Jazekerquote:
met een rechtback als Jallet en die keeper ga je kk hard falenquote:Op woensdag 18 juli 2012 23:22 schreef dikkedaniel het volgende:
De kwaliteiten hebben ze, een goede trainert en zodra het team gaat draaien knalt ibra zelfs real of barca vd mat.
x
Ze moeten Lloris kopenquote:Op woensdag 18 juli 2012 23:34 schreef vincerusso het volgende:
[..]
met een rechtback als Jallet en die keeper ga je kk hard falen
Ach, Chelsea heerst toch ook bepaald niet in de PL, en Man City heeft in vier jaar van onbeperkt budget één titel gepakt, in blessuretijd van de laatste wedstrijd. Ze zullen zeker de eerste twee, drie jaar echt niet gaan domineren.quote:Op woensdag 18 juli 2012 23:45 schreef Vjenne12345 het volgende:
De club waar Ronaldinho groot is geworden in Europa, wat was die gast goed toen. Leuke club toen, nu gewoon Chelsea 2 . Zullen wel gaan heersen in Frankrijk nu. Europa wordt wat lastiger met Barça, Real en noem maar op.
Franse competitie/tegenstand is ook wel een heel stuk minder.quote:Op woensdag 18 juli 2012 23:57 schreef DeX090 het volgende:
[..]
Ach, Chelsea heerst toch ook bepaald niet in de PL, en Man City heeft in vier jaar van onbeperkt budget één titel gepakt, in blessuretijd van de laatste wedstrijd. Ze zullen zeker de eerste twee, drie jaar echt niet gaan domineren.
Mwah, ze hebben met Olympique Lyonnais en Olymique Marseille toch een paar serieuze tegenstanders. Daarbij denk ik dat niet elke speler zo graag in Frankrijk zou willen voetballen. Er zijn verschillende competities die toch hoger aangeschreven zijn.quote:Op woensdag 18 juli 2012 23:59 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Franse competitie/tegenstand is ook wel een heel stuk minder.
Zijn redelijke tegenstanders maar daar lopen geen gelijkwaardige of bijna gelijkwaardige spelers rond. In bijv. Engeland kun je wel.Drogba hebben maar een stuk of 4 ploegen om je heen hebben ook een spits van wereldklasse.quote:Op donderdag 19 juli 2012 00:00 schreef DeX090 het volgende:
[..]
Mwah, ze hebben met Olympique Lyonnais en Olymique Marseille toch een paar serieuze tegenstanders. Daarbij denk ik dat niet elke speler zo graag in Frankrijk zou willen voetballen. Er zijn verschillende competities die toch hoger aangeschreven zijn.
Daar heb je geen United, City, Arsenal of Liverpool destijds. Frankrijk is de rest beduidend minder dan in Engeland.quote:Op woensdag 18 juli 2012 23:57 schreef DeX090 het volgende:
[..]
Ach, Chelsea heerst toch ook bepaald niet in de PL, en Man City heeft in vier jaar van onbeperkt budget één titel gepakt, in blessuretijd van de laatste wedstrijd. Ze zullen zeker de eerste twee, drie jaar echt niet gaan domineren.
quote:Op woensdag 18 juli 2012 23:01 schreef dikkedaniel het volgende:
De nieuwe koopclub van Europa.
Chelsea heeft bewezen dat voetbal te koop is door afgelopen jaar de CL te winnen. Hierom wordt Vitesse komend seizoen kampioen van de eredivisie.
Manchester City is kampioen geworden van de PL, En nu komt PSG er aan!
Met als topaankoop de beste pure spits van de wereld Zlatan Imbra!
Wordt PSG de nieuwe verassing en een serieuze CL kandidaat in de komende 2 jaar, of gaat het in Frankrijk niet lukken met het sprookje?
motiveer
x
quote:Op donderdag 19 juli 2012 02:36 schreef Tyron het volgende:
Nog steeds geen PSV bash?
Ik kom later wel terug.
Dat is waar natuurlijk. En je kunt er ook niet omheen dat hun meer dan 500 miljoen schuld hebben. Alleen psg komt uit het niets bijna aan met een volledig nieuw gekocht team dat bedoel ik meer.quote:Op donderdag 19 juli 2012 02:30 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Barcelona en Real Madrid zijn ook koopclubs.
quote:Op woensdag 18 juli 2012 23:19 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
PSG gaat wel ziek worden
Ibra, Thiago Silva, Lavezzi
Ja mij maakt het in dat geval niet zoveel uit. Of die schuld nou in een paar jaar is opgebouwd of 10+ jaar.quote:Op donderdag 19 juli 2012 07:35 schreef dikkedaniel het volgende:
[..]
Dat is waar natuurlijk. En je kunt er ook niet omheen dat hun meer dan 500 miljoen schuld hebben. Alleen psg komt uit het niets bijna aan met een volledig nieuw gekocht team dat bedoel ik meer.
stekelenburgquote:Op donderdag 19 juli 2012 16:44 schreef PowerData het volgende:
En nu willen ze ook nog Pato.Beter kunnen ze een goede keeper halen.
quote:
Lavezzi --Pato---Pastorequote:Op donderdag 19 juli 2012 16:44 schreef PowerData het volgende:
En nu willen ze ook nog Pato.Beter kunnen ze een goede keeper halen.
Leuk, zeker.quote:Op donderdag 19 juli 2012 23:30 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Lavezzi --Pato---Pastore
-------------Zlatan
Leuk toch.
4-2-3-1quote:Op donderdag 19 juli 2012 23:40 schreef PowerData het volgende:
[..]
Leuk, zeker.Maar met hun rechtsback en keeper kunnen ze beter dáár investeren.
Verder: Vier spitsen en 3 middenvelders? Hmm..
Inderdaad. Ze kunnen beter een voorbeeld aan Bill Gates nemen.quote:Op donderdag 19 juli 2012 11:37 schreef Mierenneuker. het volgende:
Die koopclubs zijn echt de tumoren v/h hedendaags voetbal. Ze behoren er niet te zijn.
Helaas zijn er steeds meer rijke oostblokkers en van die gekke oliesjeiks die wel even een 'speeltje' kopen.
Dit dus.quote:Op zondag 22 juli 2012 14:27 schreef Lastpost het volgende:
Weer een club om toe te voegen aan het-rijtje.
Welke namen PSG ook aantrekt, de Franse competitie blijft niet erg aansprekend. Geen traditierijke clubs die populair zijn buiten Frankrijk en het voetbal is over het algmeen verdedigend en saai. Er wordt gemiddeld heel weinig gescoord in de Franse competitie.quote:Op zondag 22 juli 2012 14:24 schreef tong80 het volgende:
Sinds de Franse voetbalclub Paris Saint Germain overgenomen is door Qatar Sports Investments kent het aantrekken van nieuwe spelers bijna geen grenzen. I speak football berekende dat de Fransen in een jaar tijd 230 miljoen euro in versterkingen geïnvesteerd hebben, meer dan de tien jaar ervoor bij elkaar.
De laatste namen die vastgelegd zijn, zijn Thiago Silva en Zlatan Ibrahimovic die PSG samen 75 miljoen euro hebben gekost. Beide spelers werden overgenomen van AC Milan. Zij moeten er voor zorgen dat de eerste landstitel sinds 1994 wordt binnengehaald. De laatste prijs van de grootmacht uit Parijs was de Franse beker die in 2008 gepakt werd.
Lucasquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 20:47 schreef dikkedaniel het volgende:
Nu weer 45 transfergeld voor braziliaans 'talentje'
Ik ook. Al heb ik niets met Bordeaux of de Franse competitie, maar dit soort clubs kunnen niet op mijn sympathie rekenenquote:Op zondag 26 augustus 2012 17:18 schreef TLC het volgende:
Vanavond de topper tegen een goeddraaiend Bordeaux (ik ben vanavond voor Bordeaux).
Op Sport1 toch?quote:Op zondag 26 augustus 2012 17:18 schreef TLC het volgende:
Vanavond de topper tegen een goeddraaiend Bordeaux (ik ben vanavond voor Bordeaux).
Hoezo ?quote:Op zondag 26 augustus 2012 21:30 schreef TLC het volgende:
Ik vrees trouwens dat het niet lang 0-0 zal blijven
Omdat PSG wel erg begonnen aan te dringen in het midden van de eerste helft, inmiddels is Bordeaux wel de bovenliggende ploeg maar zijn ze voorin wel erg slordig.quote:
Allo'Allo' met die veldwachterquote:Op zondag 26 augustus 2012 21:56 schreef SuperHarregarre het volgende:
Jezus, die elleboog.
Wel leuk ESPN met Francenglish commentaar. "They ave vwery offenseeeeve playuuuurs, so zey will look zoo attack ze goal."
PSV niet noemenquote:Op zondag 26 augustus 2012 22:57 schreef Nober het volgende:
Montpellier ook pas 1 uit 3, de kampioen!
[..]
Manchester City niet noemen
Lijkt me meer dan logisch.quote:Op zondag 26 augustus 2012 22:57 schreef Nober het volgende:
Montpellier ook pas 1 uit 3, de kampioen!
[..]
Manchester City niet noemen
Maar de vorige week met pijn en moeite langs promovendus Southampton in eigen huis.quote:Op zondag 26 augustus 2012 22:58 schreef Fok-it het volgende:
[..]
City speelde tegen een zeer goed Liverpool vandaag.
Kon die eindelijk een kut dekken? Weet niet wat PSV gedaan heeft.quote:
City is verplicht hun wedstrijden te winnen, zelfs uit bij Liverpool en als dat niet gebeurt dan falen ze.quote:Op zondag 26 augustus 2012 22:58 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Lijkt me meer dan logisch.
Real Madrid speelde tegen Getafe
Ac Milan speelde tegen een promovendus
PSG met al zijn miljoenen..
City speelde tegen een zeer goed Liverpool vandaag.
En rood voor Ibraquote:Op zaterdag 3 november 2012 19:41 schreef tong80 het volgende:
Zaterdag:
Paris S.Germain 1 Saint-Etienne 2
quote:
quote:
Frankrijk,Coupe de la Liguequote:Op maandag 12 november 2012 12:04 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ben benieuwd wat PSG er verder dit seizoen van gaat maken!
sjezus wat een geldquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 20:47 schreef dikkedaniel het volgende:
Nu weer 45 transfergeld voor braziliaans 'talentje'
Van Der Wiel behoort tot de top 10 beste RBs op dit moment.quote:Op woensdag 18 juli 2012 23:34 schreef vincerusso het volgende:
[..]
met een rechtback als Jallet en die keeper ga je kk hard falen
hahaha je en gelukkig hebben ze geen geluk gehad en speelden ze geweldige wedstrijden... dus niet.quote:Op woensdag 18 juli 2012 23:01 schreef dikkedaniel het volgende:
De nieuwe koopclub van Europa.
Chelsea heeft bewezen dat voetbal te koop is door afgelopen jaar de CL te winnen.
Hou het even gezellig man!quote:Op donderdag 29 november 2012 19:29 schreef richard. het volgende:
[..]
hahaha je en gelukkig hebben ze geen geluk gehad en speelden ze geweldige wedstrijden... dus niet.
Oja, en gelukkig speelde Bayern de finale met hun sterkste opstelling omdat niemand geschorst was... pffff
En Manchester City is kampioen geworden door geld idd maar niet op een sportieve manier, de laatste competitie wedstrijd vorig jaar is namelijk omgekocht zoals iedereen heeft kunnen zien.
En Vitesse wordt dit jaar dus echt geen kampioen, ik vrees PSV maar hoop op Feyenoord uiteraard, dat is tenslotte de enige echte voetbalclub die Nederland kent.
Misschien voortaan nadenken voordat je wat uitkraamt?
Kom op man, dus je wou zeggen dat dat terecht was gezien het spelbeeld??quote:Op donderdag 29 november 2012 20:51 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ze hebben ook op een bijzondere wijze Barca van zich af weten te schudden.
Ik heb het ook niet zo op Chelsea, nooit gehad! Maar de manier waarop ze speelde en hoe ze het volhielden, dat vereist discipline en dat vind ik toch ergens wel bijzonder. Zijn weinig manieren hoe je een club als Barcelona kunt verslaan en dit was er 1 van. Dat verdient respect!quote:Op donderdag 29 november 2012 20:56 schreef richard. het volgende:
[..]
Kom op man, dus je wou zeggen dat dat terecht was gezien het spelbeeld??
Tuurlijk is het netjes om Barcelona uit een toernooi te spelen maar kijk dan ook naar de manier waarop het gegaan is denk ik dan. Ik gun Chelsea die cup van harte hoor maar als de beste had mogen winnen was het een andere club geweest.. Bayern Munchen bijvoorbeeld.
Eens.quote:Op donderdag 29 november 2012 20:59 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik heb het ook niet zo op Chelsea, nooit gehad! Maar de manier waarop ze speelde en hoe ze het volhielden, dat vereist discipline en dat vind ik toch ergens wel bijzonder. Zijn weinig manieren hoe je een club als Barcelona kunt verslaan en dit was er 1 van. Dat verdient respect!
quote:Op donderdag 29 november 2012 20:51 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Hou het even gezellig man!
Succes van Chelsea was niet alleen afhankelijk van het spel in de finale.
Ze hebben ook op een bijzondere wijze Barca van zich af weten te schudden.
80 % balbezit van Barca en kans na kans missen.quote:Op donderdag 29 november 2012 20:59 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik heb het ook niet zo op Chelsea, nooit gehad! Maar de manier waarop ze speelde en hoe ze het volhielden, dat vereist discipline en dat vind ik toch ergens wel bijzonder. Zijn weinig manieren hoe je een club als Barcelona kunt verslaan en dit was er 1 van. Dat verdient respect!
Ik bedoel maar...quote:Op donderdag 6 december 2012 13:50 schreef tong80 het volgende:
[..]
80 % balbezit van Barca en kans na kans missen.
Zoveel kansen had Barcelona niet, dat maak jij ervan. En grote kansen waren al helemaal op 1 hand te tellen.quote:Op donderdag 6 december 2012 13:50 schreef tong80 het volgende:
[..]
80 % balbezit van Barca en kans na kans missen.
Nog altijd 80 % kansen meer dan Chelsea. En ok, laten we het op 75 % balbezit houden.quote:Op woensdag 12 december 2012 18:24 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Zoveel kansen had Barcelona niet, dat maak jij ervan. En grote kansen waren al helemaal op 1 hand te tellen.
quote:Op woensdag 12 december 2012 18:44 schreef tong80 het volgende:
[..]
Nog altijd 80 % kansen meer dan Chelsea. En ok, laten we het op 75 % balbezit houden.
Dat bedoelde ikquote:
Tegen Vitessequote:Op woensdag 12 december 2012 19:44 schreef HighVolume het volgende:
binnen nu en 3 jaar wint PSG de CL
Daarbij zijn dit statistieken van een andere wedstrijd, maar ach nu nog een totaal willekeurig feitje en de discussie is over.quote:Op woensdag 12 december 2012 23:46 schreef Doublepain het volgende:
[..]
ik snap niet wat er zo mooi aan dat getik is?
Je bereikt er niks mee
Post van het jaarquote:Op woensdag 12 december 2012 23:46 schreef Doublepain het volgende:
[..]
ik snap niet wat er zo mooi aan dat getik is?
Je bereikt er niks mee
CL hangt veel meer af van momenten. Een arbitrale dwaling in bv. de finale / halve finale enquote:Op donderdag 13 december 2012 17:39 schreef Sterrezaat het volgende:
Idd een echte koopclub. Kampioen zullen ze wel worden, dit jaar of volgend jaar maar CL is toch een heel ander verhaal.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |