Ja, Neo-nazis hebben afgezien van een grote bek de laatste 50 jaar echt een historie van geweld.quote:Op donderdag 19 juli 2012 17:23 schreef Leevancleef het volgende:
[..]
Inderdaad, een hoop gelul in de ruimte. Het is prima mogelijk dat de dader(s) uit de neonazistische hoek komen. Israël probeert deze gebeurtenis echter meteen weer uit te venten door Iran ervan te beschuldigen. Treurig, politiek bedrijven over de rug van de slachtoffers. De Israëlische regering bestaat louter uit lijkenpikkers.
Eh, ja. Er zijn in Duitsland in het laatste decennium tig Turkse supermarkthouders en dönerverkopers vermoord door neonazi's. In Griekenland rukt Chrysi Avyi (Gouden Dageraad) op, en ook in andere balkanlanden is het neonazisme nog altijd aanwezig. Je kletst uit je nek. Dat de nazibewegingen van Nederland zo klein en obscuur zijn betekent nog niet dat dat overal zo is.quote:Op donderdag 19 juli 2012 17:25 schreef desiredbard het volgende:
[..]
Ja Neo-nazis hebben afgezien van een grote bek de laatste 50 jaar echt een historie van geweld.
Laten we wel wezen terrorisme is afkomstig van links en de moslims de laatste 50 jaar
Tig? Vermoord?quote:Op donderdag 19 juli 2012 17:27 schreef Leevancleef het volgende:
[..]
Eh, ja. Er zijn in Duitsland in het laatste decennium tig Turkse supermarkthouders en dönerverkopers vermoord door neonazi's. In Griekenland rukt Chrysi Avyi (Gouden Dageraad) op, en ook in andere balkanlanden is het neonazisme nog altijd aanwezig. Je kletst uit je nek. Dat de nazibewegingen van Nederland zo klein en obscuur zijn betekent nog niet dat dat overal zo is.
Google eens op de dönermoorden.quote:Op donderdag 19 juli 2012 17:35 schreef desiredbard het volgende:
[..]
Tig? Vermoord?
Niet dat ik het goedpraat maar hoeveel zijn er vermoord door persoonlijk gericht moslim geweld?
Het Halal slachten van gijzelaars of critici?
Doe je het erom?quote:Dat gouden dageraad oprukt dan wat, zo ook die engerds van de SP en de Partij voor de Dieren.
Het gaat niet om de islam, ontopic blijven. Het zegt veel over je dat je extreem-rechts geweld probeert te rechtvaardigen door te beginnen over gewelddadige moslims.quote:En een boel van die balkanlanden heeft een hoog moslim gehalte, en iedereen die dat kutboek, Nee niet 50 shades of Gray dat nog slechtere lulverhaal... de koran wel eens gelezen heeft...weet dat een goede moslim Joden en christen dient te haten.
Bovendien Extreem rechts en een zelfmoord aanslag?
Zelfmoord na een aanslag mischien, maar als.... komop zeg, wees eerlijk
Nee ik toonde onbegrip voor het Jihadisme en linkse-anti-joodse dat were begint te heersen.quote:Het gaat niet om de islam, ontopic blijven. Het zegt veel over je dat je extreem-rechts geweld probeert te rechtvaardigen door te beginnen over gewelddadige moslims.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Muslims are the only people who make a lesbian feminist look moderate.
Ik niet jij blijkbaar wel.quote:Op donderdag 19 juli 2012 17:53 schreef Leevancleef het volgende:
Lees nou eens wat ik schrijf. Je reactie is compleet uit de lucht gegrepen. Ben je altijd zo incoherent?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het is duidelijk waar een zelfmoord aanslag vandaan komt, het ontkennen is een beetje zielig en is mijn inziens een gebrek aan respekt voor de slachtoffersMuslims are the only people who make a lesbian feminist look moderate.
Heeft hij zichzelf opgeblazen of heeft hij meehelpen organiseren?quote:Op donderdag 19 juli 2012 18:06 schreef johnnylove het volgende:
Dader heeft wiki
http://en.wikipedia.org/wiki/Mehdi_Ghezali
Zeg Zweden wat hebben jullie fout gedaan?
Hij is de bommertquote:Op donderdag 19 juli 2012 18:08 schreef MrBaas het volgende:
[..]
Heeft hij zichzelf opgeblazen of heeft hij meehelpen organiseren?
Mooie blonde harenquote:Op donderdag 19 juli 2012 18:06 schreef johnnylove het volgende:
Dader heeft wiki
http://en.wikipedia.org/wiki/Mehdi_Ghezali
[ afbeelding ]
Maar maar Gitmo is slecht!quote:Zeg Zweden wat hebben jullie fout gedaan?
Gut zat ie blijkbaar toch niet geheel zonder gronden in Cuba.....quote:
Kip ei verhaal.quote:Op donderdag 19 juli 2012 18:12 schreef speknek het volgende:
[..]
Mooie blonde haren.
[..]
Maar maar Gitmo is slecht!
quote:Op donderdag 19 juli 2012 18:07 schreef desiredbard het volgende:
[..]
Ik niet jij blijkbaar wel.
Extreem recht geweld beargumentere.... FOUT
Extreem Links geweld bergumenteren.... GOED
Moslim geweld beragumenteren .... GOED
Bezettimng westelijke joordaanoever beargumenteren .... FOUT
Jammer dat zo weinig mensen hier een moreel compas missen .
Geweld ...FOUT
Dat neemt niet weg dat ik het kan beargumenteren of de reden beredeneren, van beide kanten
Waar ik de streep trek is "het doel heiligt de middellen"Het is vermoedelijk een half Finse, half Algerijnse soenniet. Heeft dus niks met Iran te maken. Nogmaals, het is treurig dat Isräel altijd prematuur Iran beschuldigt van dit soort aanslagen. Israël bedrijft politiek over de rug van de slachtoffers.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het is duidelijk waar een zelfmoord aanslag vandaan komt, het ontkennen is een beetje zielig en is mijn inziens een gebrek aan respekt voor de slachtoffersSum es est, sumus estis sunt
Uh ja en zijn Nationaliteit heeft hoe te maken met waar het bestuur van die daad zit?quote:Op donderdag 19 juli 2012 18:14 schreef Leevancleef het volgende:
[..]
Het is vermoedelijk een half Finse, half Algerijnse soenniet. Heeft dus niks met Iran te maken. Nogmaals, het is treurig dat Isräel altijd prematuur Iran beschuldigt van dit soort aanslagen. Israël bedrijft politiek over de rug van de slachtoffers.
Lees je eens in. Jij bent echt zo'n figuur die allemaal domme, slecht onderbouwde statements maakt en vervolgens iedereen die hem daarop wijst elitair en '(s)links' noemtquote:Op donderdag 19 juli 2012 18:18 schreef desiredbard het volgende:
[..]
Uh ja en zijn Nationaliteit heeft hoe te maken met waar het bestuur van die daad zit?
De september 11 vliegerts waren ook niet allemaal afghaans of wel?
Israel is medunkt zorgvuldiger in die veronderstelling dan GB was met zijn olie WMD's.
Toegeven het zijn zeker niet elkaars vriendjes.
Zit daar op het moment niet het hoofd van een of andere tereurbrigade die een jubileumpje heeft?
Je maakt dezelfde aanname. Achtergrond zegt niets over doel. Dus een Koerd die een Iraanse wetenschapper vermoord, heeft Israël daar nooit opdracht voor gegeven?quote:Op donderdag 19 juli 2012 18:14 schreef Leevancleef het volgende:
[..]
Het is vermoedelijk een half Finse, half Algerijnse soenniet. Heeft dus niks met Iran te maken. Nogmaals, het is treurig dat Isräel altijd prematuur Iran beschuldigt van dit soort aanslagen. Israël bedrijft politiek over de rug van de slachtoffers.
Het zou een tot het sji'isme bekeerde, pro-Iraanse terrorist kunnen zijn, maar de recente geschiedenis wijst uit dat dit onwaarschijnlijk is.quote:Op donderdag 19 juli 2012 18:20 schreef johnnylove het volgende:
[..]
Je maakt dezelfde aanname. Achtergrond zegt niets over doel. Dus een Koerd die een Iraanse wetenschapper vermoord, heeft Israël daar nooit opdracht voor gegeven?
Die wiki heeft hij omdat hij eerder ook al "bekend" was, lijkt me.quote:Op donderdag 19 juli 2012 18:21 schreef MPC60 het volgende:
Hoe kunnen ze nu al weten wie het is en hoe de neuk kan hij nu al een wiki hebben?
Nee ik lees me niet in.quote:Op donderdag 19 juli 2012 18:20 schreef Leevancleef het volgende:
[..]
Lees je eens in. Jij bent echt zo'n figuur die allemaal domme, slecht onderbouwde statements maakt en vervolgens iedereen die hem daarop wijst elitair en '(s)links' noemt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Muslims are the only people who make a lesbian feminist look moderate.
De aanslagplegers waren Saoedi's en Jemenieten, plus een Egyptenaar (Mohammed Atta) en een Libanees (Ziad al-Jarrah). Allemaal soennitische wahhabitische Al-Qaeda-adepten die nooit een aanslag zouden plegen in opdracht van het sji'itische Iran. Waarom zouden het Afghanen moeten zijn? Volgens mij weet je gewoon helemaal niet waar je het over hebt.quote:Op donderdag 19 juli 2012 18:27 schreef desiredbard het volgende:
[..]
Nee ik lees me niet in.
Ik ben 99% zeker dan die aanslagplegers niet Afghaans waren, als ik fiout zit kom maar met het tegendeel.
Om diezelfde reden kun je dus niet VERONDERSTELLEN/AANNEMEN dat dit niet georgganiseerd zou zijn vanuit Iran. (Ik zeg niet dat het zo is, ik sluit niet uit dat het zo zou kunnen zijn)
quote:Wat er gebeurd is dat men nu Israel beschuldigt van vingertje wijzen en agressie terwijl een aanslag op haar/zijn burgers gepleegd is . Dat is de omgekeerde wereld.
Er is een beschuldiging geuit ...(nog geen nuke afgeschoten (want die hebben ze nu eenmaal niet)
De enige agressie is vanuit de dader(s) organisatoren van deze daad,
Maar goed ik onderbouw en redeneer niet...Ja, er is meteen een ongegronde beschuldiging geuit. Daar heeft Israël politieke redenen voor, het heeft niets te maken met het daadwerkelijk aanwijzen van dej uiste dader.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sum es est, sumus estis sunt
Nee ik heb jou mijn punt laten bewijzen.quote:Op donderdag 19 juli 2012 18:30 schreef Leevancleef het volgende:
[..]
De aanslagplegers waren Saoedi's en Jemenieten, plus een Egyptenaar (Mohammed Atta) en een Libanees (Ziad al-Jarrah). Allemaal soennitische wahhabitische Al-Qaeda-adepten die nooit een aanslag zouden plegen in opdracht van het sji'itische Iran. Waarom zouden het Afghanen moeten zijn? Volgens mij weet je gewoon helemaal niet waar je het over hebt.
Diplomatiek onverstandig... waarschijnlijk.... ongegrond dat weet ik niet.quote:Ja, er is meteen een ongegronde beschuldiging geuit. Daar heeft Israël politieke redenen voor, het heeft niets te maken met het daadwerkelijk aanwijzen van dej uiste dader.
Nuancering: alleen bepaalde units, láng niet de hele IDF.quote:Op donderdag 19 juli 2012 18:52 schreef Maron het volgende:
IDF trekt de weekendverloven in voor officieren en soldaten vanwege de 'situatie in Syrie'..
IDF on alert, cancels weekend breaks over Syria
http://www.jpost.com/Defense/Article.aspx?id=278165
Oh jee..here we go again..
Omdat Turkije in een paar jaar meer moslims koudmaakt dan Israel in heel zijn bestaan?quote:Op donderdag 19 juli 2012 01:16 schreef IPA35 het volgende:
[..]
Goh waarom zouden ze Israël toch haten?
Wat is er niet laf aan een bus met kinderen opblazen?quote:Op donderdag 19 juli 2012 08:13 schreef NorthernStar het volgende:
[..]
Walgelijk, ja. Laf, nee. Tenminste niet als het een zelfmoordaanslag was.
Ga voor de grap even kijken wat voor instabiel zooitje het in Syrië is de laatste dagen.quote:Op donderdag 19 juli 2012 18:52 schreef Maron het volgende:
IDF trekt de weekendverloven in voor officieren en soldaten vanwege de 'situatie in Syrie'..
sterker nog als er ergens schijnbaar doelgericht een bus Nederlanders word aangevallen dan worden de verloven hier ook ingetrokken hoor ... pays to be preparedquote:Op donderdag 19 juli 2012 18:53 schreef Intrepidity het volgende:
[..]
Nuancering: alleen bepaalde units, láng niet de hele IDF.
Als het in België zo zou ontploffen als het nu in damascus doet zou het Nederlandse leger ook in hoogste staat van paraatheid zijn.
Wat gebeurd er eigenlijk als er tienduizenden Syrische vluchtelingen bij de grens van Israel staan?quote:Op donderdag 19 juli 2012 18:52 schreef Maron het volgende:
IDF on alert, cancels weekend breaks over Syria
http://www.jpost.com/Defense/Article.aspx?id=278165
Oh jee..here we go again..
Ironisch en bizar. Ik moet het geniale daarvan nog ontdekken. Men denkt de landen en gebieden beter te kunnen beheersen met hen aan de macht? Misschien is er op macro-niveau wat winst te halen, voor de gewone burger zal het er echt niet beter op worden. Als men dacht dat Syrië met een seculier bewind een bedreiging was, wacht maar af..quote:Op woensdag 18 juli 2012 21:51 schreef Peunage het volgende:
[..]
Het is ook zo lekker ironisch hč. Het westen heeft meer last van Salafisten dan van Sji'ieten, maar toch steunen ze telkens weer eerstgenoemde
Welke aanslagen zijn wel smakelijk dan?quote:Op donderdag 19 juli 2012 20:16 schreef De_Ilias het volgende:
Erg ziek dit, of het nou Joden of geen Joden zijn die zijn omgekomen, dit soort aanslagen zijn gewoon erg onmenselijk en niet smakelijk.
Die zijn er niet zolang ze gericht zijn op mensen.quote:Op donderdag 19 juli 2012 20:20 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Welke aanslagen zijn wel smakelijk dan?
quote:Op donderdag 19 juli 2012 20:20 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Welke aanslagen zijn wel smakelijk dan?
Nooit bewezen dat het werkelijk zo is.quote:Op donderdag 19 juli 2012 22:01 schreef Intrepidity het volgende:
[..]
Nouja.. Je komt uberhaupt niet in Gitmo door een lieverdje te zijn.
Gister was op het nieuws dat in Duitsland, bakermat der Nazisme, veel meer Moslimfundis rondlopen dan Neo-nazis... Dat is toch vrij bizar, gezien het aantal moslims in Duitsland.quote:Op donderdag 19 juli 2012 17:27 schreef Leevancleef het volgende:
[..]
Eh, ja. Er zijn in Duitsland in het laatste decennium tig Turkse supermarkthouders en dönerverkopers vermoord door neonazi's. In Griekenland rukt Chrysi Avyi (Gouden Dageraad) op, en ook in andere balkanlanden is het neonazisme nog altijd aanwezig. Je kletst uit je nek. Dat de nazibewegingen van Nederland zo klein en obscuur zijn betekent nog niet dat dat overal zo is.
Ja hij was op vakantie in Afghanistan.quote:
Er is ook nooit bewezen dat eenhoorns niet bestaan, maar een beetje logisch nadenken doet een hoop.quote:Op donderdag 19 juli 2012 22:05 schreef Chadi het volgende:
[..]
Nooit bewezen dat het werkelijk zo is.
Ja, dat weet ik wel..ook wat Interpredity en sp3c al zegt..daarom had ik de situatie in Syrië al tussen aanhalingstekentjes gezet..toen ik het schreef had ik eigenlijk meer in mijn achterhoofd de gedachte dat het tegen Iran wel eens loos zou kunnen gaan omdat Netanyahu zo stellig beweerde dat Iran erachter zat..blijkt nu dus nog niet zeker of de vermeende dader wel de schuldige was..who knows..quote:Op donderdag 19 juli 2012 20:18 schreef slashdotter3 het volgende:
[..]
Wat gebeurd er eigenlijk als er tienduizenden Syrische vluchtelingen bij de grens van Israel staan?
Ik neem aan dat ze niet worden toegelaten maar waarschijnlijk ontstaan er dan gigantische opvangkampen daar. Waar komt het voedsel vandaan om ze te voeden? Wat doet Israel als Syrie die kampen aanvalt en in paniek duizenden vluchtelingen de Israelische grens bestormen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |