Damn, heb je ff?quote:Op donderdag 19 juli 2012 10:29 schreef twi het volgende:
Ohja, shifto. Ik moest van MohMi vragen om al haar klunzige daden van de afgelopen tien jaar samen te vatten en mij daar over in te lichten.
je bent niet de enige....quote:Op donderdag 19 juli 2012 10:28 schreef -Miauw- het volgende:
Ik zou zo onder mijn bureau kunnen gaan liggen en slapen
Ah mooi, dan kan ik al die gay foto's toe sturen waar je laatst om vroeg.quote:Op donderdag 19 juli 2012 10:31 schreef twi het volgende:
[..]
Ik heb alle tijd van de wereld en mijn PM-box heb ik er speciaal helemaal leeg voor gegooid.
Ik bewaar het voor tijdens een meet! Dan kunnen we hardop lachen en MohMi uitlachen dat ze rood aanloopt!quote:Op donderdag 19 juli 2012 10:31 schreef twi het volgende:
[..]
Ik heb alle tijd van de wereld en mijn PM-box heb ik er speciaal helemaal leeg voor gegooid.
Alleen die met jou er in hè? Want in de rest ben ik natuurlijk niet echt geinteressseerd meer sinds ik je heb ontmoet.quote:Op donderdag 19 juli 2012 10:31 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ah mooi, dan kan ik al die gay foto's toe sturen waar je laatst om vroeg.
11 augustusquote:Op donderdag 19 juli 2012 10:34 schreef shifto het volgende:
[..]
Ik bewaar het voor tijdens een meet! Dan kunnen we hardop lachen en MohMi uitlachen dat ze rood aanloopt!
Uiteraard. Ik heb een naaktshoot gedaan. Ik sta er op met kruiwagens, dolfijnen, cementmolens en zaklampen.quote:Op donderdag 19 juli 2012 10:34 schreef twi het volgende:
[..]
Alleen die met jou er in hè? Want in de rest ben ik natuurlijk niet echt geinteressseerd meer sinds ik je heb ontmoet.
Hahahaha serieus ?quote:Op donderdag 19 juli 2012 10:35 schreef shifto het volgende:
[..]
Dan heb ik mss al een meetvan de sex sc
Sex meet!?!quote:Op donderdag 19 juli 2012 10:35 schreef shifto het volgende:
niet gewerkt dusquote:Op donderdag 19 juli 2012 10:28 schreef -Miauw- het volgende:
Ik zou zo onder mijn bureau kunnen gaan liggen en slapen
quote:Op donderdag 19 juli 2012 10:35 schreef shifto het volgende:
[..]
Gaan ze een meet doen?quote:Op donderdag 19 juli 2012 10:35 schreef shifto het volgende:
[..]
De laatste SC is er nog niet zo lang en allemaal "nieuwe" mensen.quote:Op donderdag 19 juli 2012 10:43 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Gaan ze een meet doen?
Heeft ook maar uhm 4/5/6 jaar geduurd voordat die SC een meet zou krijgen
Serieus?quote:Op donderdag 19 juli 2012 10:46 schreef Mystikvm het volgende:
SEX is geblokkeerd bij mij op het werk
Geniaal welquote:Op donderdag 19 juli 2012 10:46 schreef Mystikvm het volgende:
SEX is geblokkeerd bij mij op het werk
I knowquote:Op donderdag 19 juli 2012 10:45 schreef shifto het volgende:
De laatste SC is er nog niet zo lang en allemaal "nieuwe" mensen.
Met de nadruk op NOGquote:Op donderdag 19 juli 2012 10:48 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Ja. Valt me mee dat ik deze SC nog in mag. Schijnbaar gaat het filter nog niet af op 'shifto'
Ahzoquote:Op donderdag 19 juli 2012 10:50 schreef Cue_ het volgende:
[..]
I knowWas er net (weer) voordat jij kwam he
zaklampen uhuh...quote:Op donderdag 19 juli 2012 10:35 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Uiteraard. Ik heb een naaktshoot gedaan. Ik sta er op met kruiwagens, dolfijnen, cementmolens en zaklampen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |