donderdag 19 juli 2012 10:10 schreef Anthraxx het volgende:
Ah, hier zijn wij naar toe verhuisd. Toegegeven, het gaat wel sneller dan het hele afgelopen jaar.
De goeie ouwe tijd.quote:Op donderdag 19 juli 2012 10:10 schreef motorbloempje het volgende:
Kjoe! De letters CUB vielen gisteren bij de sc-onderhandelingen!
Nou ja, combinatie van de R&P SC en Singles. Zoals de mods al jaren willen. Plus nog wat restantjes uit andere SCs.quote:Op donderdag 19 juli 2012 10:10 schreef Anthraxx het volgende:
Ah, hier zijn wij naar toe verhuisd. Toegegeven, het gaat wel sneller dan het hele afgelopen jaar.
En.. zullen we het die maand volhouden?quote:Op donderdag 19 juli 2012 10:17 schreef Q. het volgende:
[..]
Nou ja, combinatie van de R&P SC en Singles. Zoals de mods al jaren willen. Plus nog wat restantjes uit andere SCs.
Dat mag je heul niet vragen hier.quote:Op donderdag 19 juli 2012 10:17 schreef Cue_ het volgende:
[..]
En.. zullen we het die maand volhouden?
van wie niet?quote:Op donderdag 19 juli 2012 10:23 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Dat mag je heul niet vragen hier.
Het is geen "Dag..."quote:Op donderdag 19 juli 2012 10:10 schreef Anthraxx het volgende:
Nou moet ik weer helemala opnieuw uitvinden wie ik wil zoenen en wie ik zum Kotzen vindquote:Op donderdag 19 juli 2012 10:17 schreef Q. het volgende:
[..]
Nou ja, combinatie van de R&P SC en Singles. Zoals de mods al jaren willen. Plus nog wat restantjes uit andere SCs.
Ik hoef alvast niet met jou te zoenen, als dat het wat makkelijker maakt!quote:Op donderdag 19 juli 2012 10:35 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nou moet ik weer helemala opnieuw uitvinden wie ik wil zoenen en wie ik zum Kotzen vind
En dansen?quote:Op donderdag 19 juli 2012 10:35 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nou moet ik weer helemala opnieuw uitvinden wie ik wil zoenen en wie ik zum Kotzen vind
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |