op een feestje een tijdje terug heeft er iemand bier over wat van mijn mtg kaarten gegooid
Ik ben er achter gekomen wie dit is en hem op de hoogte gesteld
contact heen en weer:
quote:
beste,
volgens X (bestuur), die ik ook heb toegevoegd als cc, ben jij degene die gisteravond (nacht van 17-7 op 18-7-2012) bier heeft omgegooid wat terecht is gekomen op een gedeelte van mijn ruilkaarten.
na vandaag (18-7) mijn kaarten genspecteerd te hebben is de schade gelukkig te overzien maar zijn er nog steeds kaarten zeer ernstig beschadigd. Daarnaast zijn een aantal van de hoesjes, gemaakt om de kaarten te beschermen, onbruikbaar geworden door vocht. Hieronder staat een lijst met kaarten en de prijs van de kaarten deze zijn gebaseerd op prijzen van nedermagic.nl en de prijs voor nieuwe hoesjes deze zijn allen in euro. Ik zou graag zien dat deze schade volledig vergoed word en ik verwacht ook een snelle reactie.
groet,
ts
kaartnaam set Prijs 18-7
recurring insight rise of the eldrazi 0,4
dread return time spiral 1,4
swamp mirrodin 0,25
swamp phyrexia vs coalition 0,25
myr welder mirrodin besieged 0,45
frost titan media inserts 3,95
evacuation media inserts 1,6
darksteel juggernaut scars of mirrodin 1,1
chancellor of the spires new phyrexia 0,5
island zendikar 0,8
sangromancer mirrodin besieged 1,5
hoesjes 40 stukjes 5
totaal 17,20 euro
zijn reactie:
quote:
Best ts,
Zoals ik gister al heb gezegd spijt het me dat ik per ongeluk het biertje heb omgestoten. Ik vind het dan ook erg jammer om te horen dat je kaarten beschadigd zijn. Na te hebben geďnformeerd bij unive is mijn aansprakelijkheidsverzekering niet van toepassing omdat het bedrag te laag is. Ik vraag me alleen af waarom de kaarten niet meer bruikbaar zijn? Ze zijn naar mijn weten niet helemaal uit elkaar gescheurd.
Met vriendelijke groet,
y (schuldige)
ik:
quote:
Beste Y (schuldige),
de kaarten zijn zodanig beschadigd dat ik de kaarten niet meer kan gebruiken in verband met vals spel, deze kaarten zijn namelijk te herkennen. Daarnaast is het andere probleem waardederving, want een kaart zonder beschadigingen is de prijs waard die ik heb opgezocht. Een kaart met beschadigingen, zeker in de vorm die de kaarten nu hebben, is maar een fractie waard van wat deze was.
groet
ts
hij weer
quote:
Beste ts,
ik moet je helaas mededelen dat ik je kaarten niet ga vergoeden. De rede hiervoor is dat het niet volledig mijn schuld is, het is niet heel verstandig van degene die zijn biertje naast zijn stoel legt en naast een stapel "dure" kaarten. Hierbij is de kans dat het omvalt. Ik heb niet opzettelijk het drankje om getikt.
Met vriendelijke groet,
Y (schuldige)
hij wil nu dus niet op komen dagen met de centen
wat kan ik het beste doen om dit te vorderen?