Ik ben mobiel en met het tempo hier, doe ik die moeite wel als ik mijn laptop weer tot mijn beschikking heb.quote:Op woensdag 18 juli 2012 21:29 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Vriendin krijgen, zoenen, de liefde bedrijven?
[..]
Post eens een foto.
Dat is wat plat uitgedrukt, maar ik zou het niet vervelend vinden om iets dat toch wat meer bestendig is op te bouwen.quote:Op woensdag 18 juli 2012 21:28 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dus het smaakte naar meer die ervaring?
Italiaans it is thenquote:Op woensdag 18 juli 2012 21:28 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Echt niet!!
Hier op het pleintje zitten een italiaan, patatzaak en een chinees!
Simpel weergegeven stonden die er wel tussen.quote:Op woensdag 18 juli 2012 21:29 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Vriendin krijgen, zoenen, de liefde bedrijven?
Dan zie ik het wel eens verschijnen.quote:Op woensdag 18 juli 2012 21:29 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik ben mobiel en met het tempo hier, doe ik die moeite wel als ik mijn laptop weer tot mijn beschikking heb.
Maar wat was er dan nog meer?quote:Op woensdag 18 juli 2012 21:30 schreef Capstan het volgende:
[..]
Simpel weergegeven stonden die er wel tussen.
Ja ach, ik heb ook nog rsi. Dus na een tijdje krijg ik kramp en moet ik stoppenquote:Op woensdag 18 juli 2012 21:25 schreef ook_gek het volgende:
[..]
tepel, je moet je rechter hand gebruiken voor borst en tepel. En raak je echt in paniek stop je een vinger in haar mond van je rechter hand.
Dat snap ikquote:Op woensdag 18 juli 2012 21:29 schreef Capstan het volgende:
[..]
Dat is wat plat uitgedrukt, maar ik zou het niet vervelend vinden om iets dat toch wat meer bestendig is op te bouwen.
Nou, wat ik net al zeg: ook iets op weten te bouwen dat ietsje minder vluchtig is dan dat bleek te zijn.quote:
Mooi want ik zag net dat de patatzaak friet verkoopt dus die boycot ik!quote:
Goede zaakquote:Op woensdag 18 juli 2012 21:35 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Mooi want ik zag net dat de patatzaak friet verkoopt dus die boycot ik!
Oneens!!quote:
Ik breng bier mee ja, zal het hier even koud zetten.quote:Op woensdag 18 juli 2012 21:44 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Oneens!!
Maar hoe laat ben je hier dan? Neem je koud bier mee?
Mooi ik heb namelijk geen vriezer ofzoquote:Op woensdag 18 juli 2012 21:46 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik breng bier mee ja, zal het hier even koud zetten.
Even kijken hoe laat ik er dan precies ben
Morgen eerst maar eens kijken of mijn luchtbed nog heel isquote:Op woensdag 18 juli 2012 21:49 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik heb echt geen idee wie er komen en volgens mij heeft de helft nog niet eens een adres
Goed plan wel jaquote:Op woensdag 18 juli 2012 21:50 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Morgen eerst maar eens kijken of mijn luchtbed nog heel is
Ik weet nog niet of ik bij je blijf slapen volgende maand.quote:Op woensdag 18 juli 2012 21:50 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Morgen eerst maar eens kijken of mijn luchtbed nog heel is
muhahaha!quote:Op woensdag 18 juli 2012 21:15 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Deze Sc is een samenvoeging van een aantal sc's.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |