Daar heb ik de Ardennen niet voor nodigquote:Op woensdag 18 juli 2012 23:05 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Ik ga veel Belgisch bier drinken volgende week in de Ardennen.
die bestaat niet zekerquote:Op woensdag 18 juli 2012 23:09 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Of ik nodig jullie allemaal uit in mijn Spaanse vakantiehuisje
Die in je dromenquote:Op woensdag 18 juli 2012 23:09 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Of ik nodig jullie allemaal uit in mijn Spaanse vakantiehuisje
Oehquote:Op woensdag 18 juli 2012 23:05 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Ik ga veel Belgisch bier drinken volgende week in de Ardennen.
quote:Op woensdag 18 juli 2012 23:15 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
[..]
Rustig dames, misschien win ik volgende maand wel
Volgens mij droom je nogquote:Op woensdag 18 juli 2012 23:15 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
[..]
Rustig dames, misschien win ik volgende maand wel
quote:Op woensdag 18 juli 2012 23:17 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]
pfffft pessimistik hoop dat hij het wint kunnen wij zuipen
Je kan maar geen plekje vinden hèquote:Op woensdag 18 juli 2012 23:25 schreef Hungry_Joe het volgende:
Hm. Dit is de kut-SC getuige de OP. Dacht straks nog dat dat die andere was.
Wat een leuk verjaardagscadeau.... Zwart aub...quote:Op woensdag 18 juli 2012 23:24 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Zal ik ook gelijk een Aston Martin kopen?
Dat je dat nog moet vragenquote:Op woensdag 18 juli 2012 23:24 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Zal ik ook gelijk een Aston Martin kopen?
Allebei de SC's zijn gewoon kut... klaar...quote:Op woensdag 18 juli 2012 23:26 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Je kan maar geen plekje vinden hè
Nee. Ik probeer om niet in een mix-up tussen de reeksen van labiele mensen terecht te komen. Het valt me zwaar.quote:Op woensdag 18 juli 2012 23:26 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Je kan maar geen plekje vinden hè
Voor mijquote:Op woensdag 18 juli 2012 23:26 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]
Wat een leuk verjaardagscadeau.... Zwart aub...
18 Juli moeten we uitroepen tot R&P Oud-en-nieuwquote:Op woensdag 18 juli 2012 23:09 schreef Memento-Mori het volgende:
dag oude en nieuwe sc vriendjes en vriendinnetjes
met champagne?quote:Op woensdag 18 juli 2012 23:28 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
18 Juli moeten we uitroepen tot R&P Oud-en-nieuw
Joh, niet zo zeuren en lekker posten. Ik vind het meer dan leuk zoquote:Op woensdag 18 juli 2012 23:27 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]
Allebei de SC's zijn gewoon kut... klaar...
Is ook weer zo. Staat een meet in van autisten ook, gezien de namen.quote:Op woensdag 18 juli 2012 23:29 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Die OP uit dat andere topic jaagt me juist meteen weg
Ja hoe gaan we dat eik doen met de motormeet enzo.... dat stond natuurlijk in de wiki van de gesloten reeks...quote:Op woensdag 18 juli 2012 23:28 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Je mag wel een keertje meerijden hoor
Posten die lui uit Singles hier?quote:Op woensdag 18 juli 2012 23:30 schreef KomtTijd... het volgende:
Ah, de zuurpruimen zijn er ook weer bij
lagerquote:Op woensdag 18 juli 2012 23:31 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Is ook weer zo. Staat een meet in van autisten ook, gezien de namen.Maar ja. Hoe hoog ligt dat gehalte hier?
Dat topic is nog open.quote:Op woensdag 18 juli 2012 23:31 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]
Ja hoe gaan we dat eik doen met de motormeet enzo.... dat stond natuurlijk in de wiki van de gesloten reeks...
pfffft dan ga ik wel voor de R8 als je dan toch geld over hebt.quote:Op woensdag 18 juli 2012 23:31 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Jij bent in het voordeel want vrouw.
De laatste keer dat ik daar keek (voordat ik ging sporten) was ie weer dicht. Het topic is een beetje een knipperlicht relatie vandaag.quote:
Altijd gezelligquote:Op woensdag 18 juli 2012 23:30 schreef KomtTijd... het volgende:
Ah, de zuurpruimen zijn er ook weer bij
Dude, wtfquote:Op woensdag 18 juli 2012 23:35 schreef Hungry_Joe het volgende:
Ik denk dat ik gewoon nu al niemand mag. Behalve dan mijn bovenstebeste vrienden uit de voormalige 25-35 SC reeks, want die hebben mijn leven weer zin gegeven.
Of nu ja, zin. Meer tikwerk.
quote:Op woensdag 18 juli 2012 23:35 schreef Hungry_Joe het volgende:
Ik denk dat ik gewoon nu al niemand mag. Behalve dan mijn bovenstebeste vrienden uit de voormalige 25-35 SC reeks, want die hebben mijn leven weer zin gegeven.
Denk het ookquote:Op woensdag 18 juli 2012 23:35 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Ik hoor zojuist dat de eerstvolgende R&P-oud-en-nieuw-meet bij T. is.
Fijn dat wij daarin kunnen toedragen HJquote:Op woensdag 18 juli 2012 23:35 schreef Hungry_Joe het volgende:
Ondanks mijn minimale bijdrage toch graag gedaan hoorquote:Op woensdag 18 juli 2012 23:35 schreef Hungry_Joe het volgende:
Mooi. Opgetyft staat netjes.quote:Op woensdag 18 juli 2012 23:35 schreef Hungry_Joe het volgende:
Zie? Deze jongen snapt het. Aan de rest moet je het korrel zout-gehalte weer uitleggen.quote:Op woensdag 18 juli 2012 23:37 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]
Fijn dat wij daarin kunnen toedragen HJ
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |