abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_114422611
quote:
0s.gif Op donderdag 19 juli 2012 17:23 schreef Leevancleef het volgende:

[..]

Inderdaad, een hoop gelul in de ruimte. Het is prima mogelijk dat de dader(s) uit de neonazistische hoek komen. Israël probeert deze gebeurtenis echter meteen weer uit te venten door Iran ervan te beschuldigen :') . Treurig, politiek bedrijven over de rug van de slachtoffers. De Israëlische regering bestaat louter uit lijkenpikkers.
Ja, Neo-nazis hebben afgezien van een grote bek de laatste 50 jaar echt een historie van geweld. 8)7
Laten we wel wezen terrorisme is afkomstig van links en de moslims de laatste 50 jaar c_/
Muslims are the only people who make a lesbian feminist look moderate.
pi_114422688
quote:
0s.gif Op donderdag 19 juli 2012 17:25 schreef desiredbard het volgende:

[..]

Ja Neo-nazis hebben afgezien van een grote bek de laatste 50 jaar echt een historie van geweld.
Laten we wel wezen terrorisme is afkomstig van links en de moslims de laatste 50 jaar
Eh, ja. Er zijn in Duitsland in het laatste decennium tig Turkse supermarkthouders en dönerverkopers vermoord door neonazi's. In Griekenland rukt Chrysi Avyi (Gouden Dageraad) op, en ook in andere balkanlanden is het neonazisme nog altijd aanwezig. Je kletst uit je nek. Dat de nazibewegingen van Nederland zo klein en obscuur zijn betekent nog niet dat dat overal zo is.
Sum es est, sumus estis sunt
pi_114422888
O, en vergeet onze Noorse terrorist niet.
pi_114422962
DesiredBard weet vast wel een manier om de islam de schuld te geven van de daden van Breivik.
pi_114423001
quote:
0s.gif Op donderdag 19 juli 2012 17:27 schreef Leevancleef het volgende:

[..]

Eh, ja. Er zijn in Duitsland in het laatste decennium tig Turkse supermarkthouders en dönerverkopers vermoord door neonazi's. In Griekenland rukt Chrysi Avyi (Gouden Dageraad) op, en ook in andere balkanlanden is het neonazisme nog altijd aanwezig. Je kletst uit je nek. Dat de nazibewegingen van Nederland zo klein en obscuur zijn betekent nog niet dat dat overal zo is.
Tig? Vermoord?
Niet dat ik het goedpraat maar hoeveel zijn er vermoord door persoonlijk gericht moslim geweld?
Het Halal slachten van gijzelaars of critici?

Dat gouden dageraad oprukt dan wat, zo ook die engerds van de SP en de Partij voor de Dieren.

En een boel van die balkanlanden heeft een hoog moslim gehalte, en iedereen die dat kutboek, Nee niet 50 shades of Gray dat nog slechtere lulverhaal... de koran wel eens gelezen heeft...weet dat een goede moslim Joden en christen dient te haten.

Bovendien Extreem rechts en een zelfmoord aanslag?
Zelfmoord na een aanslag mischien, maar als.... komop zeg, wees eerlijk
pi_114423081
quote:
0s.gif Op donderdag 19 juli 2012 17:35 schreef desiredbard het volgende:

[..]

Tig? Vermoord?
Niet dat ik het goedpraat maar hoeveel zijn er vermoord door persoonlijk gericht moslim geweld?
Het Halal slachten van gijzelaars of critici?
Google eens op de dönermoorden.

quote:
Dat gouden dageraad oprukt dan wat, zo ook die engerds van de SP en de Partij voor de Dieren.
Doe je het erom?

quote:
En een boel van die balkanlanden heeft een hoog moslim gehalte, en iedereen die dat kutboek, Nee niet 50 shades of Gray dat nog slechtere lulverhaal... de koran wel eens gelezen heeft...weet dat een goede moslim Joden en christen dient te haten.

Bovendien Extreem rechts en een zelfmoord aanslag?
Zelfmoord na een aanslag mischien, maar als.... komop zeg, wees eerlijk
Het gaat niet om de islam, ontopic blijven. Het zegt veel over je dat je extreem-rechts geweld probeert te rechtvaardigen door te beginnen over gewelddadige moslims.
  Moderator donderdag 19 juli 2012 @ 17:39:08 #257
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_114423141
mjah laten we het weer over die geexplodeerde bus hebben want dit gaat niet echt ergens over/heen
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
  Moderator donderdag 19 juli 2012 @ 17:47:08 #258
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_114423400
nogmaals:

bus ontploft

Bulgarije
pi_114423500
quote:
Het gaat niet om de islam, ontopic blijven. Het zegt veel over je dat je extreem-rechts geweld probeert te rechtvaardigen door te beginnen over gewelddadige moslims.
Nee ik toonde onbegrip voor het Jihadisme en linkse-anti-joodse dat were begint te heersen.
Een paar vakantieganger zijn opgeblazen door een zelfmoord terrorist.

Vreemd dat je een aanslag tegen Joden zomaar kan verdedigen...werkelijk nets geleerd van 80 jaar geleden ?
Nazi/ Moslim het is maar een naam om Joden te haten

feit blijft dat er ene paar onschuldige vakantiegangers opgeblazen zijn

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_114423616
Lees nou eens wat ik schrijf. Je reactie is compleet uit de lucht gegrepen. Ben je altijd zo incoherent?
pi_114424174
Dader heeft wiki

http://en.wikipedia.org/wiki/Mehdi_Ghezali

Zeg Zweden wat hebben jullie fout gedaan?
pi_114424188
quote:
8s.gif Op donderdag 19 juli 2012 17:53 schreef Leevancleef het volgende:
Lees nou eens wat ik schrijf. Je reactie is compleet uit de lucht gegrepen. Ben je altijd zo incoherent?
Ik niet jij blijkbaar wel.
Extreem recht geweld beargumentere.... FOUT
Extreem Links geweld bergumenteren.... GOED
Moslim geweld beragumenteren .... GOED
Bezettimng westelijke joordaanoever beargumenteren .... FOUT

Jammer dat zo weinig mensen hier een moreel compas missen .

Geweld ...FOUT
Dat neemt niet weg dat ik het kan beargumenteren of de reden beredeneren, van beide kanten

Waar ik de streep trek is "het doel heiligt de middellen"
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het is duidelijk waar een zelfmoord aanslag vandaan komt, het ontkennen is een beetje zielig en is mijn inziens een gebrek aan respekt voor de slachtoffers
  donderdag 19 juli 2012 @ 18:08:16 #263
373352 MrBaas
Here's your boss
pi_114424223
quote:
0s.gif Op donderdag 19 juli 2012 18:06 schreef johnnylove het volgende:
Dader heeft wiki

http://en.wikipedia.org/wiki/Mehdi_Ghezali

Heeft hij zichzelf opgeblazen of heeft hij meehelpen organiseren?
pi_114424289
quote:
0s.gif Op donderdag 19 juli 2012 18:08 schreef MrBaas het volgende:

[..]

Heeft hij zichzelf opgeblazen of heeft hij meehelpen organiseren?
Hij is de bommert
  donderdag 19 juli 2012 @ 18:12:34 #265
8369 speknek
Another day another slay
pi_114424394
quote:
Mooie blonde haren :').
quote:
Maar maar Gitmo is slecht!
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
pi_114424420
quote:
0s.gif Op donderdag 19 juli 2012 18:09 schreef johnnylove het volgende:

[..]

Hij is de bommert
Gut zat ie blijkbaar toch niet geheel zonder gronden in Cuba.....
En maar huilen hier dat mensen er geheel voor niets zaten.

Had ie daar nog maar liggen waterboarden waren er een paar gelukkige families geweest
pi_114424452
quote:
1s.gif Op donderdag 19 juli 2012 18:12 schreef speknek het volgende:

[..]

Mooie blonde haren :').

[..]

Maar maar Gitmo is slecht!
Kip ei verhaal.
pi_114424463
quote:
0s.gif Op donderdag 19 juli 2012 18:07 schreef desiredbard het volgende:

[..]

Ik niet jij blijkbaar wel.
Extreem recht geweld beargumentere.... FOUT
Extreem Links geweld bergumenteren.... GOED
Moslim geweld beragumenteren .... GOED
Bezettimng westelijke joordaanoever beargumenteren .... FOUT

Jammer dat zo weinig mensen hier een moreel compas missen .

Geweld ...FOUT
Dat neemt niet weg dat ik het kan beargumenteren of de reden beredeneren, van beide kanten

Waar ik de streep trek is "het doel heiligt de middellen"
SPOILER
Het is duidelijk waar een zelfmoord aanslag vandaan komt, het ontkennen is een beetje zielig en is mijn inziens een gebrek aan respekt voor de slachtoffers
Het is vermoedelijk een half Finse, half Algerijnse soenniet. Heeft dus niks met Iran te maken. Nogmaals, het is treurig dat Isräel altijd prematuur Iran beschuldigt van dit soort aanslagen. Israël bedrijft politiek over de rug van de slachtoffers.
  donderdag 19 juli 2012 @ 18:16:54 #269
373352 MrBaas
Here's your boss
pi_114424571
Het wordt ook zomaar gepikt dat Israël Iran beschuldigd terwijl het blijkbaar helemaal niet lijkt te kloppen.
pi_114424644
quote:
0s.gif Op donderdag 19 juli 2012 18:14 schreef Leevancleef het volgende:

[..]

Het is vermoedelijk een half Finse, half Algerijnse soenniet. Heeft dus niks met Iran te maken. Nogmaals, het is treurig dat Isräel altijd prematuur Iran beschuldigt van dit soort aanslagen. Israël bedrijft politiek over de rug van de slachtoffers.
Uh ja en zijn Nationaliteit heeft hoe te maken met waar het bestuur van die daad zit?
De september 11 vliegerts waren ook niet allemaal afghaans of wel?

Israel is medunkt zorgvuldiger in die veronderstelling dan GB was met zijn olie WMD's.
Toegeven het zijn zeker niet elkaars vriendjes.
Zit daar op het moment niet het hoofd van een of andere tereurbrigade die een jubileumpje heeft?
pi_114424712
quote:
0s.gif Op donderdag 19 juli 2012 18:18 schreef desiredbard het volgende:

[..]

Uh ja en zijn Nationaliteit heeft hoe te maken met waar het bestuur van die daad zit?
De september 11 vliegerts waren ook niet allemaal afghaans of wel?

Israel is medunkt zorgvuldiger in die veronderstelling dan GB was met zijn olie WMD's.
Toegeven het zijn zeker niet elkaars vriendjes.
Zit daar op het moment niet het hoofd van een of andere tereurbrigade die een jubileumpje heeft?
Lees je eens in. Jij bent echt zo'n figuur die allemaal domme, slecht onderbouwde statements maakt en vervolgens iedereen die hem daarop wijst elitair en '(s)links' noemt :') .
pi_114424721
quote:
0s.gif Op donderdag 19 juli 2012 18:14 schreef Leevancleef het volgende:

[..]

Je maakt dezelfde aanname. Achtergrond zegt niets over doel. Dus een Koerd die een Iraanse wetenschapper vermoord, heeft Israël daar nooit opdracht voor gegeven?
  donderdag 19 juli 2012 @ 18:21:50 #273
261324 MPC60
Roger Linn Groupie
pi_114424768
Hoe kunnen ze nu al weten wie het is en hoe de neuk kan hij nu al een wiki hebben? :')
Op maandag 8 januari 2018 14:29 schreef BadderHaring het volgende:
Ajax is geen club. Dat is een bedrijf.
pi_114424779
quote:
0s.gif Op donderdag 19 juli 2012 18:20 schreef johnnylove het volgende:

[..]

Je maakt dezelfde aanname. Achtergrond zegt niets over doel. Dus een Koerd die een Iraanse wetenschapper vermoord, heeft Israël daar nooit opdracht voor gegeven?
Het zou een tot het sji'isme bekeerde, pro-Iraanse terrorist kunnen zijn, maar de recente geschiedenis wijst uit dat dit onwaarschijnlijk is.
  donderdag 19 juli 2012 @ 18:22:42 #275
373352 MrBaas
Here's your boss
pi_114424798
quote:
1s.gif Op donderdag 19 juli 2012 18:21 schreef MPC60 het volgende:
Hoe kunnen ze nu al weten wie het is en hoe de neuk kan hij nu al een wiki hebben? :')
Die wiki heeft hij omdat hij eerder ook al "bekend" was, lijkt me.
pi_114424972
quote:
0s.gif Op donderdag 19 juli 2012 18:20 schreef Leevancleef het volgende:

[..]

Lees je eens in. Jij bent echt zo'n figuur die allemaal domme, slecht onderbouwde statements maakt en vervolgens iedereen die hem daarop wijst elitair en '(s)links' noemt :') .
Nee ik lees me niet in.
Ik ben 99% zeker dan die aanslagplegers niet Afghaans waren, als ik fiout zit kom maar met het tegendeel.
Om diezelfde reden kun je dus niet VERONDERSTELLEN/AANNEMEN dat dit niet georgganiseerd zou zijn vanuit Iran. (Ik zeg niet dat het zo is, ik sluit niet uit dat het zo zou kunnen zijn)

Wat er gebeurd is dat men nu Israel beschuldigt van vingertje wijzen en agressie terwijl een aanslag op haar/zijn burgers gepleegd is . Dat is de omgekeerde wereld.
Er is een beschuldiging geuit ...(nog geen nuke afgeschoten (want die hebben ze nu eenmaal niet }) )
De enige agressie is vanuit de dader(s) & organisatoren van deze daad,

Maar goed ik onderbouw en redeneer niet...
SPOILER
pi_114425150
quote:
0s.gif Op donderdag 19 juli 2012 18:27 schreef desiredbard het volgende:

[..]

Nee ik lees me niet in.
Ik ben 99% zeker dan die aanslagplegers niet Afghaans waren, als ik fiout zit kom maar met het tegendeel.
Om diezelfde reden kun je dus niet VERONDERSTELLEN/AANNEMEN dat dit niet georgganiseerd zou zijn vanuit Iran. (Ik zeg niet dat het zo is, ik sluit niet uit dat het zo zou kunnen zijn)
De aanslagplegers waren Saoedi's en Jemenieten, plus een Egyptenaar (Mohammed Atta) en een Libanees (Ziad al-Jarrah). Allemaal soennitische wahhabitische Al-Qaeda-adepten die nooit een aanslag zouden plegen in opdracht van het sji'itische Iran. Waarom zouden het Afghanen moeten zijn? Volgens mij weet je gewoon helemaal niet waar je het over hebt.

quote:
Wat er gebeurd is dat men nu Israel beschuldigt van vingertje wijzen en agressie terwijl een aanslag op haar/zijn burgers gepleegd is . Dat is de omgekeerde wereld.
Er is een beschuldiging geuit ...(nog geen nuke afgeschoten (want die hebben ze nu eenmaal niet }) )
De enige agressie is vanuit de dader(s) organisatoren van deze daad,

Maar goed ik onderbouw en redeneer niet...
SPOILER
Ja, er is meteen een ongegronde beschuldiging geuit. Daar heeft Israël politieke redenen voor, het heeft niets te maken met het daadwerkelijk aanwijzen van dej uiste dader.
pi_114425445
quote:
0s.gif Op donderdag 19 juli 2012 18:30 schreef Leevancleef het volgende:

[..]

De aanslagplegers waren Saoedi's en Jemenieten, plus een Egyptenaar (Mohammed Atta) en een Libanees (Ziad al-Jarrah). Allemaal soennitische wahhabitische Al-Qaeda-adepten die nooit een aanslag zouden plegen in opdracht van het sji'itische Iran. Waarom zouden het Afghanen moeten zijn? Volgens mij weet je gewoon helemaal niet waar je het over hebt.
Nee ik heb jou mijn punt laten bewijzen. _O-
Noch Afghanen noch Irakezen.
Afkomst zegt dus niets over waar de organisatoren van deze aanslag zich bevinden. :W

quote:
Ja, er is meteen een ongegronde beschuldiging geuit. Daar heeft Israël politieke redenen voor, het heeft niets te maken met het daadwerkelijk aanwijzen van dej uiste dader.
Diplomatiek onverstandig... waarschijnlijk.... ongegrond dat weet ik niet.
Ik heb al een reden gegeven waarom het wel vanuit Iran zou kunnen komen.
Niet vanuit het bestuur ...maar is gedogen ook niet meewerken aan?

Voordat er meer gebeurd als vingertje wijzen wil ik ook graag even hardere bewijzen zien.
Er zit olie in Iran dus de US krijgen ze misschien nog mee ook .... na de verkiezingen dan wel >:O
pi_114425947
quote:
0s.gif Op donderdag 19 juli 2012 18:36 schreef desiredbard het volgende:

[..]

Stop de persen: "Het zijn niet de Perzen!"
pi_114426071
IDF trekt de weekendverloven in voor officieren en soldaten vanwege de 'situatie in Syrie'..

IDF on alert, cancels weekend breaks over Syria
http://www.jpost.com/Defense/Article.aspx?id=278165

Oh jee..here we go again..
pi_114426121
quote:
0s.gif Op donderdag 19 juli 2012 18:52 schreef Maron het volgende:
IDF trekt de weekendverloven in voor officieren en soldaten vanwege de 'situatie in Syrie'..

Nuancering: alleen bepaalde units, láng niet de hele IDF.
Als het in België zo zou ontploffen als het nu in damascus doet zou het Nederlandse leger ook in hoogste staat van paraatheid zijn.
pi_114426173
quote:
0s.gif Op donderdag 19 juli 2012 01:16 schreef IPA35 het volgende:

[..]

Goh waarom zouden ze Israël toch haten :') ?

:|W
Omdat Turkije in een paar jaar meer moslims koudmaakt dan Israel in heel zijn bestaan?
Op woensdag 23 januari 2013 16:22 schreef gnaeus het volgende:[/b]
Je denkt serieus dat een goede opvoeding dit kan voorkomen ? Het is juist vaak de oorzaak van misdragingen.
pi_114426204
quote:
0s.gif Op donderdag 19 juli 2012 08:13 schreef NorthernStar het volgende:

[..]

Walgelijk, ja. Laf, nee. Tenminste niet als het een zelfmoordaanslag was.
Wat is er niet laf aan een bus met kinderen opblazen?

Of ben jij er zo een die vindt dat er moed voor nodig is om een einde aan je leven te maken?
  donderdag 19 juli 2012 @ 18:56:11 #284
304498 Nibb-it
Dirc die maelre
pi_114426206
quote:
Ga voor de grap even kijken wat voor instabiel zooitje het in Syrië is de laatste dagen.
  Moderator donderdag 19 juli 2012 @ 18:57:31 #285
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_114426248
quote:
0s.gif Op donderdag 19 juli 2012 18:53 schreef Intrepidity het volgende:

[..]

Nuancering: alleen bepaalde units, láng niet de hele IDF.
Als het in België zo zou ontploffen als het nu in damascus doet zou het Nederlandse leger ook in hoogste staat van paraatheid zijn.
sterker nog als er ergens schijnbaar doelgericht een bus Nederlanders word aangevallen dan worden de verloven hier ook ingetrokken hoor ... pays to be prepared
pi_114429914
Erg ziek dit, of het nou Joden of geen Joden zijn die zijn omgekomen, dit soort aanslagen zijn gewoon erg onmenselijk en niet smakelijk.
  donderdag 19 juli 2012 @ 20:18:57 #287
37149 slashdotter3
Arrow to the knee!
pi_114430051
quote:

Wat gebeurd er eigenlijk als er tienduizenden Syrische vluchtelingen bij de grens van Israel staan?
Ik neem aan dat ze niet worden toegelaten maar waarschijnlijk ontstaan er dan gigantische opvangkampen daar. Waar komt het voedsel vandaan om ze te voeden? Wat doet Israel als Syrie die kampen aanvalt en in paniek duizenden vluchtelingen de Israelische grens bestormen?
  † In Memoriam † donderdag 19 juli 2012 @ 20:19:07 #288
21290 NorthernStar
Insurgent
pi_114430066
quote:
1s.gif Op woensdag 18 juli 2012 21:51 schreef Peunage het volgende:

[..]

Het is ook zo lekker ironisch hč. Het westen heeft meer last van Salafisten dan van Sji'ieten, maar toch steunen ze telkens weer eerstgenoemde
Ironisch en bizar. Ik moet het geniale daarvan nog ontdekken. Men denkt de landen en gebieden beter te kunnen beheersen met hen aan de macht? Misschien is er op macro-niveau wat winst te halen, voor de gewone burger zal het er echt niet beter op worden. Als men dacht dat Syrië met een seculier bewind een bedreiging was, wacht maar af..
pi_114430161
quote:
0s.gif Op donderdag 19 juli 2012 20:16 schreef De_Ilias het volgende:
Erg ziek dit, of het nou Joden of geen Joden zijn die zijn omgekomen, dit soort aanslagen zijn gewoon erg onmenselijk en niet smakelijk.
Welke aanslagen zijn wel smakelijk dan?
pi_114430576
quote:
0s.gif Op donderdag 19 juli 2012 20:20 schreef nummer_zoveel het volgende:

[..]

Die zijn er niet zolang ze gericht zijn op mensen.
  donderdag 19 juli 2012 @ 20:42:38 #291
8369 speknek
Another day another slay
pi_114431353
quote:
0s.gif Op donderdag 19 juli 2012 20:20 schreef nummer_zoveel het volgende:

[..]

They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
pi_114435612
Radicaal geworden in Gitmo...
pi_114435708
quote:
0s.gif Op donderdag 19 juli 2012 21:59 schreef Chadi het volgende:
Nouja.. Je komt uberhaupt niet in Gitmo door een lieverdje te zijn.
pi_114435916
quote:
0s.gif Op donderdag 19 juli 2012 22:01 schreef Intrepidity het volgende:

[..]

Nouja.. Je komt uberhaupt niet in Gitmo door een lieverdje te zijn.
Nooit bewezen dat het werkelijk zo is.
pi_114436050
quote:
0s.gif Op donderdag 19 juli 2012 17:27 schreef Leevancleef het volgende:

[..]

Gister was op het nieuws dat in Duitsland, bakermat der Nazisme, veel meer Moslimfundis rondlopen dan Neo-nazis... Dat is toch vrij bizar, gezien het aantal moslims in Duitsland.
Je denkt serieus dat een goede opvoeding dit kan voorkomen ? Het is juist vaak de oorzaak van misdragingen.
pi_114436077
quote:
0s.gif Op donderdag 19 juli 2012 21:59 schreef Chadi het volgende:
Ja hij was op vakantie in Afghanistan.
pi_114436360
False flag

Swedish, Bulgarian officials deny Mehdi Ghezali is Burgas suicide bomber

http://www.haaretz.com/ne(...)cide-bomber-1.452314
pi_114437299
http://www.huffingtonpost(...)omber_n_1686448.html
Het is trouwens nog niet zeker of Mehdi Ghezali de dader was.
pi_114437359
quote:
0s.gif Op donderdag 19 juli 2012 22:05 schreef Chadi het volgende:

[..]

Nooit bewezen dat het werkelijk zo is.
Er is ook nooit bewezen dat eenhoorns niet bestaan, maar een beetje logisch nadenken doet een hoop.
pi_114437926
quote:
0s.gif Op donderdag 19 juli 2012 20:18 schreef slashdotter3 het volgende:

[..]

Wat gebeurd er eigenlijk als er tienduizenden Syrische vluchtelingen bij de grens van Israel staan?
Ik neem aan dat ze niet worden toegelaten maar waarschijnlijk ontstaan er dan gigantische opvangkampen daar. Waar komt het voedsel vandaan om ze te voeden? Wat doet Israel als Syrie die kampen aanvalt en in paniek duizenden vluchtelingen de Israelische grens bestormen?
Ja, dat weet ik wel..ook wat Interpredity en sp3c al zegt..daarom had ik de situatie in Syrië al tussen aanhalingstekentjes gezet..toen ik het schreef had ik eigenlijk meer in mijn achterhoofd de gedachte dat het tegen Iran wel eens loos zou kunnen gaan omdat Netanyahu zo stellig beweerde dat Iran erachter zat..blijkt nu dus nog niet zeker of de vermeende dader wel de schuldige was..who knows..
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')