Vandaag, op zo'n lome lange vrije dag is een spijkerbroek en een t shirt meer dan genoeg.quote:Op woensdag 18 juli 2012 17:54 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Tsja, het is ook niet goed om altijd over dressed te zijn.
0800-de rest staat wel op n sitequote:
Indien dat ongewenst is zal ik vanaf nu de etterbak uithangenquote:Op woensdag 18 juli 2012 17:54 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
pas maar op straks krijg ik enge gevoelens ,doorgaans omschreven als genegenheid, voor je
En wat voor mannenhoofdquote:Op woensdag 18 juli 2012 17:57 schreef JJH het volgende:
Waar is die geilen plaatje met de lamp uit de op gebleven?
Zit ik zo een beetje tegen een mannenhoofd aan te kijken.
Ik vind het wel prettig geloof ikquote:Op woensdag 18 juli 2012 17:57 schreef Mister1977 het volgende:
[..]
Indien dat ongewenst is zal ik vanaf nu de etterbak uithangen
Ja, dat is tamelijk kut.quote:Op woensdag 18 juli 2012 17:57 schreef JJH het volgende:
Wie is dat?quote:
Oh, dan laat ik de etterbak voor watie is.quote:Op woensdag 18 juli 2012 17:58 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Ik vind het wel prettig geloof ik
Modje Tamashii, we zijn het erovereens dat het hoofd weg moet en dat de schemerlampdoggystylesex terug moet komen.quote:
+1quote:Op woensdag 18 juli 2012 18:01 schreef Mister1977 het volgende:
Modje Tamashii, we zijn het erovereens dat het hoofd weg moet en dat de schemerlampdoggystylesex terug moet komen.
Christian Grey.quote:Op woensdag 18 juli 2012 17:57 schreef JJH het volgende:
Volgende OP is voor jou.quote:Op woensdag 18 juli 2012 18:01 schreef Mister1977 het volgende:
[..]
Modje Tamashii, we zijn het erovereens dat het hoofd weg moet en dat de schemerlampdoggystylesex terug moet komen.
Jawohl auf wiederschenquote:Op woensdag 18 juli 2012 18:03 schreef JJH het volgende:
Trouwens. Willen we nog een meet in augustus?
Een meetquote:Op woensdag 18 juli 2012 18:03 schreef JJH het volgende:
Trouwens. Willen we nog een meet in augustus?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |