maar ik wil geen eten, ik wil een mcflurryquote:Op woensdag 18 juli 2012 22:28 schreef Samzz het volgende:
[..]
Kan je beter naar Food Village, al is dat wel prijzig.
Terug van nooit weggeweest.quote:
Zullen wel na de douane zitten dan denk ik, zal 't eens aan m'n man vragen, die is er elke weekquote:Op woensdag 18 juli 2012 22:37 schreef Tegan het volgende:
Ik ken die twee Mac's van Schiphol niet trouwens. Kom er ook zelden, maar toch.
Jaquote:Op woensdag 18 juli 2012 22:38 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Zullen wel na de douane zitten dan denk ik, zal 't eens aan m'n man vragen, die is er elke week
nah dat ligt er maar net aan hoorquote:Op woensdag 18 juli 2012 22:44 schreef Tegan het volgende:
Ik heb trouwens nog wel een goed verhaal.
Ik was vandaag aan het praten met een lesbische collega van me, en toen door het gesprek werd me ineens duidelijk dat wat wij hetero's voorspel noemen voor lesbiennes gewoon al the real deal is. En dus als je dat even doortrekt, dat lesbiennes dus ook veel sneller all the way gaan enzo
. Ja eigenlijk wist ik dat ook wel, maar had er nooit zo bij stilgestaan, was wel een eyeopener
.
maar neuken met een piemel is dan toch ook gewoon optie 2?quote:Op woensdag 18 juli 2012 22:45 schreef Tegan het volgende:
Ja ok, maar dat is gewoon optie twee. Dat maakt optie een niet minder all the way.
maar als je een lesbienne bent die graag iets naar binnen flatst dan is dat toch nog gewoon zo?quote:Op woensdag 18 juli 2012 22:47 schreef Tegan het volgende:
Nouja ja, maar ik zie de rest dan toch eerder als voorspel, naspel en tussenspel (niet dat het minder seksueel is ofzo).
Ja maar kijk. Bij hetero's is ontmaagd zijn imo pas als er penetratie was. Terwijl bij lesbiennes dat niet zo is. En daar ligt het verschil.quote:Op woensdag 18 juli 2012 22:49 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
maar als je een lesbienne bent die graag iets naar binnen flatst dan is dat toch nog gewoon zo?
dat is waarquote:Op woensdag 18 juli 2012 22:50 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ja maar kijk. Bij hetero's is ontmaagd zijn imo pas als er penetratie was. Terwijl bij lesbiennes dat niet zo is. En daar ligt het verschil.
Ik ook niet. Laatste keer dat ik er was zat ik bij de BK omdat ik geen Mac zag.quote:Op woensdag 18 juli 2012 22:37 schreef Tegan het volgende:
Ik ken die twee Mac's van Schiphol niet trouwens. Kom er ook zelden, maar toch.
Ja maar all the way met een nieuwe lover vind ik dat eigenlijk hetzelfde? Daar is het voor lesbiennes nog steeds optioneel, de penetratiequote:Op woensdag 18 juli 2012 22:52 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
dat is waar
ik dacht dat je all the way met een nieuw lief bedoelde
en dan is het maar net wat all the way voor jou is natuurlijk
Dat ja.quote:Op woensdag 18 juli 2012 22:52 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik ook niet. Laatste keer dat ik er was zat ik bij de BK omdat ik geen Mac zag.
Pics graag!quote:Op woensdag 18 juli 2012 22:53 schreef rhubarbje het volgende:
ik vind hem verdorie wel die mac!
Ik zal hem opsnuffelen!
nee ik moet nog 100 dingen kopen natuurlijk
zonnebrand was over de datum en dat soort onzin
Nee klopt maar daarom zei ik ook verschilt per damequote:Op woensdag 18 juli 2012 22:53 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ja maar all the way met een nieuwe lover vind ik dat eigenlijk hetzelfde? Daar is het voor lesbiennes nog steeds optioneel, de penetratie.
Ja ok, maar dan nog is voor hun zonder penetratie al all the way, en daar ging het om. Niet of ze nu ook nog penetratie willen of niet.quote:Op woensdag 18 juli 2012 22:54 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Nee klopt maar daarom zei ik ook verschilt per dame
er zijn er best veel die dat toch wel willen
dan werkt ie niet meer tegen kankerquote:Op woensdag 18 juli 2012 22:54 schreef Tegan het volgende:
Ik zou die zonnebrand gewoon blijven gebruiken overigens.
mac is sleeeeechtquote:Op woensdag 18 juli 2012 22:53 schreef rhubarbje het volgende:
Ik zal hem opsnuffelen!
maar ik wil verdorie die mcflurrie nog proeven en als ik terug komt is ie misschien al wegquote:Op woensdag 18 juli 2012 22:55 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]
mac is sleeeeechtword je dik van.. moet je weer meer sporten en minder borrelen.... kortom gewoon afblijven rhu
ja flikker er dan nog maar een McFlurry in.....quote:Op woensdag 18 juli 2012 22:56 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
maar ik wil verdorie die mcflurrie nog proeven en als ik terug komt is ie misschien al weg
en ik ben al dik dus dat maakt lekker niks uit
http://www.schiphol.nl/Re(...)/VertrekLounges1.htmquote:Op woensdag 18 juli 2012 22:53 schreef rhubarbje het volgende:
Ik zal hem opsnuffelen!
ja diequote:Op woensdag 18 juli 2012 22:56 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]
ja flikker er dan nog maar een McFlurry in.....zeker die met witte magnum ofzo
omg... dat ding bevat gewoon 500 kcal... the fuck....quote:Op woensdag 18 juli 2012 22:57 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ja die
ik heb verdorie vakantie ja!
ik ga lekker helemaal nergens op letten
ik ga aan het cocktail infuus met een ijsje in mijn bek zodat het er tegelijk in kan sijpelen
quote:Op woensdag 18 juli 2012 22:57 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ja die
ik heb verdorie vakantie ja!
ik ga lekker helemaal nergens op letten
ik ga aan het cocktail infuus met een ijsje in mijn bek zodat het er tegelijk in kan sijpelen
Jij brengt me op ideeenquote:Op woensdag 18 juli 2012 22:57 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
cocktails gaan recht in mijn bloed hequote:Op woensdag 18 juli 2012 22:59 schreef LaPeach het volgende:
[..]lekker zo'n cocktail infuus maar of het in combinatie met ijs lekker is
Die maak ik altijd, lekkere pink panthers.quote:Op woensdag 18 juli 2012 23:00 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
cocktails gaan recht in mijn bloed he
proef je niks van
maar goed ik ken genoeg ijscocktails die heerlijk zijn
een lekkere daquiri of een milkshake-achtige cocktail nomnom
Wanneer kunnen we komen proeven?quote:Op woensdag 18 juli 2012 23:01 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Die maak ik altijd, lekkere pink panthers.
volgend jaar dus ergens....quote:Op woensdag 18 juli 2012 23:05 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Wanneer het weer ook eens wat coctailwaardiger is
Daar heb ik de Ardennen niet voor nodigquote:Op woensdag 18 juli 2012 23:05 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Ik ga veel Belgisch bier drinken volgende week in de Ardennen.
die bestaat niet zekerquote:Op woensdag 18 juli 2012 23:09 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Of ik nodig jullie allemaal uit in mijn Spaanse vakantiehuisje
Die in je dromenquote:Op woensdag 18 juli 2012 23:09 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Of ik nodig jullie allemaal uit in mijn Spaanse vakantiehuisje
Oehquote:Op woensdag 18 juli 2012 23:05 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Ik ga veel Belgisch bier drinken volgende week in de Ardennen.
quote:Op woensdag 18 juli 2012 23:15 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
[..]
Rustig dames, misschien win ik volgende maand wel
Volgens mij droom je nogquote:Op woensdag 18 juli 2012 23:15 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
[..]
Rustig dames, misschien win ik volgende maand wel
quote:Op woensdag 18 juli 2012 23:17 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]
pfffft pessimistik hoop dat hij het wint kunnen wij zuipen
Je kan maar geen plekje vinden hèquote:Op woensdag 18 juli 2012 23:25 schreef Hungry_Joe het volgende:
Hm. Dit is de kut-SC getuige de OP. Dacht straks nog dat dat die andere was.
Wat een leuk verjaardagscadeau.... Zwart aub...quote:Op woensdag 18 juli 2012 23:24 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Zal ik ook gelijk een Aston Martin kopen?
Dat je dat nog moet vragenquote:Op woensdag 18 juli 2012 23:24 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Zal ik ook gelijk een Aston Martin kopen?
Allebei de SC's zijn gewoon kut... klaar...quote:Op woensdag 18 juli 2012 23:26 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Je kan maar geen plekje vinden hè
Nee. Ik probeer om niet in een mix-up tussen de reeksen van labiele mensen terecht te komen. Het valt me zwaar.quote:Op woensdag 18 juli 2012 23:26 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Je kan maar geen plekje vinden hè
Voor mijquote:Op woensdag 18 juli 2012 23:26 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]
Wat een leuk verjaardagscadeau.... Zwart aub...
18 Juli moeten we uitroepen tot R&P Oud-en-nieuwquote:Op woensdag 18 juli 2012 23:09 schreef Memento-Mori het volgende:
dag oude en nieuwe sc vriendjes en vriendinnetjes
met champagne?quote:Op woensdag 18 juli 2012 23:28 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
18 Juli moeten we uitroepen tot R&P Oud-en-nieuw
Joh, niet zo zeuren en lekker posten. Ik vind het meer dan leuk zoquote:Op woensdag 18 juli 2012 23:27 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]
Allebei de SC's zijn gewoon kut... klaar...
Is ook weer zo. Staat een meet in van autisten ook, gezien de namen.quote:Op woensdag 18 juli 2012 23:29 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Die OP uit dat andere topic jaagt me juist meteen weg
Ja hoe gaan we dat eik doen met de motormeet enzo.... dat stond natuurlijk in de wiki van de gesloten reeks...quote:Op woensdag 18 juli 2012 23:28 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Je mag wel een keertje meerijden hoor
Posten die lui uit Singles hier?quote:Op woensdag 18 juli 2012 23:30 schreef KomtTijd... het volgende:
Ah, de zuurpruimen zijn er ook weer bij
lagerquote:Op woensdag 18 juli 2012 23:31 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Is ook weer zo. Staat een meet in van autisten ook, gezien de namen.Maar ja. Hoe hoog ligt dat gehalte hier?
Dat topic is nog open.quote:Op woensdag 18 juli 2012 23:31 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]
Ja hoe gaan we dat eik doen met de motormeet enzo.... dat stond natuurlijk in de wiki van de gesloten reeks...
pfffft dan ga ik wel voor de R8 als je dan toch geld over hebt.quote:Op woensdag 18 juli 2012 23:31 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Jij bent in het voordeel want vrouw.
De laatste keer dat ik daar keek (voordat ik ging sporten) was ie weer dicht. Het topic is een beetje een knipperlicht relatie vandaag.quote:
Altijd gezelligquote:Op woensdag 18 juli 2012 23:30 schreef KomtTijd... het volgende:
Ah, de zuurpruimen zijn er ook weer bij
Dude, wtfquote:Op woensdag 18 juli 2012 23:35 schreef Hungry_Joe het volgende:
Ik denk dat ik gewoon nu al niemand mag. Behalve dan mijn bovenstebeste vrienden uit de voormalige 25-35 SC reeks, want die hebben mijn leven weer zin gegeven.
Of nu ja, zin. Meer tikwerk.
quote:Op woensdag 18 juli 2012 23:35 schreef Hungry_Joe het volgende:
Ik denk dat ik gewoon nu al niemand mag. Behalve dan mijn bovenstebeste vrienden uit de voormalige 25-35 SC reeks, want die hebben mijn leven weer zin gegeven.
Denk het ookquote:Op woensdag 18 juli 2012 23:35 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Ik hoor zojuist dat de eerstvolgende R&P-oud-en-nieuw-meet bij T. is.
Fijn dat wij daarin kunnen toedragen HJquote:Op woensdag 18 juli 2012 23:35 schreef Hungry_Joe het volgende:
Ondanks mijn minimale bijdrage toch graag gedaan hoorquote:Op woensdag 18 juli 2012 23:35 schreef Hungry_Joe het volgende:
Mooi. Opgetyft staat netjes.quote:Op woensdag 18 juli 2012 23:35 schreef Hungry_Joe het volgende:
Zie? Deze jongen snapt het. Aan de rest moet je het korrel zout-gehalte weer uitleggen.quote:Op woensdag 18 juli 2012 23:37 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]
Fijn dat wij daarin kunnen toedragen HJ
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |