Ja, kan je het lekker over rugklachten hebbenquote:Op donderdag 19 juli 2012 11:36 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Zwaar!?! Weet je wat zwaar is, mijn penis op je schouders! Bam! Hernia!
Dan heb je het gesprek in ieder geval de goede kant op gestuurd.
Immer geil ja!quote:Op donderdag 19 juli 2012 11:37 schreef Mystikvm het volgende:
Ja, kan je het lekker over rugklachten hebben
Baggerjostie, klein verschilquote:Op donderdag 19 juli 2012 11:35 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Wat ? Ik een baggeruser ?Ga weg man
Zegt de user die eens als is schrijft, over uber fucking dom gesprokenquote:Op donderdag 19 juli 2012 11:39 schreef Murdera het volgende:
[..]
Als ik jouw laatste posts in FB bekijk was je zelf ook niet helemaal een genie.
Baggeruser kom ik nog wel mee in, maar mij uit maken voor mongool vind ik toch echt wel matig.quote:
gewoon even wat kutusers scheiden uit de nieuwe situatie, is tijdelijkquote:
Dit krijg je nou van het samenvoegen van alle SCsquote:Op donderdag 19 juli 2012 11:41 schreef HeatWave het volgende:
[..]
gewoon even wat kutusers scheiden uit de nieuwe situatie, is tijdelijk.
ja, niets mis mee hoorquote:Op donderdag 19 juli 2012 11:42 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Dit krijg je nou van het samenvoegen van alle SCs
Laat ze lekker, anders moeten ze een andere plek vinden en ik ben bang dan..quote:Op donderdag 19 juli 2012 11:41 schreef HeatWave het volgende:
[..]
gewoon even wat kutusers scheiden uit de nieuwe situatie, is tijdelijk.
Inderdaad, goed idee dat samenvoegen van SC's. De ene dag zit je in een SC die al maanden in goede sfeer verloopt, zo word je in een SC gesmeten die vol zit met ONZ-baggeraars.quote:
Ahhhw, die lieve jongen moet huilen van grammatica die niet klopt.quote:Op donderdag 19 juli 2012 11:40 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Zegt de user die eens als is schrijft, over uber fucking dom gesproken.
Vraag het gericht aan Re dan, hij is immers de expert hierzoquote:Op donderdag 19 juli 2012 11:42 schreef Samzz het volgende:
Wat kwalificeert een persoon als baggerjosti? Nog belangrijker, ben ik er ook een?
Hoe krijg ik zo snel mogelijk alle aandacht op mij gericht.quote:Op donderdag 19 juli 2012 11:42 schreef Samzz het volgende:
Wat kwalificeert een persoon als baggerjosti? Nog belangrijker, ben ik er ook een?
Maanden?!quote:Op donderdag 19 juli 2012 11:42 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Inderdaad, goed idee dat samenvoegen van SC's. De ene dag zit je in een SC die al maanden in goede sfeer verloopt, zo word je in een SC gesmeten die vol zit met ONZ-baggeraars.
Dit moet je onderhand wel weten.quote:Op donderdag 19 juli 2012 11:43 schreef Joysa het volgende:
[..]
Hoe krijg ik zo snel mogelijk alle aandacht op mij gericht.
Daarom kwam ik bijna niet meer in die vorige sc. Maar deze is nog ergerquote:
Je woont in Amsterdam man, je hoort niks anders dan is ipv eens... en dan ga je er hier over zeuren?quote:Op donderdag 19 juli 2012 11:40 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Zegt de user die eens als is schrijft, over uber fucking dom gesproken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |