Weet je wat Google is?quote:Op maandag 23 juli 2012 16:08 schreef deman13 het volgende:
Wie is Jesse James? In de trailer van Episode 3 betrekken zij hem erbij.. Is me iets achtergebleven?
quote:Op maandag 23 juli 2012 16:08 schreef deman13 het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
http://nl.wikipedia.org/wiki/Jesse_James_(crimineel)
Ze zit aan tafel bij de politie als het verhaaltje gedaan wordt na de zelfmoord. Ze is regionaal manager oid.quote:Op maandag 23 juli 2012 16:52 schreef FredVleespet het volgende:
Lydia is nog niet vaker langsgekomen nee. Zit in het bestuur van Madrigal als ik het goed begrijp.
even de taalnazi uithangen, maar het is of "als" of "zijnde". Maar als zijnde is niet correct en tevens een van de meest gemaakte fouten in de Nederlandse taalquote:Op maandag 23 juli 2012 16:49 schreef Buster91 het volgende:
Wie was die chick waar Mike aan het eind van de episode langsging en die hij daarvoor had ontmoet in een restaurant? Is die in de vorige seizoenen al langsgekomen alszijnde een relatie van Gus? Was het de vrouw van Gus ofzo? Kan me niet herinneren of ik haar eerder heb gezien.
Mike neemt nu half measures.quote:Op maandag 23 juli 2012 21:07 schreef Norrage het volgende:
Wat een geniale ep weer, dit gaat het meest epische seizoen ooit worden
En ik hoop stiekem dat Hank uiteindelijk zegeviert! Dat is eigenlijk het enige minpunt aan deze serie, dat de hoofdpersoon gewoon een vervelende baas is waar je niet mee mee kunt leven. Dus Hank moet maar een beetje de baas van de serie wordne.
En mike is een koning!
er waren kennelijk toch nog genoeg lui bekend met het feit dat de kippenrbroertjes niet enkel kip kooktenquote:Op maandag 23 juli 2012 21:33 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Ze zit aan tafel bij de politie als het verhaaltje gedaan wordt na de zelfmoord. Ze is regionaal manager oid.
Nadat Mike niet op het voorstel van Lydia was ingegaan heeft ze Chris wel zo ver gekregen om de "loose ends" om te leggen. Hij kreeg daar $10.000 per persoon voor en $30.000 voor Mike.quote:Op maandag 23 juli 2012 21:48 schreef Mirel het volgende:
De man die de arme Japanner doodschoot en Mike probeerde te doden, waarom deed hij dat? Vond hij dat toch wel iemand gaat praten en dus liever Mike doodmaakt want anders wordt hij ook opgeruimd of was er een andere reden?
Ik had trouwens het idee dat de Japanner niet zou praten, maar die dude schoot hem jammer genoeg wel dood.
Dat laatste is niet helemaal waar. Jesse riep ooit een keer "heil hitler bitch!". :pquote:Op maandag 23 juli 2012 22:21 schreef JohnB52 het volgende:
Marie does not appear in this episode.This is the first episode to feature a location outside of the United States or Mexico. It is also the first episode to feature characters speaking German
Grappig zo'n trivia
Beste ontwikkeling, wmbquote:Op maandag 23 juli 2012 23:52 schreef epicbeardman het volgende:
En het werd ook weer duidelijk dat Walt toch echt iemand anders aan het worden is.
Was dat niet door die vent die zijn vrouw dood had geslagen?quote:Op maandag 23 juli 2012 23:57 schreef mcrumpie het volgende:
Ben wel benieuwd naar het verleden van Mike. Er zullen vast wel flashbacks oid komen waarom Mike de switch van good naar bad heeft gemaakt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |