Waarom niet?quote:Op zondag 13 april 2014 14:05 schreef maxxxxx het volgende:
nee hoor ze zitten en rijden perfect met 76mm wielen, als ik een keer niks tedoen heb en geen toetsen heb ga ik lekker na het avondeten een rondje van 3-5km skeeleren alleen wel een irritante (stenen) afdaling waar aan t einde een drukke weg isdus draag daarom polsbescherm mocht ik vallen haha xd
(draag over het algemeen geen helm)
Prima, maar dan moet je ook niet gaan huilen als je een keer je schedel breektquote:Op maandag 14 april 2014 18:35 schreef maxxxxx het volgende:
[..]
zie hier niemand met een helm skeeleren dus als k er een draag val je op en sta je voor gek
Als ik met aggressive skaten praktisch nooit een helm heb gedragen, waarom zou je het dan überhaupt een helm nodig moeten hebben met afstandjes rijden?quote:Op maandag 14 april 2014 18:36 schreef superniger het volgende:
[..]
Prima, maar dan moet je ook niet gaan huilen als je een keer je schedel breekt
klopt als je valt val je voorover toch?quote:Op dinsdag 15 april 2014 01:14 schreef n00cL30n het volgende:
[..]
Als ik met aggressive skaten praktisch nooit een helm heb gedragen, waarom zou je het dan überhaupt een helm nodig moeten hebben met afstandjes rijden?
ja idd maar als er bijv meer mensen er een dragen val je niet zo op als je de enige bent die er een draagt vind ikquote:Op woensdag 16 april 2014 08:52 schreef n00cL30n het volgende:
Ik gebruikte er eigenlijk alleen maar een tijdens vert skaten, waar ik echt niet best in was, of in het skatepark als deze verplicht was.
(bijna nooit gedragen dus)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |