Gewoon Matter G13 wielen kopen. Sneller is er momenteel niet te krijgenquote:Op zaterdag 26 april 2014 13:46 schreef n00cL30n het volgende:
Hoe groter de hardheid, hoe beter de snelheid. (zachtere wielen zorgen voor meer grip)
zijn ook wel duur denk?quote:Op zondag 4 mei 2014 12:08 schreef Uncle het volgende:
[..]
Gewoon Matter G13 wielen kopen. Sneller is er momenteel niet te krijgen
Ze zijn er wel hoor, wees maar niet bang.quote:Op zondag 4 mei 2014 12:08 schreef Uncle het volgende:
[..]
Gewoon Matter G13 wielen kopen. Sneller is er momenteel niet te krijgen
De matter juice compound is nauwelijks te vergelijken met de G13 wielen... Sneller, slijtvaster en wel een stuk duurder helaasquote:Op zondag 4 mei 2014 14:41 schreef n00cL30n het volgende:
En deze, schijnen zelfs iets makkelijker te rollen in vergelijk met Matter Juice:
Dat zal wel zwaar worden op jouw skatesquote:Op dinsdag 22 april 2014 19:31 schreef maxxxxx het volgende:
in de mei vakantie is mijn doel om 50 km te skeeleren
Blij dat mijn skates rond de kilo per stuk wegen.quote:
netjes hoorquote:Op dinsdag 6 mei 2014 10:45 schreef Nurse86 het volgende:
Gisteren rondje gereden van 20km.
Gemiddelde 19km/u en nieuwe top van 27km/u. Hield ik alleen niet heel lang vol.
Maar ik denk dat wel een beetje de max zal blijven.
Yo Uncle, eens skaten?quote:Op dinsdag 1 juli 2014 23:25 schreef Uncle het volgende:
De goedkope standaard wieltjes zijn vrijwel altijd rommel. Setje goede wielen erin en je rolt een stuk beter en het slijt ook een stuk minder hard!
Welke maat moet je hebben? Ik heb nog wel 2 dozen wielen op zolder staan. Mogen voor een prikkie wegquote:Op woensdag 2 juli 2014 07:36 schreef poesjes het volgende:
In welke prijsklasse zit je dan, met een set goede wielen? Eens kijken of het de moeite waard is om als student zijnde geld uit te geven hier aan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |