Ging zeker over slakken.quote:Op woensdag 18 juli 2012 21:07 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik begin een wijf te worden. Telefoon gesprek van 10 minuten. Wat is deze?
Ik neem wel 10 winterpenen voor 'm mee.quote:Dit alles voor een eigen bijdrage van: 10 graag bij aanvang voldoen.
Kom op, je kunt niet eens een BBQ fixenquote:Op woensdag 18 juli 2012 21:09 schreef ook_gek het volgende:
[..]
ik heb ze van een uur en langer, en ben 100% mannelijk.
Oke, vraag jij dan maar aan de rest van het andere SC topic wie ik benquote:Op woensdag 18 juli 2012 21:06 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Jou ken ik nog niet? Wie ben je?
Wie ik ben? Vraag maar aan de andere hier
Dat ligt aan ons oordeel over jouquote:Op woensdag 18 juli 2012 21:07 schreef twi het volgende:
[..]
Je weet toch hopelijk wel dat ik Mr. Oordeel ben, dus dan wil ik wel meedoen.
Ruilen tegen 10 muilperen?quote:Op woensdag 18 juli 2012 21:10 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Ik neem wel 10 winterpenen voor 'm mee.
Voor Mono blijft niks geslotenquote:Op woensdag 18 juli 2012 21:11 schreef MohMi het volgende:
[..]
Dat die nog open is!In zo'n dorp als dit is ie al een uurtje gesloten
Goed bezig kaneel.quote:Op woensdag 18 juli 2012 21:08 schreef Tangledup het volgende:
[..]
Je bent je onbewust aan het voorbereiden op de transitie, zodat je die meid kunt versieren.
Iemand die jij niet kent (Maar Twi en Myr wel.)quote:
Hoax.quote:Op woensdag 18 juli 2012 21:09 schreef ook_gek het volgende:
[..]
ik heb ze van een uur en langer, en ben 100% mannelijk.
Nee, hij heeft niet veel met slakken. Ging over Batman en schoonmaken en poep en plannen voor zaterdag.quote:
Ja, was idd mijn idee! En het boeit me verder geen reet of dat doorgaat, hoor lieverdsquote:Op woensdag 18 juli 2012 21:09 schreef Crutch het volgende:
[..]
Absoluut, maar dan moeten ze dat wel willen.
Ik denk ook niet dat het gaat gebeuren trouwens.
Wie is MohMi?quote:Op woensdag 18 juli 2012 21:10 schreef MohMi het volgende:
[..]
Oke, vraag jij dan maar aan de rest van het andere SC topic wie ik ben![]()
[..]
Dat ligt aan ons oordeel over jou![]()
Oh okquote:Op woensdag 18 juli 2012 21:09 schreef Crutch het volgende:
[..]
Absoluut, maar dan moeten ze dat wel willen.
Ik denk ook niet dat het gaat gebeuren trouwens.
Dan is 10 minuten lullen toch niet langquote:Op woensdag 18 juli 2012 21:11 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Goed bezig kaneel.
[..]
Iemand die jij niet kent (Maar Twi en Myr wel.)
Om iets af te spreken.
[..]
Hoax.
[..]
Nee, hij heeft niet veel met slakken. Ging over Batman en schoonmaken en poep en plannen voor zaterdag.
Dat gaan we zeker doenquote:Op woensdag 18 juli 2012 21:09 schreef MohMi het volgende:
[..]
Ik kan de 11e nietMaar ik begreep wel dat jullie, sorry, voortaan ONZE meets vrij vaak voorkomen?
[..]
Komt wel goed, schatje* MohMi geeft glaasje Roosvicee aan
Een lekker wijf.quote:
Nee? Ik bel nooit lang, want ik ben verlegen.quote:Op woensdag 18 juli 2012 21:12 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dan is 10 minuten lullen toch niet lang
Ik komquote:Op woensdag 18 juli 2012 21:13 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik ben angstig voor zaterdag!
Heb ook geen idee wie er wel komt en wie niet
Wat is er zaterdag?quote:Op woensdag 18 juli 2012 21:13 schreef Huppelmuts het volgende:
quote:Op woensdag 18 juli 2012 21:13 schreef dawg het volgende:
[..]
een verlegen falende 28 jarige chick met een zachte g?
quote:
Een compleet ownende chick met een zachte g... die je na deze opmerking nooit het bed meer in kan lullenquote:Op woensdag 18 juli 2012 21:13 schreef dawg het volgende:
[..]
een verlegen falende 28 jarige chick met een zachte g?
Ik zorgen voor genoeg tissues en dettol!quote:
Feestje @ casa hupsquote:
Mijn dank is grootquote:Op woensdag 18 juli 2012 21:14 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik zorgen voor genoeg tissues en dettol!
Helpt het als ik zeg dat ik niet kom?quote:Op woensdag 18 juli 2012 21:13 schreef Huppelmuts het volgende:
Wie heeft het over een bed?quote:Op woensdag 18 juli 2012 21:14 schreef Evie het volgende:
[..]
[..]
Een compleet ownende chick met een zachte g... die je na deze opmerking nooit het bed meer in kan lullen
aannames aannames.quote:Op woensdag 18 juli 2012 21:14 schreef Evie het volgende:
[..]
[..]
Een compleet ownende chick met een zachte g... die je na deze opmerking nooit het bed meer in kan lullen
Op wat voor manieren faal jij, Mohmi?quote:Op woensdag 18 juli 2012 21:15 schreef MohMi het volgende:
[..]Based on?
Oh wacht, ik weet het al; jij krijgt een harde pener van falende vrouwen!
Dat vind ik serieus waar jammerquote:
ik voel me vereerd.quote:Op woensdag 18 juli 2012 21:14 schreef MohMi het volgende:
[..]Eigenlijk is ie zo treffend dat ik em wel in mn undersig zetten
Ik heb niks met BBQen, ik ben van het betere uit eten gaanquote:Op woensdag 18 juli 2012 21:10 schreef Tangledup het volgende:
[..]
Kom op, je kunt niet eens een BBQ fixen
welk gedeeltje, uur bellen of 100% mannelijk. Wees eens duidelijker.quote:
Kom je ook langs voor wat knifeplay?quote:
Voor wat?quote:Op woensdag 18 juli 2012 21:16 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Kom je ook langs voor wat knifeplay?
Nee ik wilde op gepaste wijze (met drank dus) mijn excuses daarvoor aanbieden!quote:
Speel het nou meeheequote:Op woensdag 18 juli 2012 21:15 schreef MohMi het volgende:
[..]Based on?
Oh wacht, ik weet het al; jij krijgt een harde pener van falende vrouwen!
Meer dan 1 SC volgen?quote:Op woensdag 18 juli 2012 21:16 schreef Tangledup het volgende:
Ik vind het bizar dat mensen blijkbaar in 1 SC bleven hangen en niet weten wie er in andere topics zaten
But then again.. misschien zegt dat wel iets over mijn forum verslaving dat ik iedereen wel voorbij heb zien komen en het halve forum uit mijn hoofd ken
I'm gamequote:Op woensdag 18 juli 2012 21:16 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Kom je ook langs voor wat knifeplay?
Ik denk dat de OP verwarring zaait, die komt van 1 andere SC afquote:Op woensdag 18 juli 2012 21:16 schreef Tangledup het volgende:
Ik vind het bizar dat mensen blijkbaar in 1 SC bleven hangen en niet weten wie er in andere topics zaten
But then again.. misschien zegt dat wel iets over mijn forum verslaving dat ik iedereen wel voorbij heb zien komen en het halve forum uit mijn hoofd ken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |