ik heb mij vermaakt in de vega, maar dat is ook al weer 4 jaar geleden ofzoquote:Op donderdag 19 juli 2012 00:07 schreef Saind het volgende:
[..]
Als dat de instelling is kan het alleen meevallen. Maar camping is best gezellig en er valt zat te neuken dus die vakantie komt wel goed. Sala vega is kut. Die aanbieding voor dag op privestrand is bizar kut, alleen alcoholvrij bier. Zeker twee avonden lloret doen is ook tof
Ik zou je willen toevoegen maar na de geschiedenis met Rens en Stijn durf ik niet meerquote:Op donderdag 19 juli 2012 00:08 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Je had het ook gewoon kunnen vragen hoor
Ik hou eigenlijk helemaal niet van in een tent slapenquote:Op donderdag 19 juli 2012 00:09 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Grap man.
Ik wou dat wij nog in een tent konden, maakte op Terschelling wel de sfeer igg.
Heel anders wel. Veeel grootschaliger. Politie is wel veel kutter daar dan blanes.quote:Op donderdag 19 juli 2012 00:08 schreef Tyron het volgende:
[..]
Ja lloret zaten we ook over te denken.
Ik heb nap4 ook op fb en daar weet niemand iets vanquote:Op donderdag 19 juli 2012 00:09 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ik zou je willen toevoegen maar na de geschiedenis met Rens en Stijn durf ik niet meer
Ik ook niet.quote:Op donderdag 19 juli 2012 00:10 schreef Tyron het volgende:
[..]
Ik hou eigenlijk helemaal niet van in een tent slapenEn dan al helemaal niet met 4 gasten in een kleine ruimte ofzo. Maarja, je moet er wat voor over hebben.
Hoe is de slaapruimte eigenlijk? Liggen de vier matrassen echt dicht tegen elkaar of heb je wel wat ruimte?quote:Op donderdag 19 juli 2012 00:10 schreef Saind het volgende:
[..]
Heel anders wel. Veeel grootschaliger. Politie is wel veel kutter daar dan blanes.
Hoezo geschiedenis met mij? Het enige wat ik me herinner is dat jullie mijn pf belachelijk vondenquote:Op donderdag 19 juli 2012 00:09 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ik zou je willen toevoegen maar na de geschiedenis met Rens en Stijn durf ik niet meer
Wist ik wel en ik weet ook dat je Kapiteintje heb gevondenquote:Op donderdag 19 juli 2012 00:10 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik heb nap4 ook op fb en daar weet niemand iets van
En smoofie
Niet belachelijk, moest gewoon lachenquote:Op donderdag 19 juli 2012 00:10 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Hoezo geschiedenis met mij? Het enige wat ik me herinner is dat jullie van pf belachelijk vonden
hou er ook over op.quote:Op donderdag 19 juli 2012 00:10 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik heb nap4 ook op fb en daar weet niemand iets van
En smoofie
Kloptquote:Op donderdag 19 juli 2012 00:11 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wist ik wel en ik weet ook dat je Kapiteintje heb gevonden
quote:
Men gaat wel. Plek zat om te krikken. Zelfs twee paar naast elkaar, was wel beetje awkward. Maar ga nu echt tukken. Vandaag tripje skopje-pristina gedaan en ben kapotquote:Op donderdag 19 juli 2012 00:10 schreef Tyron het volgende:
[..]
Hoe is de slaapruimte eigenlijk? Liggen de vier matrassen echt dicht tegenelkaar of heb je wel wat ruimte?
goh wat gekquote:Op donderdag 19 juli 2012 00:12 schreef RensAjacied het volgende:
Kom al verdomd veel AFCA account tegen
trustenquote:Op donderdag 19 juli 2012 00:12 schreef Saind het volgende:
[..]
Men gaat wel. Plek zat om te krikken. Zelfs twee paar naast elkaar, was wel beetje awkward. Maar ga nu echt tukken. Vandaag tripje skopje-pristina gedaan en ben kapot
heh, hij is toch lid van scf?quote:Op donderdag 19 juli 2012 00:12 schreef RensAjacied het volgende:
Kom al verdomd veel AFCA account tegen
Tenten zijn vreselijk op de een of andere manier.quote:Op donderdag 19 juli 2012 00:12 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ik ook niet.
maar mijn vrienden maakte met humor alles goed.
Vooral als je geen schaduw hebt en het fucking warm is.quote:Op donderdag 19 juli 2012 00:13 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Tenten zijn vreselijk op de een of andere manier.
Klamquote:Op donderdag 19 juli 2012 00:13 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Tenten zijn vreselijk op de een of andere manier.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |