quote:
quote:
Ja, doe maar.quote:Op woensdag 18 juli 2012 21:09 schreef Zosk het volgende:
Dat plaatje in de OP ook nog steeds hè, laat 'm mooi staan.
Wel? Niet mee bemoeien danquote:
Juist, ja.quote:Op woensdag 18 juli 2012 21:09 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, doe maar.
Dat zal ze leren.
quote:Op woensdag 18 juli 2012 21:08 schreef PretKroket het volgende:
Je bent als water voor mijn wichelroede.
Ik wil jou nemen onder mijn hoede.
Je bent als de mayo voor mijn patat.
Ik steek mijn duim in je gat.
PK PLS
You aint see nothing yet..quote:
Ik zeg doen.quote:Op woensdag 18 juli 2012 21:10 schreef JaniesBrownie het volgende:
We moeten onze kittens houden, want de ene vind ik heel lief en de andere speelt heel veel met zn moeder.het is niet anders.
Ja, wat is dit?quote:
Dat is niet echt een battle, dan.quote:Op woensdag 18 juli 2012 21:10 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
You aint see nothing yet..
Weet je wat pas een battle is?
Als iemand je in je knieholtes trapt, terwijl je het niet verwacht
Wie maakt die TT?quote:
Nee dat zijn kutstrekenquote:
Ging over jullie. Dus.quote:Op woensdag 18 juli 2012 21:11 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Wie maakt die TT?
En ik ben niet scheel4EBE is wel een sukkeltje
Geniet ervan.quote:Op woensdag 18 juli 2012 21:11 schreef PretKroket het volgende:
Tosti klaar
wit brood + ham+kaas+ketchup+mosterd
[ afbeelding ]
Dat zou het wel kunnen worden, daarna.. zeg maar..quote:
Eigenlijk zouden ze 4EBE dan moeten bitchslappen, maar ze is zo klein dat je snel mis slaatquote:
Nee, dan ben je al half uitgeschakeld met je been.quote:Op woensdag 18 juli 2012 21:12 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Dat zou het wel kunnen worden, daarna.. zeg maar..
Ik ben je zeer erkentelijk.quote:
Daar laat ik mij niet over in.quote:Op woensdag 18 juli 2012 21:13 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Eigenlijk zouden ze 4EBE dan moeten bitchslappen, maar ze is zo klein dat je snel mis slaat
Toch nog iemand blij gemaakt..quote:
Niet echt, ado is een rare film aan t kijken, en ik volg een man op twitter die heel moie blogs schrijft af en toe en moest net bijna huilen.quote:Op woensdag 18 juli 2012 21:13 schreef Zosk het volgende:
Hebben jullie allemaal iets beters te doen, ineens?
Neger achter het stuur.quote:Op woensdag 18 juli 2012 21:13 schreef PoisonPrince het volgende:
[ afbeelding ]
Deze nooit begrepen.
Zie het al_________________________
Belachelijk.quote:Op woensdag 18 juli 2012 21:14 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Toch nog iemand blij gemaakt..
De rest wil me toch alleen maar klappen geven
Gelukkig trapt ze niet in mijn knieholtes, anders had ze het wel gemerktquote:
Dus die af en toe was toevallig net?quote:Op woensdag 18 juli 2012 21:14 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Niet echt, ado is een rare film aan t kijken, en ik volg een man op twitter die heel moie blogs schrijft af en toe en moest net bijna huilen.
Je vergeet fatty.quote:Op woensdag 18 juli 2012 21:15 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Gelukkig trapt ze niet in mijn knieholtes, anders had ze het wel gemerkt![]()
inb4 :
Schele
Sukkeltje
Deze Nick-GizMo![]()
![]()
Delen?quote:Op woensdag 18 juli 2012 21:15 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik ga een donut eten als we die nog hebben.
Hoe kan ik die vergetenquote:
Oké.quote:Op woensdag 18 juli 2012 21:15 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Gelukkig trapt ze niet in mijn knieholtes, anders had ze het wel gemerkt![]()
inb4 :
Schele
Sukkeltje
Deze Nick-GizMo![]()
![]()
quote:
Ik rij meestal met mijn ogen dicht.quote:Op woensdag 18 juli 2012 21:16 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]Moet jij dagelijks meemaken in dat Roffa van je.
Hij heeft m al eerder geschreven, maar ik las m net.quote:
COOL, mag ik een keer mee in je kofferbak dan?quote:
Hersenen bestaat uit vet.quote:
Fuck, dat is een partij text. Is het echt zo interessant?quote:Op woensdag 18 juli 2012 21:17 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Hij heeft m al eerder geschreven, maar ik las m net.
http://rechtbankverslagge(...)16/regen-van-binnen/
Mag ook wel naast me.quote:Op woensdag 18 juli 2012 21:17 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
COOL, mag ik een keer mee in je kofferbak dan?
Ik zeg niet doen.quote:
quote:
Oh, ereplaatsquote:
Graag, maar ik durf eigenlijk niet. Ik gebruik als excuus dat ik bang ben voor Ado.quote:
Ja, dat was een beetje domme opmerkingquote:
Dat wist ik niet hoor.quote:Op woensdag 18 juli 2012 21:19 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, dat was een beetje domme opmerking
Verdrietig, en hij schrijft goed.quote:Op woensdag 18 juli 2012 21:18 schreef Zosk het volgende:
[..]
Fuck, dat is een partij text. Is het echt zo interessant?
Rare film noemt ze datquote:Op woensdag 18 juli 2012 21:14 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Niet echt, ado is een rare film aan t kijken, en ik volg een man op twitter die heel moie blogs schrijft af en toe en moest net bijna huilen.
Dat vind ik een ereplaats jaquote:Op woensdag 18 juli 2012 21:19 schreef Zosk het volgende:
[..]
Ik bedoelde aan de linkerkant op skeelers hangend aan mijn spiegel
Anatomielessen ftw.quote:
Die bijt ook soms welquote:Op woensdag 18 juli 2012 21:19 schreef Zosk het volgende:
[..]
Graag, maar ik durf eigenlijk niet. Ik gebruik als excuus dat ik bang ben voor Ado.
Hahaha, voor mij lijkt het net een boek. Ik zal er zo eens aan proberen te beginnen.quote:Op woensdag 18 juli 2012 21:19 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Verdrietig, en hij schrijft goed.
Maar zoveel is het niethoor, lijkt meer dan het is.
Krijg je nog wat beweging en zo, aardig toch.quote:Op woensdag 18 juli 2012 21:19 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Dat vind ik een ereplaats ja![]()
Top.. dan neem ik mijn skeelers ook mee.
Zo is het helemaal een rare film.quote:Op woensdag 18 juli 2012 21:19 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Rare film noemt ze dat
THE Legear of extraordinarius men!
Kreeg ik al, al denken sommigen van niet.quote:Op woensdag 18 juli 2012 21:20 schreef Zosk het volgende:
[..]
Krijg je nog wat beweging en zo, aardig toch.
Ik geloof niet dat die lessen op jouw school werden gegevenquote:
Die nemen mij dus in de maling.quote:Op woensdag 18 juli 2012 21:22 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Kreeg ik al, al denken sommigen van niet.
Ik ga dan ook wel naar een ander toequote:Op woensdag 18 juli 2012 21:21 schreef Zosk het volgende:
[..]
Daarom, wanneer is hij er niet? Meer donuts voor ons.
Daar kun je best eens gelijk in hebben.quote:Op woensdag 18 juli 2012 21:22 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik geloof niet dat die lessen op jouw school werden gegeven
Sukkeltjes zijn het.quote:
Ga je daar ook donuts eten?quote:Op woensdag 18 juli 2012 21:22 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Ik ga dan ook wel naar een ander toe
Oh daar heb ik ook vaak last van, gelukkig stond de cola koud.quote:Op woensdag 18 juli 2012 21:23 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Even een kopje thee maken, anders drink ik weer de hele avond niets
quote:Op woensdag 18 juli 2012 21:24 schreef Zosk het volgende:
[..]
Oh daar heb ik ook vaak last van, gelukkig stond de cola koud.
Daar drink ik de afgelopen dagen ook de hele dag niets.quote:Op woensdag 18 juli 2012 21:24 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]![]()
Terwijl ik op het werk gewoon weer belachelijk veel drink
quote:Op woensdag 18 juli 2012 21:25 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik net kijken waar dat plaatje vandaan komt met die schooljuf omdat ik die twee keer tegen kwam met rare woorden.
Kom ik uit op urban dictionary, omdat ik had gezocht op blood helmet, kreeg ik dus de uitleg.
Blood helmet: When a girl on her period sits on your forehead, leaving a crusty red coating.
![]()
Krijg je dan geen hoofdpijn?quote:Op woensdag 18 juli 2012 21:25 schreef Zosk het volgende:
[..]
Daar drink ik de afgelopen dagen ook de hele dag niets.
Wow, kinky.quote:Op woensdag 18 juli 2012 21:25 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik net kijken waar dat plaatje vandaan komt met die schooljuf omdat ik die twee keer tegen kwam met rare woorden.
Kom ik uit op urban dictionary, omdat ik had gezocht op blood helmet, kreeg ik dus de uitleg.
Blood helmet: When a girl on her period sits on your forehead, leaving a crusty red coating.
![]()
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |