Ging zeker over slakken.quote:Op woensdag 18 juli 2012 21:07 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik begin een wijf te worden. Telefoon gesprek van 10 minuten. Wat is deze?
Ik neem wel 10 winterpenen voor 'm mee.quote:Dit alles voor een eigen bijdrage van: 10 graag bij aanvang voldoen.
Kom op, je kunt niet eens een BBQ fixenquote:Op woensdag 18 juli 2012 21:09 schreef ook_gek het volgende:
[..]
ik heb ze van een uur en langer, en ben 100% mannelijk.
Oke, vraag jij dan maar aan de rest van het andere SC topic wie ik benquote:Op woensdag 18 juli 2012 21:06 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Jou ken ik nog niet? Wie ben je?
Wie ik ben? Vraag maar aan de andere hier
Dat ligt aan ons oordeel over jouquote:Op woensdag 18 juli 2012 21:07 schreef twi het volgende:
[..]
Je weet toch hopelijk wel dat ik Mr. Oordeel ben, dus dan wil ik wel meedoen.
Ruilen tegen 10 muilperen?quote:Op woensdag 18 juli 2012 21:10 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Ik neem wel 10 winterpenen voor 'm mee.
Voor Mono blijft niks geslotenquote:Op woensdag 18 juli 2012 21:11 schreef MohMi het volgende:
[..]
Dat die nog open is!In zo'n dorp als dit is ie al een uurtje gesloten
Goed bezig kaneel.quote:Op woensdag 18 juli 2012 21:08 schreef Tangledup het volgende:
[..]
Je bent je onbewust aan het voorbereiden op de transitie, zodat je die meid kunt versieren.
Iemand die jij niet kent (Maar Twi en Myr wel.)quote:
Hoax.quote:Op woensdag 18 juli 2012 21:09 schreef ook_gek het volgende:
[..]
ik heb ze van een uur en langer, en ben 100% mannelijk.
Nee, hij heeft niet veel met slakken. Ging over Batman en schoonmaken en poep en plannen voor zaterdag.quote:
Ja, was idd mijn idee! En het boeit me verder geen reet of dat doorgaat, hoor lieverdsquote:Op woensdag 18 juli 2012 21:09 schreef Crutch het volgende:
[..]
Absoluut, maar dan moeten ze dat wel willen.
Ik denk ook niet dat het gaat gebeuren trouwens.
Wie is MohMi?quote:Op woensdag 18 juli 2012 21:10 schreef MohMi het volgende:
[..]
Oke, vraag jij dan maar aan de rest van het andere SC topic wie ik ben![]()
[..]
Dat ligt aan ons oordeel over jou![]()
Oh okquote:Op woensdag 18 juli 2012 21:09 schreef Crutch het volgende:
[..]
Absoluut, maar dan moeten ze dat wel willen.
Ik denk ook niet dat het gaat gebeuren trouwens.
Dan is 10 minuten lullen toch niet langquote:Op woensdag 18 juli 2012 21:11 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Goed bezig kaneel.
[..]
Iemand die jij niet kent (Maar Twi en Myr wel.)
Om iets af te spreken.
[..]
Hoax.
[..]
Nee, hij heeft niet veel met slakken. Ging over Batman en schoonmaken en poep en plannen voor zaterdag.
Dat gaan we zeker doenquote:Op woensdag 18 juli 2012 21:09 schreef MohMi het volgende:
[..]
Ik kan de 11e nietMaar ik begreep wel dat jullie, sorry, voortaan ONZE meets vrij vaak voorkomen?
[..]
Komt wel goed, schatje* MohMi geeft glaasje Roosvicee aan
Een lekker wijf.quote:
Nee? Ik bel nooit lang, want ik ben verlegen.quote:Op woensdag 18 juli 2012 21:12 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dan is 10 minuten lullen toch niet lang
Ik komquote:Op woensdag 18 juli 2012 21:13 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik ben angstig voor zaterdag!
Heb ook geen idee wie er wel komt en wie niet
Wat is er zaterdag?quote:Op woensdag 18 juli 2012 21:13 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik ben angstig voor zaterdag!
Heb ook geen idee wie er wel komt en wie niet
quote:Op woensdag 18 juli 2012 21:13 schreef dawg het volgende:
[..]
een verlegen falende 28 jarige chick met een zachte g?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |