SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Xbox 360 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)PS3 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:dedafmonteur (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
TIMMAH1986 (Tim86)
Guidoble (psychedelicate)
Santello (Santelllo)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
Saint Pierre NL (jpg97)
Rijstbal (Rijstbal)
Harregarre(SuperHarregarre)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
v iSKiiLLz x (Kenarion)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bnoankaas (laucas)
superhero 7000 (Walxie)
Barbathor (Thorb)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)quote:Derium (Patje1987)
Duuc-nl (Duuc-nl)
KentdeBruin (detennismaster)
OmniRocket (OmniRocket)
hermanpyro (brainbird)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (mash_)
bnoankaas (laucas)
ownernickk (Nickskuh)
c0sm0fifa (GuRBuH)
psvunited (zerokil)
Jesserdt (Lindgren.)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Dopekoe (Dopekoe)
Rhahyrion (Fuszy)
Koenoosterbroek (el-blanchito)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
Pieter115 (wieisboos)
MaartenFM (MaartenFM)
mmootje (Poker4lifee)
dion_v_k (dion_v_k)
JoodNL (JoodNL)
Sjineez (Rijst)
NL__Headsh0t (EVH001)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
Op donderdag 29 november 2012 20:25 schreef tong80 het volgende:
GeeftJeEnergie geeft je meer energie dan een onbeduidend genie.
:P
Exact even grootquote:
Szczesny? Dat is nou een goed voorbeeld van een IF die zijn geld niet waard is, Behalvve als je hem echt nodig hebt voor een hybrid ofzo zou ik hem dus nooit nemen..Hart, Cech, Reina enzo zijn 100x beter en goedkoper.quote:Op woensdag 18 juli 2012 23:11 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Even een nieuw team bedenken met IF Snesnie
De UP was al een baas
quote:Op woensdag 18 juli 2012 23:16 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Exact even groot
[..]
Szczesny? Dat is nou een goed voorbeeld van een IF die zijn geld niet waard is, Behalvve als je hem echt nodig hebt voor een hybrid ofzo zou ik hem dus nooit nemen..Hart, Cech, Reina enzo zijn 100x beter en goedkoper.
Met Jackson denk ik? Die is wel zo klein volgens mij!quote:Op woensdag 18 juli 2012 23:17 schreef detennismaster het volgende:
[..]Ik had altijd het idee dat White 1.75 was. Ik vergis me met iemand.
Vind je?quote:Op woensdag 18 juli 2012 23:16 schreef Tim86 het volgende:
Szczesny? Dat is nou een goed voorbeeld van een IF die zijn geld niet waard is, Behalvve als je hem echt nodig hebt voor een hybrid ofzo zou ik hem dus nooit nemen..Hart, Cech, Reina enzo zijn 100x beter en goedkoper.
Dat weet ik nog ja, helaas was dat ook mijn enige goalquote:Op woensdag 18 juli 2012 22:34 schreef vandermar het volgende:
[..]
Dark zijn eerste kans tegen mij, Marlos die uit stilstand de bal in de kruising jaagde20 meter ofzo
Positief ja, maar als je op andere plekken de coins kan gebruiken moet je het daar doen. Bij mij was het de 7e IF ofzo :pquote:Op woensdag 18 juli 2012 23:18 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Vind je?
Thorb en Rijst waren er zeer positief over, en de UP van hem was ook best sick al
Qua IF keepers is het met afstand de slechtste die ik heb gehad in ieder geval. Als je weinig coins hebt dan zou ik vooral niet 30k ofzo extra uit gaan geven aan een keeper als je zulke goede alternatieven hebt voor een paar K.quote:Op woensdag 18 juli 2012 23:18 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Vind je?
Thorb en Rijst waren er zeer positief over, en de UP van hem was ook best sick al
Je had de overwinning meer verdiend dan mijquote:Op woensdag 18 juli 2012 23:19 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Dat weet ik nog ja, helaas was dat ook mijn enige goal
Ik had even wat tijd nodig om mijn bronze Jumbos te openen met een snelle computer en meteen kreeg ik betere spelers, o.a. Gardner, Livermore en McEachran. Helaas nog geen IF
Ik vond hem geweldig, beste keeper uit de BPL voor mij.quote:Op woensdag 18 juli 2012 23:16 schreef Tim86 het volgende:
[..]
ik*quote:Op woensdag 18 juli 2012 23:20 schreef vandermar het volgende:
[..]
Je had de overwinning meer verdiend dan mijik speelde in de eerste helft heel zwak, in de tweede helft was het gelijkwaardig!
McEachran is trouwens wel een heel goede speler! Goed schot ook al is het maar 65 ofzo.
Het was heel apart, bij 1-1 kon Vela 2x zo doorlopen. De eerste keer miste je nog, de 2e keer niet :pquote:Op woensdag 18 juli 2012 23:20 schreef vandermar het volgende:
[..]
Je had de overwinning meer verdiend dan mijik speelde in de eerste helft heel zwak, in de tweede helft was het gelijkwaardig!
McEachran is trouwens wel een heel goede speler! Goed schot ook al is het maar 65 ofzo.
Ja, die Braziliaanse nonrare.quote:Op woensdag 18 juli 2012 23:18 schreef vandermar het volgende:
[..]
Met Jackson denk ik? Die is wel zo klein volgens mij!
Bij mij was het echt een blunderkeeper. Heb hier toen een paar keer nog een filmpje gepost met schoten vanaf de zijlijn door het midden van het doel die erin gingen enzo..echt bizar.quote:Op woensdag 18 juli 2012 23:21 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Ik vond hem geweldig, beste keeper uit de BPL voor mij.
Probeer het gewoon. Koop de goedkoopste zodat je geen verlies draait!quote:Op woensdag 18 juli 2012 23:22 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Door jullie moet ik altijd twijfelen ook hè
Geen IF Snesnie dus
Eerst eens kijken naar een leuke Hybride waar hij inpastquote:Op woensdag 18 juli 2012 23:23 schreef vandermar het volgende:
[..]
Probeer het gewoon. Koop de goedkoopste zodat je geen verlies draait!
dacht dat je die IF al had toen je tegen Rijst speelde?quote:Op woensdag 18 juli 2012 23:23 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Eerst eens kijken naar een leuke Hybride waar hij inpast
Eerst de UP geprobeerd, die is ziek voor 1kquote:Op woensdag 18 juli 2012 23:24 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
dacht dat je die IF al had toen je tegen Rijst speelde?
Koop IF Hondaquote:Op woensdag 18 juli 2012 23:20 schreef RavioliPunch het volgende:
Eerste wedstrijd hiermee meteen 5-1 of 6-1 gewonnen, ben het even vergeten:
http://www.futhead.com/12/squad/1483207
Speelt echt lekker. En GJE, Kerzhakhov doet het best goed bij mij... twee goals.
Maar voor 20k heb je een bazenteam
Had wel in friendlies dat hij heel goed is, en dan in de laatste minuten oid verslapt.quote:Op woensdag 18 juli 2012 23:26 schreef vandermar het volgende:
UP Sesnie had ik in mijn polen team maar door hem won ik eigenlijk de wedstrijdendat team speelde zo vreselijk kut, Sesnie, IF Obraniak en UP Piszczscek waren de enige spelers die voldeden, vooral IF Obraniak
In het echt ben ik heel anders, dan praat ik niet zo over packs als hier. Maar ze zeggen dat ik best wel droog ben in het echt, ook een keer in een Xbox Live party moesten mensen om mij lachen omdat ik heel onverwacht iets droogs zeiquote:Op woensdag 18 juli 2012 23:26 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Ben echt benieuwd hoe het is om met DarkSonic irl te praten
Over pakjes en shit
Klopt, 11k ofzo toch?quote:Op woensdag 18 juli 2012 23:25 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Koop IF Honda
Geen drol waard meer volgens mij
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |