zijn reactie:quote:beste,
volgens X (bestuur), die ik ook heb toegevoegd als cc, ben jij degene die gisteravond (nacht van 17-7 op 18-7-2012) bier heeft omgegooid wat terecht is gekomen op een gedeelte van mijn ruilkaarten.
na vandaag (18-7) mijn kaarten genspecteerd te hebben is de schade gelukkig te overzien maar zijn er nog steeds kaarten zeer ernstig beschadigd. Daarnaast zijn een aantal van de hoesjes, gemaakt om de kaarten te beschermen, onbruikbaar geworden door vocht. Hieronder staat een lijst met kaarten en de prijs van de kaarten deze zijn gebaseerd op prijzen van nedermagic.nl en de prijs voor nieuwe hoesjes deze zijn allen in euro. Ik zou graag zien dat deze schade volledig vergoed word en ik verwacht ook een snelle reactie.
groet,
ts
kaartnaam set Prijs 18-7
recurring insight rise of the eldrazi 0,4
dread return time spiral 1,4
swamp mirrodin 0,25
swamp phyrexia vs coalition 0,25
myr welder mirrodin besieged 0,45
frost titan media inserts 3,95
evacuation media inserts 1,6
darksteel juggernaut scars of mirrodin 1,1
chancellor of the spires new phyrexia 0,5
island zendikar 0,8
sangromancer mirrodin besieged 1,5
hoesjes 40 stukjes 5
totaal 17,20 euro
ik:quote:Best ts,
Zoals ik gister al heb gezegd spijt het me dat ik per ongeluk het biertje heb omgestoten. Ik vind het dan ook erg jammer om te horen dat je kaarten beschadigd zijn. Na te hebben geďnformeerd bij unive is mijn aansprakelijkheidsverzekering niet van toepassing omdat het bedrag te laag is. Ik vraag me alleen af waarom de kaarten niet meer bruikbaar zijn? Ze zijn naar mijn weten niet helemaal uit elkaar gescheurd.
Met vriendelijke groet,
y (schuldige)
hij weerquote:Beste Y (schuldige),
de kaarten zijn zodanig beschadigd dat ik de kaarten niet meer kan gebruiken in verband met vals spel, deze kaarten zijn namelijk te herkennen. Daarnaast is het andere probleem waardederving, want een kaart zonder beschadigingen is de prijs waard die ik heb opgezocht. Een kaart met beschadigingen, zeker in de vorm die de kaarten nu hebben, is maar een fractie waard van wat deze was.
groet
ts
hij wil nu dus niet op komen dagen met de centenquote:Beste ts,
ik moet je helaas mededelen dat ik je kaarten niet ga vergoeden. De rede hiervoor is dat het niet volledig mijn schuld is, het is niet heel verstandig van degene die zijn biertje naast zijn stoel legt en naast een stapel "dure" kaarten. Hierbij is de kans dat het omvalt. Ik heb niet opzettelijk het drankje om getikt.
Met vriendelijke groet,
Y (schuldige)
ik moest ook even googlenquote:Op woensdag 18 juli 2012 18:29 schreef Fok-it het volgende:
Wat zijn mtg kaarten..? Een soort Pokémon kaarten?
ik denk vochtig bierquote:
Bij deze:quote:
Of meteen toen het gebeurde geďnformeerd of je de kaarten kon vergoeden.quote:Op woensdag 18 juli 2012 18:43 schreef dakpan90 het volgende:
Als ik die gozer was had ik die kaarten vergoed, je er een biertje fooi bij gegeven en je hard uitgelachen.
Gewoon even quotenquote:Op woensdag 18 juli 2012 18:18 schreef Keith_Bakker het volgende:
op een feestje een tijdje terug heeft er iemand bier over wat van mijn mtg kaarten gegooid
Ik ben er achter gekomen wie dit is en hem op de hoogte gesteld
contact heen en weer:
[..]
zijn reactie:
[..]
ik:
[..]
hij weer
[..]
hij wil nu dus niet op komen dagen met de centen
wat kan ik het beste doen om dit te vorderen?
¤ 17,20quote:Op woensdag 18 juli 2012 19:45 schreef CantFazeMe het volgende:
Ik zie het verschil niet tussen een dure telefoon of wat kaarten. Beiden kunnen prijzig zijn..
Ja dat weet ik. Maar waar ik op doelde zijn die azijnzeikerds hier met reacties als "Een stel kaartenquote:
Als het echt iets van waarde heeft moet je er werk van maken... dit is de moeite niet.quote:Op woensdag 18 juli 2012 19:51 schreef CantFazeMe het volgende:
[..]
Ja dat weet ik. Maar waar ik op doelde zijn die azijnzeikerds hier met reacties als "Een stel kaarten".
Het had net zo goed iets anders van die waarde kunnen zijn.
¤ 17,20quote:Op woensdag 18 juli 2012 20:07 schreef jitzzzze het volgende:
Een hoop heisa maken voor 17 hele euro's
Goh, ik wist niet dat de kleuterschool ook vakantie hadquote:
quote:geachte y (schuldige)
ik moet je toch vragen om je keuze te heroverwegen. Zoals je zelf zegt heb jij het drankje in kwestie omgetrapt, dit drankje stond inderdaad op de grond tussen mij en A in, en stond zodanig dat als mensen achter ons langs zouden lopen niet in de weg zou staan. hier is het ook niet vreemd dat er glazen op de grond staan, zeker niet als er op de tafel een spel wordt gespeeld wat niet nat mag worden, daarom is het net zoals op straat niet vreemd om te kijken waar je heen loopt.
De beschikbare ruimte tussen tafelvoetbalspel en tafel bedroeg slechts 65cm, dit is dan nog zonder de ruimte die zowel ik en A innamen met onze stoelen en zonder de ruimte die de stokken van de tafelvoetbalspel innamen, de ruimte die dan overblijft is zelfs voor nuchtere mensen moeilijk te beslechten, ondanks dat koos jij er toch voor om deze route te nemen.
rekening gehouden met alles wat ik net geschreven heb, en aangezien je alleen al in het vorige mailtje tot 2 keer toegeeft schuld te hebben, vind ik je instelling niet toepasselijk. Ik wil je daarom waarschuwen dat als je niet bereid bent tot compensatie ik helaas genoodzaakt ben om een zaak te maken bij het bestuur.
groet,
ts
gaa t niet om het geld natuurlijk principe kwestiequote:Op woensdag 18 juli 2012 20:07 schreef jitzzzze het volgende:
Wat een dramaqueen is TS, trek alsjeblieft een jurk aan![]()
Een hoop heisa maken voor 17 hele euro's
Serieus, voor 17 euro's? Je kan je beter druk maken om zaken die er wel toe doen.quote:Op woensdag 18 juli 2012 21:51 schreef Keith_Bakker het volgende:
[..]
gaa t niet om het geld natuurlijk principe kwestie
hij zou precies hetzelfde doen dat is het erge
serieusquote:De beschikbare ruimte tussen tafelvoetbalspel en tafel bedroeg slechts 65cm, dit is dan nog zonder de ruimte die zowel ik en A innamen met onze stoelen en zonder de ruimte die de stokken van de tafelvoetbalspel innamen, de ruimte die dan overblijft is zelfs voor nuchtere mensen moeilijk te beslechten, ondanks dat koos jij er toch voor om deze route te nemen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |