quote:Op woensdag 18 juli 2012 19:18 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ik denk niet dat de mensen die vaak in deze reeks komen enige twijfel hebben over het bestaan van gehandicapte mensen.
Edit: Ik bedoel dus het menu met nieuwe items, actieve selectie, verkooplijst en verbruiksitems boven in beeld, hoe kom ik daar?quote:Op woensdag 18 juli 2012 19:17 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
Ik snap 't niet. Die optie staat er niet bij mij. Ik heb net een pakketje gekocht, zaten een aantal shirtjes in die ik nu bij club heb opgeslagen, waar vind ik die nu terug zodat ik ze kan verkopen?
Alleen als je iets koopt en het daarna moet toewijzen.quote:Op woensdag 18 juli 2012 19:21 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
Edit: Ik bedoel dus het menu met nieuwe items, actieve selectie, verkooplijst en verbruiksitems boven in beeld, hoe kom ik daar?
Jezelf quotenquote:Op woensdag 18 juli 2012 19:21 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
Edit: Ik bedoel dus het menu met nieuwe items, actieve selectie, verkooplijst en verbruiksitems boven in beeld, hoe kom ik daar?
Die is echt heel raar ja. Uiteraard zit er wel altijd blessuretijd bij en is het vaak een periode van 5 minuten..zelfs voor rust. Neemt nog niet weg dat er rare dingen gebeuren. Al die keren ook dat ik de winnende goal dacht te maken in blessuretijd en dan nog een onmogelijke gelijkmaker tegen kreeg terwijl ik gewoon mega gefocused bleefquote:Op woensdag 18 juli 2012 19:19 schreef Thorb het volgende:
Die 45' minuut is wel kut. Geen handicap natuurlijk, maar wel iets van scripting want het klopt gewoon niet. Gister met Crook tegen Iwan en Torresboii stonden we 3-1 achter toen de 45' minuut begon en toen het rust was stond het 4-3
Inderdaad, soms lijkt het ook wel alsof je mannetje gewoon niet geselecteerd kan worden in de 45 en 90' minuutquote:Op woensdag 18 juli 2012 19:22 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Die is echt heel raar ja. Uiteraard zit er wel altijd blessuretijd bij en is het vaak een periode van 5 minuten..zelfs voor rust. Neemt nog niet weg dat er rare dingen gebeuren. Al die keren ook dat ik de winnende goal dacht te maken in blessuretijd en dan nog een onmogelijke gelijkmaker tegen kreeg terwijl ik gewoon mega gefocused bleef
Heb je de tutorial van het spel zelf weleens bekeken en dit doorgelezen? http://forum.ea.com/uk/po(...)kow9oyrnawasrllrksrn (uit de openingspost hier)quote:Op woensdag 18 juli 2012 19:21 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
Lekker bezig opa!quote:Op woensdag 18 juli 2012 19:32 schreef Toefjes het volgende:
Gewonnen van een 5@ the back team. Gaat de goede kant op
Dost gaat je vies tegenvallen en misschien is 3-5-2 een beter formatie qua balans. Moisander kan prima met 70 pace achterin!quote:Op woensdag 18 juli 2012 19:39 schreef fetss het volgende:
Deze ga ik bouwen eredivisie for life!!
http://futhead.com/12/squad/1476246
Beetje stoken meer niet hoor... heb het al een tijdje verwerktquote:Op woensdag 18 juli 2012 19:06 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Altijd reageren, en nog steeds zeuren over iets van een aantal maanden terug
anders altidore in de spits?quote:Op woensdag 18 juli 2012 19:42 schreef vandermar het volgende:
[..]
Dost gaat je vies tegenvallen en misschien is 3-5-2 een beter formatie qua balans. Moisander kan prima met 70 pace achterin!
Ik zou Altidore wel boven Dost verkiezen denk ik maar ik heb niet met beide gespeeld. Alleen de verhalen over Dost alleen alquote:
Is dat niet Wesley?quote:Op woensdag 18 juli 2012 19:56 schreef poker4lifee het volgende:
GJE geeft momentum de schuld ipv dit:
[ afbeelding ]
ja dat is zijn keeper
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |