Ze hebben die carwash gekocht en daarna ted af moeten betalen dus ze hebben inderdaad geen geld meer.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 03:15 schreef Colonel_Gaddafi het volgende:
Allereerst, excuses dat het zo lang is maar in mijn omgeving ben ik de enige die breaking bad echt volgt , de gene die iig al bij deze episode is dus vandaar dat ik al mijn gedachte met jullie wissel. Ik merk nu na afloop dat het erg lang is, maar ik zou het fijn vinden als men gedachten kan wisselen over mijn idee van het eventuele einde, ik hoop dat mijn post een toevoeging aan dit topic zal zijn. Daarnaast voor iedereen die niet up to date is met de serie en achterloopt en niet de dingen wilt zien lees niet verder, STOP MET LEZEN want spoiler alert!
Heerlijke aflevering, zoals in ieder seizoen word het langzaam opgebouwd, je krijgt eerst een slechte episode qua spanning zodat de verwachtingen naar beneden gaan aangezien het einde van ieder seizoen overweldigend is. En langzaam word de spanning steeds beter met af en toe een saaie episode er tussendoor (vlieg aflevering bv) zodat de verwachtingen weer omlaag worden gesteld en het daarna alleen maar beter is, zo werken alle top misdaad serie's het is ook niet anders vol te houden, kijk maar naar geniale serie's als The Sopranos of The Wire.
Dan over de aflevering, allereerst moeten we niet meer alles voor waarheid achten wat Walt zegt, zoals het feit dat hij geen geld heeft.. Hij had nog rond de 600.000 cash in zijn muur in de kelder oid in de aflevering waarin hij dat aan zijn pas geboren baby laat zien. Het feit dat hij dit niet uitgeeft probeert de regisseur in mijn ogen te laten zien door kleine maar o zo belangrijke details als geen afwasmachine kopen (hij wast af in de laatste scene), niemand vind dat leuk dus als je het geld hebt ,zeker 6 ton minstens koop je zulke dingen maar hij is heel voorzichtig, daarnaast worden zulke kleine nietszeggende scene's vaak met een belangrijke reden opgenomen met een hidden message.
Daarnaast blijkt dat Walt vaker liegt (scene's met Jesse,Gus, Saul) en dus alles zegt met een achterliggend plan, dus hij heeft zeker genoeg geld om te stoppen maar hij is nu echt evil en voelt dat hij een al capone kan worden.
Nog niets vergeleken met deze badass:quote:Op dinsdag 24 juli 2012 09:38 schreef ROFLOL het volgende:
Wat is Roomba een geweldig ding trouwens, weet niet waarom, maar moet altijd lachen als ik dat ding zie.
Dit idd. Skyler is niet de meest sympathieke figuur in BB, maar haar gedrag is in vele opzichten wel begrijpelijk en zelfs logisch. Persoonlijk vind ik het wel een van de meest ontwikkelde karakters, buiten Walt en Jesse om. Denk dat er ook een grote rol voor haar weggelegd zal zijn in dit nieuwe seizoen.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 10:35 schreef Grimmson het volgende:
Ik wil het hierbij toch enigszins opnemen voor Skyler, al dat gehaat en gespuug op haar is in mijn optiek niet terecht. Ze is ook niet mijn favoriete personage maar om haar nou steeds naar de grond te bashen is ook weer zo overdreven met termen als 'kuthoer' of 'kutwijf'.
Bedenk dat ze eerst heel lang in het duister is gehouden en ze half nog niet wist hoe diep Walt in de drugswereld zat, wat ze nou wel begint te realiseren maar dat nog terzijde.
Je moet ook begrijpen dat ze als normale huisvrouw ook een overgang in de drugswereld heeft moeten maken door de keuzes van haar man. Ze probeert er het beste van te maken door dan toch op een veilige manier met de wind mee te varen, niet wetende hoe ernstig eigenlijk de situatie is..
Nu begint ze haar fout in te zien maar ze zit vast, muurvast, doordat ze nou zodanig op zee is dat ze niet meer terug kan en ook niks meer kan zeggen tegen wie dan ook (behalve Saul die 'm ongeveer net zo hard schijt) en dus ook niet naar de politie/DEA kan omdat ze dan net zo de lul is en alles kan kwijtraken..
Dus dat, ik vind het geweldig geschreven en heb een grote waardering voor de hele cast en de personages die ze neerzetten. Ik kan niet wachten tot volgende week!
"Typerende gehaaste sfeertje"?quote:Op maandag 23 juli 2012 21:39 schreef havanagila het volgende:
Bekend? Ik denk collega's. Een van de mensen op het lijstje (die Aziaat) zorgde bijvoorbeeld voor de benodigde chemicaliën.
Matige aflevering trouwens, dat typerende gehaaste sfeertje begint er een beetje uit te lopen.
Dat dacht ik dus ook!quote:Op maandag 23 juli 2012 12:29 schreef FredVleespet het volgende:
Schiet er hier bij Hank wat te binnen over Walt?
[ afbeelding ]
Hoe kan je walt aan mike linken?quote:Op dinsdag 24 juli 2012 11:19 schreef Kluts het volgende:
[..]
"Typerende gehaaste sfeertje"?
Als iets BB wel NIET kenmerkt is het dat wel.
[..]
Dat dacht ik dus ook!
Die kerel heeft het erover dat Gus ''onder zijn neus'' criminele dingen deed, en dat ie verbaasd was dat ie het niet eerder had opgemerkt.quote:
Hoezo? Ik doelde erop dat die baas van Hank vertelde dat hij met Gus omging en dat iemand right under his nose een dubbelleven leidde.quote:
Werd gespeeld door Armin Shimmerman dacht ik en niet door de acteur die Mike speelt. Of doel je op zijn voorhoofd?quote:
ik doel op zijn hoofd jaquote:Op dinsdag 24 juli 2012 11:27 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Werd gespeeld door Armin Shimmerman dacht ik en niet door de acteur die Mike speelt. Of doel je op zijn voorhoofd?
Ja, vond idd dat in deze aflevering echt goed naar voren kwam dat Walt niet meer de Walt is waar je in het begin nog wel sympathie voor had, hij begint echt een badass te worden, wel cool!quote:Op dinsdag 24 juli 2012 11:38 schreef Mwanatabu het volgende:
Slotscene was trouwens zum kotzen geweldig: Walt die met een bord voor zijn kop dingen wauwelt over dat Skyler zich geen zorgen moet maken en dat hij alles voor de familie zal doen terwijl hij haar kust en zij die er apathisch van de depressie bijligt omdat ze van hem gruwt.
Scene met de Roomba waar Walt Jesse troost voor wat hijzelf heeft aangericht was ook heel sterk. Echt wat een kouwe engbek is het geworden...
Is die voor Hank? Beetje cheap, wel.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 12:00 schreef Mirel het volgende:
Hmm deze spoilerpic van de laatste aflevering van de eerste helft 'lijkt' een hint te geven, maar ook weer niet.
quote:Op dinsdag 24 juli 2012 12:00 schreef Mirel het volgende:
Hmm deze spoilerpic van de laatste aflevering van de eerste helft 'lijkt' een hint te geven, maar ook weer niet.
woow, die laatste is vet!quote:
haterquote:Op dinsdag 24 juli 2012 12:00 schreef Mirel het volgende:
lolquote:Op dinsdag 24 juli 2012 12:00 schreef Mirel het volgende:
Wat een transformatie heeft hij ondergaan idd.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 12:08 schreef planethugo het volgende:
Skyler op het einde van ik juist een goede scene. Ze beseft nu pas waar ze in beland is en na dat gedoe met Beneke wil ze daar het liefst zsm uit maar haar man wil juist dieper erin en zegt dat het allemaal wel over gaat met die nare gevoelens.
Geweldig trouwens hoe Walt zich als een godfather gedraagd. De handreiking naar Mike, die taal, die houding. Hij waant zich echt de kingpin. Die duitser aan het begin vond ik geweldig, jammer dat ie meteen doodging. Dacht dat die vrouw waar Mike heen ging Gus' vrouw was maar blijkbaar iemand van madrigal die in de broek poept. Zag haar al voor me als de 'Skyler van Gus'
En de scene dat Mike naar die aziaat gaat en dat speeltje voor de deur hangt. Die spanning van dat geluidje, geniaal
Mikequote:Op dinsdag 24 juli 2012 11:43 schreef InTrePidIvity het volgende:
Wie moet er uiteindelijk winnen in de onvermijdelijke showdown?
Poll: Wie moet er winnen?
• Walt
• Hank
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
quote:
Zij weet dat hij voorbij dat punt is van het alleen het nog maar doen voor het geld.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 15:23 schreef planethugo het volgende:
dat hij niet genoeg geld heeft en Walt dus, begrijpelijk, nog even door wil ligt aan Skyler dus daarover moet ze niet zeiken
klopt, ze zitten in een totaal andere belevingswereld.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 15:31 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Zij weet dat hij voorbij dat punt is van het alleen het nog maar doen voor het geld.
IRS had toch Skylar in het oog en al hun bezit. Hij heeft het wel alleen kan er nu niet aan komen door het lopende onderzoek met Ted.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 17:20 schreef keepoww het volgende:
Vind niemand het vreemd dat Walt geen geld meer heeft?
Hij zegt dat die 40k in the hole zit.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 17:22 schreef BDIL het volgende:
[..]
IRS had toch Skylar in het oog en al hun bezit. Hij heeft het wel alleen kan er nu niet aan komen door het lopende onderzoek met Ted.
Nee, volgens mij was het verhaal dat ALS Ted het niet betaald dat ze dan juist een grondig onderzoek gaan doen, in het leven van Walt en Skyler omdat Skyler de boekhouder was en dus medeplichtig is aan fraude omdat ze het niet gerapporteerd heeft. Ted 'kreeg' dat geld van een 'verre verre tante die overleden is en er geen andere erfgenoten zijn'.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 17:22 schreef BDIL het volgende:
[..]
IRS had toch Skylar in het oog en al hun bezit. Hij heeft het wel alleen kan er nu niet aan komen door het lopende onderzoek met Ted.
Inderdaad. Het hele gebeuren was in ongeveer 1 jaar, dus die tijd dat hij voor Gus kookte was waarschijnlijk maar 1 of 2 maanden...quote:Op dinsdag 24 juli 2012 17:54 schreef Geo4kant het volgende:
Oftewel als Ted betaald is het gevaar weg.
Ze hebben Ted 600k+ (662?) gegeven, 800k+ (870?) voor de wasserette .. maar het was nooit duidelijk hoeveel geld Walt nou precies had volgens mij, dus het is lastig te zeggen.
En Jesse dan... Er moet haast wel iets gebeuren ivm dat buisje gif, denk ook dat ze niet voor niets laten zien dat Walt het achter een stekkerdoos taped.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 09:35 schreef Daskaar het volgende:
[..]
saul en mike.
goeie aflevering gister!
Zoiets vermoed ik ook, gezien hij het geld niet had in Crawl Space en de flashforward een jaar later afspeelt en zelfs betaald met een 100tje denk ik dat hij wel het geld heeft om het nou wel voor elkaar te hebben gekregen.. En waarschijnlijk ook hij alleen en geen anderen..quote:Op dinsdag 24 juli 2012 21:43 schreef FredVleespet het volgende:
Zit seizoen 4 terug te kijken in episode 4 heeft Saul het over een persoon die Walt z'n hele familie een nieuwe identiteit kan geven. Voor een hoge prijs en als laatste optie. Is dit misschien een hint die je in die flashforward terug zag?
Het feit dat je het verbetert betekent dat je het prima begrijpt, maar thanks voor de Nederlandse les..quote:Op dinsdag 24 juli 2012 22:44 schreef NoBody122 het volgende:
keepoww, Geo4kant en Grimmson: Type 'betaalt' voortaan maar gewoon standaard met een 't'. Dan zul je het gemiddeld gezien waarschijnlijk vaker goed, dan fout typen, ipv andersom...
Verder wederom een prima aflevering.
Als je de helft van de letters weg laat, is het ook nog steeds 'prima' te begrijpen. Het gaat echter ook om de presentatiequote:Op dinsdag 24 juli 2012 22:58 schreef Grimmson het volgende:
[..]
Het feit dat je het verbetert betekent dat je het prima begrijpt, maar thanks voor de Nederlandse les..
En inderdaad, geweldige aflevering.
Dat maakt deze serie ook bijzonder. Over het algemeen heb je series waarbij de personages eigenlijk vrijwel hetzelfde blijven. Het is ook niet steeds dat elke aflevering een herhaling van de vorige aflevering is maar dan in een ander jasje.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 23:10 schreef Mwanatabu het volgende:
Ben helemaal opnieuw begonnen met kijken in S1 trouwens. Ongelooflijk om het verschil te zien tussen Walt toen en nu, hoewel er toch behoorlijk wat trekjes zijn te bekennen het berekenende en het egootje met name. Het is niet out of the blue, wat echt pleit voor de opbouw van de serie. Iedereen die zo'n onbetekendende grijze muis was is gevoelig voor status denk ik.
Jesse is trouwens net zoveel veranderd, van een ontzettend domme whigger naar een getraumatiseerde ex-junk met meer benul dan hij zelf wil.
Dit is inderdaad een echte serie. Er is echt geen enkele stand-alone ep. Elke aflevering is belangrijk voor de volgende. Veel series, zelfs de beste series, zelfs een Sopranos of The Wire, hebben af en toe eps die toch niet heel erg bij de hoofd-verhaallijn horen...Breaking Bad is echt met een vooraf uitgedachte lijn gemaakt. Heel knap, en stiekem heel uniek, terwijl dat eigenlijk met series vaker zou moeten zijnquote:Op dinsdag 24 juli 2012 23:19 schreef Grimmson het volgende:
[..]
Dat maakt deze serie ook bijzonder. Over het algemeen heb je series waarbij de personages eigenlijk vrijwel hetzelfde blijven. Het is ook niet steeds dat elke aflevering een herhaling van de vorige aflevering is maar dan in een ander jasje.
Daarom ook dat dit het laatste seizoen gaat worden, het stopt op z'n hoogtepunt en gaat het niet onnodig uitmelken..quote:Op dinsdag 24 juli 2012 23:53 schreef Norrage het volgende:
[..]
Dit is inderdaad een echte serie. Er is echt geen enkele stand-alone ep. Elke aflevering is belangrijk voor de volgende. Veel series, zelfs de beste series, zelfs een Sopranos of The Wire, hebben af en toe eps die toch niet heel erg bij de hoofd-verhaallijn horen...Breaking Bad is echt met een vooraf uitgedachte lijn gemaakt. Heel knap, en stiekem heel uniek, terwijl dat eigenlijk met series vaker zou moeten zijn
Eindelijk eens een serie die het begrijpt. Hadden ze bij Prison Break en Lost ook moeten doen.quote:Op woensdag 25 juli 2012 00:16 schreef Grimmson het volgende:
[..]
Daarom ook dat dit het laatste seizoen gaat worden, het stopt op z'n hoogtepunt en gaat het niet onnodig uitmelken..
quote:Op woensdag 25 juli 2012 00:23 schreef deman13 het volgende:
[..]
Eindelijk eens een serie die het begrijpt. Hadden ze bij Prison Break en Lost ook moeten doen.
En of! Wat een treurige bende was dat geworden zeg, Prison Break al helemaal.. En dan hebben we Dexter nog..quote:Op woensdag 25 juli 2012 00:23 schreef deman13 het volgende:
[..]
Eindelijk eens een serie die het begrijpt. Hadden ze bij Prison Break en Lost ook moeten doen.
goed dat je dat noemt, ik snapte dat eerlijk gezegd niet, eerst taped ie t achter de stekkerdoos en dan zit eenzelfde buisje in de roomba. ik zal wel niet hebben opgelet, maar huh?quote:Op dinsdag 24 juli 2012 20:20 schreef havanagila het volgende:
[..]
En Jesse dan... Er moet haast wel iets gebeuren ivm dat buisje gif, denk ook dat ze niet voor niets laten zien dat Walt het achter een stekkerdoos taped.
Hij had het buisje met rycin (of hoe je dat ook schrijft) achter de stekkerdoos geplakt, en een sigaret met (ik geloof) gewoon zout bij Jesse in de roomba gestopt. Eenvoudige wisseltruc dusquote:Op woensdag 25 juli 2012 00:55 schreef Daskaar het volgende:
[..]
goed dat je dat noemt, ik snapte dat eerlijk gezegd niet, eerst taped ie t achter de stekkerdoos en dan zit eenzelfde buisje in de roomba. ik zal wel niet hebben opgelet, maar huh?
Volgens mij zat er zout in die uit de Roomba.quote:Op woensdag 25 juli 2012 00:55 schreef Daskaar het volgende:
[..]
goed dat je dat noemt, ik snapte dat eerlijk gezegd niet, eerst taped ie t achter de stekkerdoos en dan zit eenzelfde buisje in de roomba. ik zal wel niet hebben opgelet, maar huh?
quote:Op dinsdag 24 juli 2012 17:54 schreef Geo4kant het volgende:
Ze hebben Ted 600k+ (662?) gegeven, 800k+ (870?) voor de wasserette .. maar het was nooit duidelijk hoeveel geld Walt nou precies had volgens mij, dus het is lastig te zeggen.
Was me ook niet helemaal duidelijk die scene. Denkende dat het kwaad al was geschied, toch? Flashback is wel een goede verklaring dan maar ik had nergens het idee dat het een flashback was toen ik het zag :/quote:Op woensdag 25 juli 2012 09:17 schreef Mirel het volgende:
maar dat met het buisje. Was dat nou een flashback? Ik ben sowieso vergeten wat er met het buisje gebeurde waarmee Jesse Gus probeerde te doden.
Dit dus..quote:Op woensdag 25 juli 2012 09:25 schreef MikeyMo het volgende:
Really people????
Jesse moest Gus vergiftigen met de Ricin en kreeg een buisje van Walt die hij verstopte in een sigaret
Jesse kwam maar niet over de brug dus Walt liet Huel (dikke neger van Saul) dat pakje sigaretten rollen en een zonder ricingsigaret terugstoppen.
Jesse was in de veronderstelling dat Gus de sigaret had gevonden en daarmee Brock had vergiftigd
Samen bliezen ze daarom Gus op.
Walt blijkt uiteindelijk achter de vergiftiging gezeten te hebben wat Jesse nog steeds niet weet
Saul geeft vervolgens de Ricin sigaret weer terug aan Walt.
Walt prepareert een soortgelijke sigaret maar dan gevuld met zout en bewaart de Ricin achter het stopcontact.
Walt laat de Roomba de zoutversie opzuigen en laat Jesse deze vinden.
Dus de Ricin is nog steeds aanwezig en derhalve een Checkov's gun
Behalve dan dat Jesse niet mee hielp om Gus op te blazen want die zat vast in het lab met twee gewapende mannen. Hector Salamanca wilde wel meehelpen.quote:
Zoiets zie ik ook nog wel gebeuren, dat iemand Walt verraadt binnen de groep.quote:Op woensdag 25 juli 2012 09:37 schreef keepoww het volgende:
Saul weet dat de sigaret van Jesse kwam? Dus Saul kan dit later gebruiken tegen Walt?
Zo is er geloof ik bij iedereen wel iets dat ze van het vorige seizoen niet helemaal scherp meer hebben.quote:Op woensdag 25 juli 2012 09:41 schreef JK het volgende:
[..]
Behalve dan dat Jesse niet mee hielp om Gus op te blazen want die zat vast in het lab met twee gewapende mannen. Hector Salamanca wilde wel meehelpen.
Wel erg fout als je dat met de ricin niet meer weet hoor.
Tuurlijk, maar dit is toch wel een van de belangrijkste punten, de ricin en lelietje-van-dalen.quote:Op woensdag 25 juli 2012 09:43 schreef Norrage het volgende:
[..]
Zo is er geloof ik bij iedereen wel iets dat ze van het vorige seizoen niet helemaal scherp meer hebben.
Het beste was ook geweest om de voorgaande seizoenen nog een keer te kijken voor dit seizoen, ben er wel mee begonnen, maar niet alle seizoenen kunnen kijken. Wel is het zo dat tijdens het kijken van de nieuwe afleveringen er wel veel belletjes gaan rinkelen weer. En idd, het toffe aan BB is dat je het keer op keer kan kijken en iedere keer vallen er weer andere dingen op.quote:Op woensdag 25 juli 2012 09:43 schreef Norrage het volgende:
[..]
Zo is er geloof ik bij iedereen wel iets dat ze van het vorige seizoen niet helemaal scherp meer hebben.het is maar een beetje waar je de nadruk op legt bij het kijken. Het is zo'n "volle" serie dat je niet alles in 1x kan doorhebben, en dat maakt het zo fantastisch
Alles klopt ook zo duidelijk en goed doordacht
Maar er zitten er tussen (Mirel?) die wel heel veel dingen vergeten zijn....
Oh ja Prison Break heb ik echt in marteling uitgezeten omdat mijn vriend het per se af wilde kijken ("Nee echt het werkt vast ergens naartoe"). Het kunstje van Dexter ken ik wel inmiddels ja, de moeite van het kijken niet meer waard...quote:Op woensdag 25 juli 2012 00:29 schreef Grimmson het volgende:
[..]
En of! Wat een treurige bende was dat geworden zeg, Prison Break al helemaal.. En dan hebben we Dexter nog..
Die recine hadden ze, toen Walt en Jesse door Tuco "gegijzeld" waren, in de burrito van Tuco gestopt die hij daarna aan Hector gaf en die veegde het bord toen van tafel omdat hij had gezien dat Walt er iets had in gestopt (S02E02). Dat van die paraplu-moord werd door Walt ook nog genoemd toen hij Jesse de werking van recine uitlegde.quote:Op woensdag 25 juli 2012 09:51 schreef JK het volgende:
[..]
Tuurlijk, maar dit is toch wel een van de belangrijkste punten, de ricin en lelietje-van-dalen.
Daarom gooide hij ook als de sodemieter die plant weg toen hij al dacht alles te hebben opgeruimd.
En met die ricin zijn ze eigenlijk al mee bezig sinds seizoen 2, toen ze Tuco er mee wilden pakken (alhoewel dit buisje natuurlijk niet van s2 is, want dat raakten ze geloof ik kwijt). Ik hoop nog een keer dat die ricin echt gebruikt gaat worden om te zien wat het effect is. Maar dat zal wel, anders stopt Walt het niet achter het stopcontact.
Doet me trouwens denken IRL aan die paraplumoord en een ricin-gevuld kogeltje, afgevuurd via de 'paraplu' in de dij van een Bulgaar in Londen. Binnen 3 dagen was ie dood... meen dat de KGB daar achter zat.
Hahaha, briljant!quote:Op woensdag 25 juli 2012 10:07 schreef Strolie75 het volgende:
Check de eerste review.
http://www.amazon.com/LOL(...)-Bacon/dp/B002QH09HY
Ik denk inderdaad ook dat we van de Ricine (blijkbaar een 'e' erachter) de werking gaan zien. Net als hoe je fatsoenlijk een lijk opruimt met zoutzuur, of wat 't ook was.quote:Op woensdag 25 juli 2012 10:02 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Die recine hadden ze, toen Walt en Jesse door Tuco "gegijzeld" waren, in de burrito van Tuco gestopt die hij daarna aan Hector gaf en die veegde het bord toen van tafel omdat hij had gezien dat Walt er iets had in gestopt (S02E02). Dat van die paraplu-moord werd door Walt ook nog genoemd toen hij Jesse de werking van recine uitlegde.
Dat was allesbehalve "fatsoenlijk" toen iig.quote:Op woensdag 25 juli 2012 10:23 schreef Grimmson het volgende:
[..]
Ik denk inderdaad ook dat we van de Ricine (blijkbaar een 'e' erachter) de werking gaan zien. Net als hoe je fatsoenlijk een lijk opruimt met zoutzuur, of wat 't ook was.
Nogal..quote:Op woensdag 25 juli 2012 10:28 schreef Kluts het volgende:
[..]
Dat was allesbehalve "fatsoenlijk" toen iig.
Ik snap wat je bedoeld.quote:Op woensdag 25 juli 2012 10:34 schreef Grimmson het volgende:
[..]
Nogal..Maar ik bedoel van dat je bepaalde dingen weer terug ziet komen zo in de serie. Zoals met het begin van seizoen 4 bij Victor en later ook met die henchman die was neergeknald, hup in een ton en weg ermee, in plaats van de badkuip..
![]()
Wat ook wel tof is van hoe klungelig ze waren begonnen naar hoe ze nu zijn geworden.
Precies, ik wil nog net niet het woord professioneel gebruiken maar ze zijn inderdaad door schade en schande wijzer geworden. Gus, die was pas professioneel, bij Walt gaat het in z'n hoge bol zitten en dat zal denk ik ook z'n downfal worden..quote:Op woensdag 25 juli 2012 10:37 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik snap wat je bedoeld.
Ja, het is leuk om de ontwikkeling van Walt en Jesse te zien. Walt die eerst nogal onwennig en meer "op goed geluk" handelde en nu donders goed weet waar hij mee bezig is.
Hoogmoed komt voor de val idd.quote:Op woensdag 25 juli 2012 10:43 schreef Grimmson het volgende:
[..]
Precies, ik wil nog net niet het woord professioneel gebruiken maar ze zijn inderdaad door schade en schande wijzer geworden. Gus, die was pas professioneel, bij Walt gaat het in z'n hoge bol zitten en dat zal denk ik ook z'n downfal worden..
Ja, die Mike is flink actief op Amazon, soms onder een schuilnaam:quote:Op woensdag 25 juli 2012 10:07 schreef Strolie75 het volgende:
Check de eerste review.
http://www.amazon.com/LOL(...)-Bacon/dp/B002QH09HY
En dan de grote vraag of Jesse er ooit achter zal komen wat Walt hem allemaal heeft aangedaan en hoe hij 'm heeft gemanipuleerd.. Dat Hank achterkomt dat Walt Heisenberg is twijfel ik niet over, dat is gewoon een kwestie van tijd.quote:Op woensdag 25 juli 2012 10:44 schreef Kluts het volgende:
[..]
Hoogmoed komt voor de val idd.
En denk dat een van de mensen in zijn omgeving zich ook tegen hem zullen keren en dat dat de doodsteek wordt.
Ik denk dat Jesse daar idd wel achter gaat komen en het zou ook niet onwaarschijnlijk zijn dat Mike dan zijn kant zou kiezen. En idd, Hank gaat ws ontdekken dat zijn zwager de man is die hij zoekt.quote:Op woensdag 25 juli 2012 10:47 schreef Grimmson het volgende:
[..]
En dan de grote vraag of Jesse er ooit achter zal komen wat Walt hem allemaal heeft aangedaan en hoe hij 'm heeft gemanipuleerd.. Dat Hank achterkomt dat Walt Heisenberg is twijfel ik niet over, dat is gewoon een kwestie van tijd.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.)
Erm... er zijn mensen die de film nog niet hebben gezien he.quote:Op woensdag 25 juli 2012 11:31 schreef keepoww het volgende:
Iedereen verwacht het nu volgens mij. (zie dark knight rises)
Snel kijken dusquote:Op woensdag 25 juli 2012 11:32 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Erm... er zijn mensen die de film nog niet hebben gezien he.
Ben benieuwd hoe evil die uiteindelijk wordtquote:Op woensdag 25 juli 2012 11:31 schreef Norrage het volgende:
Godverdomme wat is die Walt toch evil, wat een klootzakFantastisch zoals ze hem neerzetten
Waarom echtquote:Op woensdag 25 juli 2012 11:35 schreef Mirel het volgende:
Ik weet wel van de plant en van de ricin, maar ik was vergeten waar de ricin bij afloop van het vorige seizoen gebleven was. Dat Saul vertelt dat Huel die Ricin tóch nog had afgepakt (tot zover zag ik dat altijd als een van de fantheorieën) in de vorige eps heb ik niet opgemerkt. Misschien moet ik het niet in de trein kijken op een telefoon iedere ochtend
Hij is al goed op dreef en ik betwijfel dat hij met die M60 ook niet veel goeds gaat doen..quote:Op woensdag 25 juli 2012 11:35 schreef Danielle83 het volgende:
[..]
Ben benieuwd hoe evil die uiteindelijk wordt
Komt niet echt tot z'n recht zo..quote:Op woensdag 25 juli 2012 11:38 schreef Norrage het volgende:
[..]
Waarom echthaha...zo'n goede serie op je telefoon kijken....
Omdat ik meestal niet kan wachten. De andere keuze die ochtend is Falling Skies en Continuum. Eerste kan me gestolen worden en de 2e is tot nu toe een lekker-wegkijk-serie die nog best leuk is. In de 2e trein is Breaking Bad klaar en dan begin ik aan Weeds en die kan ik helemaal afkijken tegen de tijd dat ik aankom op station Den Bosch (ik kom vanuit Rhenen via Utrechtquote:Op woensdag 25 juli 2012 11:38 schreef Norrage het volgende:
[..]
Waarom echthaha...zo'n goede serie op je telefoon kijken....
Op zich wel, de shots zijn prachtig en op m'n haarscherpe S3 is dat mooier dan op m'n laptopscherm, ookal kijk ik de 720p op m'n laptop. Ik zal overigens binnenkort weer screenshots maken, die werden altijd goed ontvangen in dit topicquote:
Ik zie het mezelf niet doen, misschien omdat ik ook blind ben aan 1 oog.. Maar hoe groot is z'n beeldscherm?quote:Op woensdag 25 juli 2012 11:40 schreef Mirel het volgende:
[..]
Omdat ik meestal niet kan wachten. De andere keuze die ochtend is Falling Skies en Continuum. Eerste kan me gestolen worden en de 2e is tot nu toe een lekker-wegkijk-serie die nog best leuk is. In de 2e trein is Breaking Bad klaar en dan begin ik aan Weeds en die kan ik helemaal afkijken tegen de tijd dat ik aankom op station Den Bosch (ik kom vanuit Rhenen via Utrecht)
Maar goed, gister was m'n laatste stagedag dus het hoeft niet meer
[..]
Op zich wel, de shots zijn prachtig en op m'n haarscherpe S3 is dat mooier dan op m'n laptopscherm, ookal kijk ik de 720p op m'n laptop. Ik zal overigens binnenkort weer screenshots maken, die werden altijd goed ontvangen in dit topic
Battlestar Galactica zou ik zelfs op het dingetje willen kijken, al is dat toch wel een geweldig spektakel op een groot scherm![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |