Krul er een stuk of 4 per wedstrijd in met de NUPquote:
Ok, maak een pic van zijn goal to match ratio! Kan ik zien of je liegt.quote:Op woensdag 18 juli 2012 19:08 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Krul er een stuk of 4 per wedstrijd in met de NUP
Oh ja sorry sorry dan is hij inderdaad beter.quote:Op woensdag 18 juli 2012 19:08 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Krul er een stuk of 4 per wedstrijd in met de NUP
Hmm, was vooral met friendliesquote:Op woensdag 18 juli 2012 19:09 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ok, maak een pic van zijn goal to match ratio! Kan ik zien of je liegt.
Dat is hij ook, maar de UP is natuurlijk gewoon beter.quote:Op woensdag 18 juli 2012 19:09 schreef RavioliPunch het volgende:
Ik vind de NUP het bij mij ook erg goed doen.
Weet niet of de UP veel beter is, maar de NUP is echt uitstekend.
Vele IFs vallen ook vaak tegen.quote:Op woensdag 18 juli 2012 19:10 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Dat is hij ook, maar de UP is natuurlijk gewoon beter.
quote:Op woensdag 18 juli 2012 19:06 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Moet je lekker zelf weten.
Heb zelf 4*
41 en 46. De rest MLSquote:Op woensdag 18 juli 2012 19:10 schreef poker4lifee het volgende:
[..]alleen maar 40 rated spelers op de bank?
Misschien omdat je onredelijke verwachtingen hebt. Dat het vaak geen value for money is ben ik het helemaal mee eens, maar om te zeggen dat een upgrade slechter is..tjaquote:Op woensdag 18 juli 2012 19:10 schreef RavioliPunch het volgende:
[..]
Vele IFs vallen ook vaak tegen.
Vind de NUP gewoon wat lekkerder spelenquote:Op woensdag 18 juli 2012 19:11 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Misschien omdat je onredelijke verwachtingen hebt. Dat het vaak geen value for money is ben ik het helemaal mee eens, maar om te zeggen dat een upgrade slechter is..tja
Klopt wel jaquote:Op woensdag 18 juli 2012 19:11 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Misschien omdat je onredelijke verwachtingen hebt. Dat het vaak geen value for money is ben ik het helemaal mee eens, maar om te zeggen dat een upgrade slechter is..tja
Jij vindt iedere speler die duurder is dan een paar K kut...quote:Op woensdag 18 juli 2012 19:12 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Vind de NUP gewoon wat lekkerder spelen
Aldus de Arsenal manquote:Op woensdag 18 juli 2012 19:15 schreef Thorb het volgende:
NIF Koscielny nu paar potjes gehad en vind hem wel goed
Ik snap 't niet. Die optie staat er niet bij mij. Ik heb net een pakketje gekocht, zaten een aantal shirtjes in die ik nu bij club heb opgeslagen, waar vind ik die nu terug zodat ik ze kan verkopen?quote:Op woensdag 18 juli 2012 19:03 schreef Rijst het volgende:
[..]
Sorry ik las je vraag verkeerd.
Ga naar je huidige team en durk op vierkantje. dan spelersitem verbbruiken.
Het bestaat gewoon verdomme.quote:Op woensdag 18 juli 2012 19:17 schreef Kamikazie het volgende:
Ik geloof ook niet dat er een handicap bestaat Toefjes.
Tenzij je echte gehandicapte mensen bedoeld.
Ik denk niet dat de mensen die vaak in deze reeks komen enige twijfel hebben over het bestaan van gehandicapte mensen.quote:Op woensdag 18 juli 2012 19:17 schreef Kamikazie het volgende:
Ik geloof ook niet dat er een handicap bestaat Toefjes.
Tenzij je echte gehandicapte mensen bedoeld.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |