Ben vergeten hem elke 2 weken opnieuw te installerenquote:Op woensdag 18 juli 2012 18:12 schreef Reemi het volgende:
[..]
Tijd voor een verse Windows installatie.
Lekkere afstandsschoten, goede pace, 4* skills, goedkoop. toppiequote:
Als je een speler uit je team selecteert, dan op x (op xbox) drukt kan je items toevoegen, hier vind je die contracten.quote:Op woensdag 18 juli 2012 18:18 schreef nickhguitar het volgende:
Hey!
Als ik aan kaartendeck koop en m'n kaarten indeel blijven er altijd wat over. Deze zet ik dan in 'plaats in club'. Echter vind ik daar mijn contractverlengingen niet terug, maar m'n spelers wel, wat doe ik verkeerd?
Nick
Die vind je alleen terug onder je verbruiksitems, dus als je een speler een contract wilt geven. Of je kan via de webapp onder 'Consumables' kijkenquote:Op woensdag 18 juli 2012 18:18 schreef nickhguitar het volgende:
Hey!
Als ik aan kaartendeck koop en m'n kaarten indeel blijven er altijd wat over. Deze zet ik dan in 'plaats in club'. Echter vind ik daar mijn contractverlengingen niet terug, maar m'n spelers wel, wat doe ik verkeerd?
Nick
Pakje?quote:
oké bedankt, maar als kaartvorm zie ik ze dus niet weer terug?quote:Op woensdag 18 juli 2012 18:24 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Die vind je alleen terug onder je verbruiksitems, dus als je een speler een contract wilt geven. Of je kan via de webapp onder 'Consumables' kijken
Zit nog niet eens in packsquote:
Als kaartvorm wel, alleen kan je het kaartje alleen gebruiken op spelers.quote:Op woensdag 18 juli 2012 18:28 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
oké bedankt, maar als kaartvorm zie ik ze dus niet weer terug?
En wat is IF ? (wat ik hier heel veel zie)
Romero niet doen, is kut.quote:Op woensdag 18 juli 2012 18:27 schreef LitmanenAFCA het volgende:
http://www.futhead.com/12/squad/1486255
Iemand nog tips voor ongeveer 15k
Chiellini - Lucio - ? Di Maria maakt het kut!quote:
Samuel, maar dan heb je 65 pace aan de buitenkantquote:Op woensdag 18 juli 2012 18:31 schreef vandermar het volgende:
[..]
Chiellini - Lucio - ? Di Maria maakt het kut!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |