SPOILER: Handige linkjes en sitesOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Haaksels uit het vorige topic:
Leeuw van Spiegelei
Onderzetters van Spuuglokje
Wooper van PaarsBeestje
Toilet thema plankje van Kniertje22
Piraat-aap van crejo]
Hook on!
[ Bericht 11% gewijzigd door BrainTeaser op 18-07-2012 16:47:18 ]Smile, tomorrow will be worse...
Ik dacht heel even dat dit bericht óók over een parkiet ging.quote:Op woensdag 18 juli 2012 18:22 schreef Toverheks het volgende:
ja ga hem wel afmaken meisjes, al wordt het saaier dan saai, kan het met mijn ogen dicht nu doen, doe maar paar kleuren door elkaar steeds voor de afleiding hahahaa
Nou, hij is voornamelijk minder hoog, waardoor de verhoudingen wat scheef liggen tov die van jou.. Maar dat komt omdat ik de helft van de rijen niet in de achterste lus heb gehaakt maar een gewone vast heb gedaan. Wilde juist wat meer afwiseling in uiterlijk. Bovendien wil ik nog een stukje borduren en die er dan in een band op zetten. en dat komt zo mooi uit in die "niet-ribbel" zeg maar...quote:Op donderdag 19 juli 2012 09:12 schreef EsseEi het volgende:
Leuk je pyjamazak lijnloos! lijkt wel breder dan die van mij!
Dat dacht ik eerswt ook al, maar hij staat niet op haar site bij de boekjes of in de webwinkel bij de losse patronen..quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Yepquote:Op donderdag 19 juli 2012 10:42 schreef EsseEi het volgende:
Is het niet uit dat boek Babycadeautjes haken?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |