pfffffquote:
Lyrics beetje irritant, maar 10 keer beter dan die meuk van mstxquote:Op dinsdag 24 juli 2012 14:22 schreef robuust89 het volgende:
Ik vind D.W.X daadwerkelijk leuk!
Of kan ik me nu niet meer vertonen hier?
Lekker zomers toch?quote:
Vind hem persoonlijk zeer kutquote:
Heerlijke plaat!!quote:
Dat is heul geen hardstyle.quote:
+ de guilty pleasure plaat van mijzelf en Remcorequote:Op dinsdag 24 juli 2012 18:58 schreef mstx het volgende:
En nu ekte zomerploatjes ja![]()
![]()
* een hele rits zomerplaatjes *
M'n schoonmoeder belde me toen ik deze plaat opzettequote:
quote:Op dinsdag 24 juli 2012 19:34 schreef Baronpilsener het volgende:
[..]
M'n schoonmoeder belde me toen ik deze plaat opzette
Heb je wat goede trancequote:Op dinsdag 24 juli 2012 19:00 schreef mstx het volgende:
[..]
Dat is heul geen hardstyle.![]()
Lok me nou niet uit om ook goede trance ploatjes te posten want dan is het topic zo vol.
Zit je nog niet bij de FB ektes? Daar loopt wel een draadje met aardig wat trancequote:Op dinsdag 24 juli 2012 20:29 schreef stoeltafel het volgende:
[..]
Heb je wat goede tranceLekker nummertje
Laatst een set van wasted penguinz meegemaakt maar dat is echt helemaal niksquote:
Yessssssss! OH OHquote:
Waarom dit dan neer zettenquote:
quote:Op woensdag 25 juli 2012 11:54 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
Waarom dit dan neer zetten
Low-e dacht ook even wat oude tracks up te loaden:
Dat is hem toch ook mooi gelukt? Of snap ik je zin niet?quote:Op woensdag 25 juli 2012 11:54 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Kan alle ekte ekte hier die de hedendaagse hardstyle kut vinden deze set van harte aanbevelenquote:Tracklist
01. Vazard - Jiggy
02. Phrantic - Overdose
03. Vazard - G.I.R (Delete Remix)
04. Killaheadz - Fix Your Speakerz (Delete Remix)
05. Main Concern - Divination (Vazard Remix)
06. Nutty T - Nacho (Delete Remix)
07. Deetox - Black Magic
08. Dj Thera - Stash
09. Sasha F - New System
10. The Machine - Awesome Frequency
11. X-Pander & Raw Manners Ft. Kimiko - From The Underground (Vazard Remix)
12. Delete - Advanced Technology
13. Vazard - Heavolution 001
14. Vazard - Who I really am
15. Deetox - Still Here (Delete Remix)
16. Hardstyle Mafia - Can't get you back
17. Delete - Syndrome
quote:Op woensdag 25 juli 2012 13:54 schreef eQuaL het volgende:
[..]
Dat is hem toch ook mooi gelukt? Of snap ik je zin niet?
quote:Op woensdag 25 juli 2012 14:04 schreef StM het volgende:
De set van Alphaverb op DefQon staat op de Q soundcloud
Ik ging googlenquote:Op woensdag 25 juli 2012 15:10 schreef mstx het volgende:
[ afbeelding ]
Zijn er echt mensen die daar (nu al) kaartjes gaan kopen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoi, ik ben robuust89 en ik ben nieuw!
quote:Op woensdag 25 juli 2012 15:35 schreef robuust89 het volgende:
[..]
Ik ging googlenTegenwoordig wel ja, toch voor de zekerheid even kaartjes gekocht.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
gr gr
quote:Op woensdag 25 juli 2012 15:40 schreef Quyxz_ het volgende:
[..]
Tegenwoordig wel ja, toch voor de zekerheid even kaartjes gekocht.
wtf is dit danquote:Op woensdag 25 juli 2012 16:45 schreef StM het volgende:
Q heeft voor Q-Base Lost in Dreams dus afgedankt![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Q wil echt breken met het verleden van Hard Dance lijkt het.
quote:
Bij deze is Q-dance ook afgedankt.quote:Op woensdag 25 juli 2012 16:45 schreef StM het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Pffff hier kan je toch geen termen meer voor verzinnen?quote:Op woensdag 25 juli 2012 16:53 schreef 16meter het volgende:
[..]
Bij deze is Q-dance ook afgedankt.
lkkr plaatje:
Nou nou, door een uitgemelkt anthem af te schaffen...?quote:
Dit vind ik nog best een tof plaatje en een factor 100 beter als die house/pop/rock remixenquote:
uitgemolkenquote:Op woensdag 25 juli 2012 17:42 schreef SjaakKlapkaak het volgende:
[..]
Nou nou, door een uitgemelkt anthem af te schaffen...?
Om zoveel redenen.quote:Op woensdag 25 juli 2012 17:42 schreef SjaakKlapkaak het volgende:
[..]
Nou nou, door een uitgemelkt anthem af te schaffen...?
uitgemelkt wtfquote:Op woensdag 25 juli 2012 18:09 schreef eQuaL het volgende:
[..]
uitgemolken
Maar dat is al sinds den beginne het Q-Base anthem. Waarom zouden ze daar vanaf moeten wijken? Er komt altijd genoeg volk naar Q-Base, maar nee, het moet toch nog net wat meer mainstream
Of dat is tenminste de indruk die ik nu krijg...
inderdaad fijne trackquote:Op dinsdag 24 juli 2012 17:42 schreef Baronpilsener het volgende:
Vind dit nog wel een leuk zomerplaatje!
/youtubedumptopic
K.Y.H.U.quote:
hoppaquote:Op dinsdag 24 juli 2012 19:25 schreef T_Killer het volgende:
[..]
+ de guilty pleasure plaat van mijzelf en Remcore.
Beetje kazig, maar lekker zomers
P-P-Push The Tempoquote:Op woensdag 25 juli 2012 11:54 schreef Boy_Snakeye het volgende:
waddafack?!quote:Op woensdag 25 juli 2012 16:45 schreef StM het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Q wil echt breken met het verleden van Hard Dance lijkt het.
De enige echte:
Goed om te zien dat mijn dj naam generator nog altijd wordt gebruiktquote:Op woensdag 25 juli 2012 20:06 schreef 16meter het volgende:
veelbelovende nieuwe acts, de butterfly effectzz en de lightstylerzzz
tuurlijk, propzzz voor LSDBquote:Op woensdag 25 juli 2012 20:20 schreef mstx het volgende:
[..]
Goed om te zien dat mijn dj naam generator nog altijd wordt gebruikt
quote:Op woensdag 25 juli 2012 20:20 schreef mstx het volgende:
[..]
Moeilijk dikke plaatquote:
Favo hardstyleplaat allertijdenquote:Op woensdag 25 juli 2012 19:46 schreef ReMcOrE het volgende:
maar om even een keer hele andere plaatjes te posten
en bij die laatste denken we natuurlijk gelijk aan deze
Soms begin ik te denken dat je het stiekem toch leuk vindt.quote:Op woensdag 25 juli 2012 20:06 schreef 16meter het volgende:
nog wat nieuwe nrs
nwen liedje op komst van golfrijder en digital punk
veelbelovende nieuwe acts, de butterfly effectzz en de lightstylerzzz
quote:Op woensdag 25 juli 2012 20:20 schreef mstx het volgende:
[..]
Das voor mij een beetje overdreven, maar hij is zeker vet ja.quote:
Welke vind jij de beste dan?quote:Op woensdag 25 juli 2012 21:55 schreef Quyxz_ het volgende:
[..]
Soms begin ik te denken dat je het stiekem toch leuk vindt.
[..]
[..]
Das voor mij een beetje overdreven, maar hij is zeker vet ja.
Tja die vraag kan ik niet beantwoorden. Soms hoor je een plaat en denk je 'dat was echt de beste,' maar bij een volgende plaat denk je weer exact hetzelfde.quote:
Heb hetzelfde ook wel, een plaat kan een tijdlang echt supervet zijn, maar op een gegeven moment ben je hem ook wel weer zat. Hangt er ook vanaf hoe vaak je hem hoort natuurlijk.quote:Op woensdag 25 juli 2012 22:17 schreef Quyxz_ het volgende:
[..]
Tja die vraag kan ik niet beantwoorden. Soms hoor je een plaat en denk je 'dat was echt de beste,' maar bij een volgende plaat denk je weer exact hetzelfde.![]()
Daarom stem ik ook zelden bij die 'best of 20xx'-polls. De enige stem die ik mij kan herinneren was voor Feel My Fire in 2010, die staat wel in het lijstje van mijn all-time favorites, maar dat is geen klein lijstje.
Niet mee eens, sommige dingen horen nu eenmaal bij elkaar. Bij Lost in Dreams zal ik iig altijd de link met Q-BASE leggen en andersom ook. En voor mijn part gebruiken ze gewoon de oude mixen nog, helft van heel het volk wat tegenwoordig naar die feesten gaat kent toch de meerderheid van de nummers niet. Als je die dan laat googlen naar Q-BASE anthem krijgen ze waarschijnlijk toch Lost in Dreams als eerste te zien. Het is gewoon jammer dat er af en toe vernieuwd wordt gewoon puur om het vernieuwen.quote:Op woensdag 25 juli 2012 18:31 schreef SjaakKlapkaak het volgende:
[..]
Maar toch denk ik dat het slim is om verder te gaan met een nieuw anthem, ook omdat het waarschijnlijk toch wel een bagger remix was geworden die het originele nummer niet waardig is
7x: Wie?!quote:Op donderdag 26 juli 2012 02:10 schreef StM het volgende:
Vrijdag op Fear.FM Harder de Lanoz Birthday Broadcast met setjes van:
12:00 - 13:00 Dymonic
13:00 - 14:00 Gems
14:00 - 15:00 D'Cepticon
15:00 - 16:00 Instant Frequency
16:00 - 17:00 Phuture Noize
17:00 - 18:00 Lanoz
18:00 - 19:00 Clock Kid
19:00 - 20:00 Deetox
20:00 - 21:00 The Vinyl Pimp
Ja, Clock Kid en Deetox ken ik wel. Maar de andere 7, geen idee wie dat zijnquote:Op donderdag 26 juli 2012 10:18 schreef eQuaL het volgende:
[..]
Clock Kid stond nog op de Blue bij DefQon.1 vorig jaar
Klopt. Vette set overigens!quote:Op donderdag 26 juli 2012 10:18 schreef eQuaL het volgende:
[..]
Clock Kid stond nog op de Blue bij DefQon.1 vorig jaar
Nope, ik ken alleen die echte hardstylerz. De headhunters, noisecontrollers enzo.quote:Op donderdag 26 juli 2012 13:22 schreef Mind.Illusion het volgende:
Phuture Noize ken je toch wel mag ik hopen?
Hmm, volgens mij een aantal FOK!'ers geweest vorig jaar, en voor zover ik het me kan herinneren was het 3 keer niks. Kan ook niet anders, als 't op vakantieveilingen wordt aangebodenquote:Op donderdag 26 juli 2012 14:09 schreef benniesnugger het volgende:
Iemand trouwens ervaring met Kings of Hardstyle in het beursgebouw te Eindhoven? Voor 2 euro 2 kaartjes op vakantieveilingen kon ik namelijk niet laten liggen
Ja, ben ik geweest vorig jaar! Toen was het ook al spotgoedkoop en dat was ook de enige reden dat ik ben geweest. Was redelijk baggere muziek (hangt er natuurlijk af van wat voor hardstyle je houdt) en bijna alleen maar paupervolk wat er rondliep maar voor die prijs wel ok feestje.quote:Op donderdag 26 juli 2012 14:09 schreef benniesnugger het volgende:
Iemand trouwens ervaring met Kings of Hardstyle in het beursgebouw te Eindhoven? Voor 2 euro 2 kaartjes op vakantieveilingen kon ik namelijk niet laten liggen
Hij is hier wel aangekomen anders, nog geen tijd gehad om hem te luisteren, sorryquote:Op donderdag 26 juli 2012 15:18 schreef Neo-Mullen het volgende:
Gister een PM gestuurd naar iedereen voor mijn eerste/nieuwe hardstyle mix. Vervolgens kreeg ik de foutmelding dat het bericht niet verzonden werd
What to do? Ik wil graag mijn mixwerk eens laten horen en opbouwende kritiek van jullie krijgen.
Wtf? Ik kreeg een melding: kan niet worden verzonden naar: <alle nicknames>quote:Op donderdag 26 juli 2012 15:20 schreef eQuaL het volgende:
[..]
Hij is hier wel aangekomen anders, nog geen tijd gehad om hem te luisteren, sorry
Jezelf nu al aan het indekken?quote:Op donderdag 26 juli 2012 15:22 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Wtf? Ik kreeg een melding: kan niet worden verzonden naar: <alle nicknames>
Nouja goed, hij is dus wel verstuurd, mooizo
edit: misschien het vermelden waard: het is gemixt met Virtual DJ pro 7.0 en een Hercules RMX midi-controller. Geen professionele soft- en hardware dus, dus wees niet te hard
Heb gehoord van Traktor, nooit mee gewerkt eerlijk gezegd. Ik vind VDJ een prima software, ondanks dat vele kenners het haten en Traktor prefereren. Misschien eens mee gaan oefenen binnenkort.quote:Op donderdag 26 juli 2012 15:43 schreef eQuaL het volgende:
[..]
Jezelf nu al aan het indekken?
Hercules lijkt me toch een prima dingetje. Virtual DJ ken ik niet, we doen zelf alles met Traktor...zit er veel verschil in?
vakantieveilingenfeestjes ---> niet doen! pauperlokkers...quote:Op donderdag 26 juli 2012 14:09 schreef benniesnugger het volgende:
De website ookquote:Op donderdag 26 juli 2012 16:27 schreef Deeltjesversneller het volgende:
[..]
vakantieveilingenfeestjes ---> niet doen! pauperlokkers...
zegt ook genoeg als ze geen echte bezoekers kunnen krijgen.
Wat is die site uberhaupt?quote:Op donderdag 26 juli 2012 16:43 schreef Quyxz_ het volgende:
Ik weet niet of hij al is langs geweest, maar: http://jim.be/fuzz-mash-up-zatox-my-life_____________________________________________________________!
quote:Op donderdag 26 juli 2012 16:43 schreef Quyxz_ het volgende:
Ik weet niet of hij al is langs geweest, maar: http://jim.be/fuzz-mash-up-zatox-my-life_____________________________________________________________!
WAAR DE FUCK ZIT IK NAAR TE KIJKEN GODVERDOMMEquote:Op donderdag 26 juli 2012 16:43 schreef Quyxz_ het volgende:
helemaal los op het schoolpleinquote:Op donderdag 26 juli 2012 16:43 schreef Quyxz_ het volgende:
quote:Op donderdag 26 juli 2012 16:43 schreef Quyxz_ het volgende:
veel jailbait op de achtergrond, de moeite waardquote:Op donderdag 26 juli 2012 19:11 schreef T_Killer het volgende:
Ben heel benieuwd waarom jullie zulke reacties geven...ik kan de video namelijk niet bekijken wegens adblocker....ben dus in dubio of ik mijn oren moet sparen of dat ik aan mijn nieuwsgierigheid moet toegeven en de adblocker uit te zetten.
quote:Op donderdag 26 juli 2012 19:30 schreef Deeltjesversneller het volgende:
veel jailbait op de achtergrond, de moeite waard
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |