Het is nog geen september hoorquote:Op woensdag 18 juli 2012 19:30 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik ook
Voor even, want ik ga zo in bad
Ik ben er nog niet uit in welk topic ik ga posten
Niet?quote:
Ach, ik post gewoon in allebei, ligt er aan waar het gezelliger is.quote:Op woensdag 18 juli 2012 19:30 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik ook
Voor even, want ik ga zo in bad
Ik ben er nog niet uit in welk topic ik ga posten
Ja dat is dus de reden dat ik misschien meer naar het andere topic trekquote:Op woensdag 18 juli 2012 19:32 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ach, ik post gewoon in allebei, ligt er aan waar het gezelliger is.
Maar ik geef de voorkeur aan deze omdat hier de oude garde het blijkbaar een beetje heeft overgenomen
Dat, en de OP van het andere topic sucks
waarom vervroegd??quote:Op woensdag 18 juli 2012 19:32 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Niet?
Ach ja, vakantie is vervroegd, dus ik ben ook eerder terug van vakantieDus ik dacht, kan ik nu alvast even kijken in welke sc ik ga posten
quote:Op woensdag 18 juli 2012 19:34 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja dat is dus de reden dat ik misschien meer naar het andere topic trek
Je kamt ook altijd zo ruwquote:Op woensdag 18 juli 2012 19:35 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ik kom jou verdomme één keer per maand knuffelen en je haren kammen, en nog klagen ?
Oh? Eerder? Waarom dat, eerder plekje vrij waar jullie zouden gaan?quote:Op woensdag 18 juli 2012 19:32 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Niet?
Ach ja, vakantie is vervroegd, dus ik ben ook eerder terug van vakantieDus ik dacht, kan ik nu alvast even kijken in welke sc ik ga posten
Hey faxie. Ja, de admins hebben toegeslagen en een hele hoop sc's om zeep geholpen.quote:
Zat Jofu achter het stuur?quote:Op woensdag 18 juli 2012 19:38 schreef stevenmac26 het volgende:
Ik droomde vannacht dat Mono dood was gereden door een bus, nu zie ik hem nog steeds posten
quote:Op woensdag 18 juli 2012 19:38 schreef stevenmac26 het volgende:
Ik droomde vannacht dat Mono dood was gereden door een bus, nu zie ik hem nog steeds posten
Die zou ik toch niet kunnen zien dan boven het stuur uitquote:
Niet veel eerder hoorquote:Op woensdag 18 juli 2012 19:38 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Oh? Eerder? Waarom dat, eerder plekje vrij waar jullie zouden gaan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |