Weggespoeld?quote:Op woensdag 18 juli 2012 19:18 schreef alors het volgende:
Zo ik dacht even dat iedereen weggespoeld of weggewaaid was.
quote:
0 regen gehad hierquote:Op woensdag 18 juli 2012 19:21 schreef themauster het volgende:
Het regent hier al de hele dagDaar wordt je toch depressief van.
In Hilversummie was het ook best redelijk weer. Wel bewolkt, maar volgens mij geen regen gevallen...quote:
Ach volgende week naar het zonnige Zweden( als het daar niet regent danquote:
quote:Op woensdag 18 juli 2012 19:31 schreef Sirolf het volgende:
Die man aan de microfoon bij de studio in Nijmegen nu!![]()
Volgende week naar het zonnige Zeelandquote:Op woensdag 18 juli 2012 19:27 schreef themauster het volgende:
[..]
Ach volgende week naar het zonnige Zweden( als het daar niet regent dan)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nieuwe foto![]()
quote:Op woensdag 18 juli 2012 19:55 schreef Pino112 het volgende:
GeilSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nieuwe fotoBoot lickin, piss drinkin, fingerfriggin, tit tweakin, love bitin, arse lickin, shit stabbin, mother fuckin, spunk lovin, ball bustin, cock suckin, fist fuckin, lipsmackin, thirst quenchin, cool livin, ever givin USELESS MAN
quote:Op woensdag 18 juli 2012 19:55 schreef Pino112 het volgende:
Blijft lekkerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nieuwe foto![]()
Ik wou dat ik kon fappen, dan deed ik dat even stiekem onder m'n bureau
Tante minthy!! O+
Achtbaan1 is voor mij te intens
De fuck. Dat had een 3rdRock post kunnen zijnquote:Op woensdag 18 juli 2012 20:10 schreef minthy het volgende:
[..]
Blijft lekker![]()
Nice, waar ga je ongeveer heen?quote:Op woensdag 18 juli 2012 19:27 schreef themauster het volgende:
[..]
Ach volgende week naar het zonnige Zweden( als het daar niet regent dan)
Ik dacht dat vrouwen het juist stiekem konden doen.quote:Op woensdag 18 juli 2012 20:10 schreef minthy het volgende:
[..]
Blijft lekker![]()
Ik post al een poosje mee hier, dat heeft zijn weerslagquote:Op woensdag 18 juli 2012 20:13 schreef henkde_j het volgende:
[..]
De fuck. Dat had een 3rdRock post kunnen zijn
Ik gok dat mannen daar beter in zijn, al heb ik dat gelukkig nog nooit gezien op het werk. Ook geen behoefte aan trouwensquote:Op woensdag 18 juli 2012 20:15 schreef hole1988 het volgende:
[..]
Ik dacht dat vrouwen het juist stiekem konden doen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |