Zo'n 10 jaar terug voor het laatst op skates gestaat, Rollerblades toen. Dat was toen met zo'n hard plastic schaal boven je voet en voor je enkels, met drie clips waarmee alles strak zat. Ging na verloop van tijd wel pijn doen, dan zette je ze wat losser. Ik kon het trouwens niet echt

Vorig jaar kwam ik een leuke set Rollerblades tegen in de aanbieding, mooi met aluminium frame, en een veterschoen met bovenin wel een clip en klittenband. Mooi comfortabel dacht ik, maar ben er niet aan toe gekomen ze te gebruiken. Tot vorig weekend.
Twee dingen vallen me op: mijn hele beeld trilt op en neer, ik zie echt geen reet als ik er op sta. Ik kan me niet herinneren dat ik dat vroeger ook had. Gewenning lijkt me?
Ik zwabber enorm op de skate. Ze zitten maximaal vast, maar ik krijg het niet voor elkaar er echt op te staan, als ik recht sta dan knippen de skates naar buiten alsof ik x-benen heb. Mijn eerste gedachte is dat de skate gewoon te groot is (zooltje?) of dat ik gewoon die harde-schaal skates had moeten kopen.
Wat denken jullie, ligt dit aan de skate, aan mij, of gewenning, opbouw van spieren, of iets anders? Volgende keer niet gelijk iets kopen maar me laten adviseren?

)
Thanks alvast!