Ja en ik moet sowieso altijd met de stoptrein dus ik ga dat gewoon doenquote:Op woensdag 18 juli 2012 18:48 schreef Mss het volgende:
[..]
Ja precies, je kunt gewoon de stoptrein pakken tot randwyck en dan ben je er meteen. De bieb is daar trouwens erg fijn, en makkelijk te vinden ook!
R$126,00, ongeveer 45 euroquote:Op woensdag 18 juli 2012 18:55 schreef Mss het volgende:
Maar ik geloof dat dat wel de deal was met de hits. de verzendkosten waren in verhouding met de lakjes hoog, of je er nou veel of weinig bestelde. Daarom is iedereen gaan swappen. Daarna zijn de verzendkosten ook omlaag gegaan, en als we ze door 3 delen is het denk ik wel te doen.
Dwyn, kun jij niet es 40 lakjes in een mandje pleuren en kijken wat de verzendkosten zijn?
Binnen een paar weken denk ik welquote:Op woensdag 18 juli 2012 19:00 schreef PriemGirl het volgende:
He maar.. ik kan nu even echt niks meer falen hoor....Willen jullie op korte termijn bestellen?
Hoe organiseer je zulks?quote:Op woensdag 18 juli 2012 19:06 schreef Sharana_LV het volgende:
gewoon in swap doen, goedkopergeen douane
must...have...NOW-effect?quote:Op woensdag 18 juli 2012 19:11 schreef megamandy het volgende:
Net besloten dat ik toch zelf een brush roll wil maken en dan wil ik dat ook nu meteen
Mwehehehehe.quote:Op woensdag 18 juli 2012 19:18 schreef megamandy het volgende:
[..]
JaDalijk even boven kijken wat voor een stof daar allemaal ligt.
Oh ja, brushroll.... die zou ik ooit nog 1 krijgen van iemandquote:Op woensdag 18 juli 2012 19:11 schreef megamandy het volgende:
Net besloten dat ik toch zelf een brush roll wil maken en dan wil ik dat ook nu meteen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |