Goede eerste indruk achterlaten?quote:Op donderdag 19 juli 2012 00:24 schreef Strani het volgende:
Ik denk direct. En ben ook direct gaan posten. Vanwaar die angst?
Deze man.quote:Op donderdag 19 juli 2012 00:25 schreef Strani het volgende:
[..]
Hier telt alleen je meest recente indruk.
Precies!quote:Op donderdag 19 juli 2012 00:25 schreef drumstickNL het volgende:
[..]
Deze man.
Niemand weet meer wat ik allemaal voor rare topics heb gemacht.
Dat is waar. Maar een echte baggeraar oid ben je niet direct denk ik.quote:Op donderdag 19 juli 2012 00:25 schreef Strani het volgende:
[..]
Hier telt alleen je meest recente indruk.
Ik denk dat je het als nieuwkomer inderdaad alleen snel kunt verpesten door binnen je eerste drie dagen een stuk of honderd baggertopics te openen. En dat komt voor, helaas.quote:Op donderdag 19 juli 2012 00:26 schreef Scuidward het volgende:
[..]
Dat is waar. Maar een echte baggeraar oid ben je niet direct denk ik.
Ja, als je direct op de 'open nieuwe topic' knop drukt zit er wel een luchtje aan vaak.quote:Op donderdag 19 juli 2012 00:26 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik denk dat je het als nieuwkomer inderdaad alleen snel kunt verpesten door binnen je eerste drie dagen een stuk of honderd baggertopics te openen. En dat komt voor, helaas.
Ik ook. Snap niet dat je op een forum gewoon gaat rondkijken en niets posten, behalve als je iets specifiek zoekt op Google en dan op een linkje uitkomtquote:
zelfde hier kwam veel gruwelijke shit tegen op FOK! na idd paar keer tegen te komen wou ik er deel uit maken.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 03:57 schreef Dalando het volgende:
Iedere keer dat ik iets googlede kwam er wel een resultaat van FOK!.
Na 7e keer ofzo dat ik een FOK! resultaat zag was ik nieuwsgierig, en registreerde ik Dalando.
Nooit echt gelurkt om 't lurken
En nu kom je er niet meer vanafquote:Op vrijdag 20 juli 2012 04:00 schreef smitjew het volgende:
[..]
zelfde hier kwam veel gruwelijke shit tegen op FOK! na idd paar keer tegen te komen wou ik er deel uit maken.
Ik begon met Big Brother en was het meelezen al genoeg. Wist niet eens dat er nog meer forums waren op Fok!quote:Op vrijdag 20 juli 2012 00:17 schreef rareziekte het volgende:
[..]
Ik ook. Snap niet dat je op een forum gewoon gaat rondkijken en niets posten, behalve als je iets specifiek zoekt op Google en dan op een linkje uitkomt
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |