Op de plee waarschijnlijkquote:Op woensdag 18 juli 2012 21:45 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Ze verkopen ook loempia's met happy end
Shit, dan eet ik ze blijkbaar altijd verkeerd om, ik neem altijd teleurgesteld het laatste hapje...quote:Op woensdag 18 juli 2012 21:45 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Ze verkopen ook loempia's met happy end
What the f moet jij met 90 loempia's in saus?quote:Op woensdag 18 juli 2012 21:47 schreef slangpie het volgende:
ag, in het dorp waar ik werk heeft ie 1x in de 2 maanden een goeie dageven 90 loempia's met saus bestellen
hebben laatst zijn nummer gekregen, konden we hem voordetijd bellen
heel vervelend als die Tent inderdaad terug kijktquote:Op woensdag 18 juli 2012 21:49 schreef Plantagehouder het volgende:
Ik voel mij altijd verplicht om iets te bestellen als ik per ongeluk oogcontact maak met zo'n tent
Dat ja, Net als die afgelegen telefoonwinkeltjes, reisbureaus en uitzendbureautjes.quote:Op woensdag 18 juli 2012 21:52 schreef Klaploper het volgende:
Ze verkopen vrij weinig, maar volgens de boekhouding verkopen ze honderden loempia's per dag. Hoe ze aan dat geld komen mag je zelf bedenken.
quote:Op woensdag 18 juli 2012 21:47 schreef swoopie het volgende:
[..]
Shit, dan eet ik ze blijkbaar altijd verkeerd om, ik neem altijd teleurgesteld het laatste hapje...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |