Ja maar all the way met een nieuwe lover vind ik dat eigenlijk hetzelfde? Daar is het voor lesbiennes nog steeds optioneel, de penetratiequote:Op woensdag 18 juli 2012 22:52 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
dat is waar
ik dacht dat je all the way met een nieuw lief bedoelde
en dan is het maar net wat all the way voor jou is natuurlijk
Dat ja.quote:Op woensdag 18 juli 2012 22:52 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik ook niet. Laatste keer dat ik er was zat ik bij de BK omdat ik geen Mac zag.
Pics graag!quote:Op woensdag 18 juli 2012 22:53 schreef rhubarbje het volgende:
ik vind hem verdorie wel die mac!
Ik zal hem opsnuffelen!
nee ik moet nog 100 dingen kopen natuurlijk
zonnebrand was over de datum en dat soort onzin
Nee klopt maar daarom zei ik ook verschilt per damequote:Op woensdag 18 juli 2012 22:53 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ja maar all the way met een nieuwe lover vind ik dat eigenlijk hetzelfde? Daar is het voor lesbiennes nog steeds optioneel, de penetratie.
Ja ok, maar dan nog is voor hun zonder penetratie al all the way, en daar ging het om. Niet of ze nu ook nog penetratie willen of niet.quote:Op woensdag 18 juli 2012 22:54 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Nee klopt maar daarom zei ik ook verschilt per dame
er zijn er best veel die dat toch wel willen
dan werkt ie niet meer tegen kankerquote:Op woensdag 18 juli 2012 22:54 schreef Tegan het volgende:
Ik zou die zonnebrand gewoon blijven gebruiken overigens.
mac is sleeeeechtquote:Op woensdag 18 juli 2012 22:53 schreef rhubarbje het volgende:
Ik zal hem opsnuffelen!
maar ik wil verdorie die mcflurrie nog proeven en als ik terug komt is ie misschien al wegquote:Op woensdag 18 juli 2012 22:55 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]
mac is sleeeeechtword je dik van.. moet je weer meer sporten en minder borrelen.... kortom gewoon afblijven rhu
ja flikker er dan nog maar een McFlurry in.....quote:Op woensdag 18 juli 2012 22:56 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
maar ik wil verdorie die mcflurrie nog proeven en als ik terug komt is ie misschien al weg
en ik ben al dik dus dat maakt lekker niks uit
http://www.schiphol.nl/Re(...)/VertrekLounges1.htmquote:Op woensdag 18 juli 2012 22:53 schreef rhubarbje het volgende:
Ik zal hem opsnuffelen!
ja diequote:Op woensdag 18 juli 2012 22:56 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]
ja flikker er dan nog maar een McFlurry in.....zeker die met witte magnum ofzo
omg... dat ding bevat gewoon 500 kcal... the fuck....quote:Op woensdag 18 juli 2012 22:57 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ja die
ik heb verdorie vakantie ja!
ik ga lekker helemaal nergens op letten
ik ga aan het cocktail infuus met een ijsje in mijn bek zodat het er tegelijk in kan sijpelen
quote:Op woensdag 18 juli 2012 22:57 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ja die
ik heb verdorie vakantie ja!
ik ga lekker helemaal nergens op letten
ik ga aan het cocktail infuus met een ijsje in mijn bek zodat het er tegelijk in kan sijpelen
Jij brengt me op ideeenquote:Op woensdag 18 juli 2012 22:57 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
cocktails gaan recht in mijn bloed hequote:Op woensdag 18 juli 2012 22:59 schreef LaPeach het volgende:
[..]lekker zo'n cocktail infuus maar of het in combinatie met ijs lekker is
Die maak ik altijd, lekkere pink panthers.quote:Op woensdag 18 juli 2012 23:00 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
cocktails gaan recht in mijn bloed he
proef je niks van
maar goed ik ken genoeg ijscocktails die heerlijk zijn
een lekkere daquiri of een milkshake-achtige cocktail nomnom
Wanneer kunnen we komen proeven?quote:Op woensdag 18 juli 2012 23:01 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Die maak ik altijd, lekkere pink panthers.
volgend jaar dus ergens....quote:Op woensdag 18 juli 2012 23:05 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Wanneer het weer ook eens wat coctailwaardiger is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |