Nou, ik heb ook een gewoon emmertje. Het is hoe je er zelf mee omgaat. Maar minimaal 1x per dag dus de zak eruit.. Anders ruikt het naar een soort verrotte brie.quote:Op woensdag 18 juli 2012 16:25 schreef Cocotrimonium het volgende:
Oh, een gewoon luieremmertje is dus niet zo'n goed idee vanwege de reuk? Even aan denken als ik straks meer babyspul ga kopen
Wij ook, en soms vergeet ik dat... Echt heel mn badkamer meurt dan... Vorige keer was zelfs zo erg dat we medelij hadden met de vuilnisman.quote:Op woensdag 18 juli 2012 16:27 schreef Aventura het volgende:
Wij hebben een plastic emmertje van de Blokker, elke dag verwissel ik het pedaalemmerzakje. Soms twee keer bij veel poep.
Ik verschoon het meeste beneden. Dus dan gaat de luier sowieso in de zak beneden. En die gooien we elke dag in de container.quote:Op woensdag 18 juli 2012 16:28 schreef Cyntiaa het volgende:
Ik neem de luier gewoon mee naar beneden en mik hem in de containerScheelt weer nare luchtjes op zijn slaapkamer.
Is ook een optiequote:Op woensdag 18 juli 2012 16:29 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Ik verschoon het meeste beneden. Dus dan gaat de luier sowieso in de zak beneden. En die gooien we elke dag in de container.
zo ver komt het hier dus inderdaad nooit, vanwege een a twee keer weggooien. Ik heb het per ongeluk weleens langer laten staan. De stank die er dan uit komt is met geen pen te beschrijven. Rotte brie komt lichtjes in de buurt. Ik moest heel erg wennen aan de geur in het kdv. Normaalgesproken breng ik ventje altijd en haalt man op. Laatst haalde ik mn ventje een keer op, en ik ging haast over mijn nek van de stank. Einde dag en alle luieremmers werden geleegdquote:Op woensdag 18 juli 2012 16:26 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Anders ruikt het naar een soort verrotte brie.
JA! Ik ben ook wel eens op die tijd binnen gelopen.. OMGquote:Op woensdag 18 juli 2012 16:30 schreef Aventura het volgende:
[..]
zo ver komt het hier dus inderdaad nooit, vanwege een a twee keer weggooien. Ik heb het per ongeluk weleens langer laten staan. De stank die er dan uit komt is met geen pen te beschrijven. Rotte brie komt lichtjes in de buurt. Ik moest heel erg wennen aan de geur in het kdv. Normaalgesproken breng ik ventje altijd en haalt man op. Laatst haalde ik mn ventje een keer op, en ik ging haast over mijn nek van de stank. Einde dag en alle luieremmers werden geleegd
quote:Op woensdag 18 juli 2012 15:31 schreef Mangostine het volgende:
Ik wil niet baren! Ik wil voor altijd het gevoel dat er een baby in mijn buik zit! Echt!
Die zakjes ruiken lekker ja.. Van de etos toch?quote:Op woensdag 18 juli 2012 16:33 schreef Aventura het volgende:
Als ik beneden of elders verschoon heb ik van die wegwerpzakjes met een geurtje (meurt ook, maar minder dan een poepluier). Die waren ook handig op vakantie (we zaten in een appartementje en het vuil werd pas einde verblijf opgehaald). Is mss een tip.
Ik zou los van de poep uberhaupt niet op een kdv kunnen werken. Ik zou gillend gek worden. Of in een hoekje gaan zitten huilen denk ik. Als ik er voor mijn werk kom, krijg ik altijd weer wat meer respect voor die meiden (en soms jongens).quote:Op woensdag 18 juli 2012 16:33 schreef Sonnetje85 het volgende:
Ik zou dus ook echt niet op een kdv kunnen werken. Poep van eigen kind oke, neefje trek ik nog.net, maar verder
De c1000 heeft ze ook: vanillegeurquote:Op woensdag 18 juli 2012 16:34 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Die zakjes ruiken lekker ja.. Van de etos toch?
Oh en poep van een ander kind vind ik smerig.
Of 2,5 jaar?quote:Op woensdag 18 juli 2012 16:36 schreef Aventura het volgende:
Ja, ik zou nooit in dee kdv kunnen werken. Het idee dat ik een ander kind zou moeten verschonen..insert kotsgeluid..zeker als ze ouder zijn dan, zeg, een maand of 10.
Ah... Die rotte brie... x10... Binnen een uur als de luier niet meteen vernietigd is. Ik twijfel wel eens of de luiers van leyla gebruikt zouden kunnen worden in een chemische aanval.quote:Op woensdag 18 juli 2012 16:39 schreef Aventura het volgende:
[..]
Daar weet ik nog niks over *steekt kop in zand
Ook dat. Ik vind heel veel kinderen ook gewoon niet leukquote:Op woensdag 18 juli 2012 16:37 schreef Mangostine het volgende:
[..]
Ik zou los van de poep uberhaupt niet op een kdv kunnen werken. Ik zou gillend gek worden. Of in een hoekje gaan zitten huilen denk ik. Als ik er voor mijn werk kom, krijg ik altijd weer wat meer respect voor die meiden (en soms jongens).
Ik heb ook dieprespect voor de kleuterjuf... Je zou maar 26 kleuters in je groep hebben... Ik zou gillend gek worden.quote:Op woensdag 18 juli 2012 16:43 schreef Sonnetje85 het volgende:
[..]
Ook dat. Ik vind heel veel kinderen ook gewoon niet leuk
Ik ben sws niet de geduldigste persoon, dus ik vrees dat ik ook niet geschikt ben. Ik kan van mijn kind soms al helemaal gek worden. Dat vind ik heel slecht van mezelf, want ik heb zo ongeveer het makkelijkste en gelukkigste kind ooit. Nou ja, ieder z'n ding.quote:Op woensdag 18 juli 2012 16:37 schreef Mangostine het volgende:
[..]
Ik zou los van de poep uberhaupt niet op een kdv kunnen werken. Ik zou gillend gek worden. Of in een hoekje gaan zitten huilen denk ik. Als ik er voor mijn werk kom, krijg ik altijd weer wat meer respect voor die meiden (en soms jongens).
+1quote:Op woensdag 18 juli 2012 16:44 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Ik heb ook dieprespect voor de kleuterjuf... Je zou maar 26 kleuters in je groep hebben... Ik zou gillend gek worden.
Wij kregen alle papieren voor het regelen van het gezag mee bij de aangifte, zelfs de kopieën van paspoorten en gratis uittreksels. Ook een envelop waar geen postzegel meer op hoeft! Servicequote:Op woensdag 18 juli 2012 16:24 schreef _Bunny_ het volgende:
Bedanktvoor de snelle reacties. Het gezag kan dus pas na de geboorte. Staat op de checklist.
En ja, die luierworstjes, ziet er grappig uit, maar inderdaad reteduur. Wij hebben ook zo'n diaperchamp gekocht. T kostte wel wat, maar hoop er genoeg plezier van te gaan hebben. Omdat ik t zo'n lelijk ding vond 'm wel volgeplakt met leuke roze stickers
Psst ticoo, Bram heeft zich al laten zien, dus nanadu kan van t lijstje af toch?
Mijn kind is altijd verkouden ja... Ik veeg echt niet elke minuut de neus... Dus lekker snottebellen.quote:Op woensdag 18 juli 2012 16:45 schreef Mangostine het volgende:
Allejezus ja. En elk kind van een ander stinkt een beetje. En overal snottebellen. En dan dat geplak de hele tijd. En gegil.
Horror.
Oh,das netjes zeg!quote:Op woensdag 18 juli 2012 16:47 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Wij kregen alle papieren voor het regelen van het gezag mee bij de aangifte, zelfs de kopieën van paspoorten en gratis uittreksels. Ook een envelop waar geen postzegel meer op hoeft! Service![]()
Wij hebben een simpele Hema luieremmer met deksel, gaat prima. Zak vervangen als ie vol is, om de dag ongeveer.
Nou, daar kunnen ze echt pas in als ze kunnen zitten... Zeker tot een maand of 4 is het niet goed om je kindje überhaupt rechtop ergens in te zetten..quote:Op woensdag 18 juli 2012 16:49 schreef Loodje het volgende:
Hey Enf, Thanks ja echt super lief.
Wij hebben deze stoel voor ogenWilden hem zelf al bestellen maar mijn vader was ons nu voor
[ afbeelding ]
De lucht in een kdv aan het einde van de dag is inderdaad een beetje heftig (zachtjes uitgedrukt) je zou er maar werken
Mooie stoel!quote:Op woensdag 18 juli 2012 16:49 schreef Loodje het volgende:
Wij hebben deze stoel voor ogenWilden hem zelf al bestellen maar mijn vader was ons nu voor
[ afbeelding ]
De lucht in een kdv aan het einde van de dag is inderdaad een beetje heftig (zachtjes uitgedrukt) je zou er maar werken
die 2 woorden hè?quote:Op woensdag 18 juli 2012 16:47 schreef Mangostine het volgende:
Die van mij wordt overigens echt beeldschoon en brandschoon. Een engeltje dat bloemetjes poept en met twee woorden spreekt.
Onwijs duur...quote:Op woensdag 18 juli 2012 16:50 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Mooie stoel!
(en tyfus, wat een prijs)
Hi Tico, jquote:Op woensdag 18 juli 2012 16:50 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Nou, daar kunnen ze echt pas in als ze kunnen zitten... Zeker tot een maand of 4 is het niet goed om je kindje überhaupt rechtop ergens in te zetten..
Van wie heeft ze dat?quote:Op woensdag 18 juli 2012 16:47 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Mijn kind is altijd verkouden ja... Ik veeg echt niet elke minuut de neus... Dus lekker snottebellen.
quote:Op woensdag 18 juli 2012 16:49 schreef Loodje het volgende:
[ afbeelding ]
Ah.. Zou je dat snel doen?quote:Op woensdag 18 juli 2012 16:51 schreef Loodje het volgende:
[..]
Hi Tico, je kunt de stoel kantelen en de baby erin leggen, net als een wipstoeltje of een maxi cosi
die van mij zegt dan: "die, MAMMA!"quote:Op woensdag 18 juli 2012 16:51 schreef kaatjejannie het volgende:
[..]
die 2 woorden hè?
Dat doet ie van mij ook.... DIE DIE!! en dan met zo'n priemend vingertje erbij
Geen idee? Maar altijd verkouden peuters worden oersterke kleuter?quote:
Die vond ik ook zo mooi. Maar echt belachelijk duur.quote:
Vind die logi poste zeker wel leuk, maar voor de prijs hoeft het denk ik niet. Deze is wel echt mooi/gaaf!quote:
Nou volwassenpoep stinkt toch ook??? Zeker als je het in een emmertje zou opsparen en een dag later pas verschoont?quote:Op woensdag 18 juli 2012 16:53 schreef papillion het volgende:
Nu word ik ergens wel nieuwsgierig. Stinkt baby poep echt zoveel erger als de poep van volwassenen. Ga natuurlijk niet met plezier ruiken als ik luiers van volwassenen in de container moet weggooien, maar tis iig een geur die voor mijn gevoel wel te overleven is.
nou dat verschilt echt per kind, er zijn er zat die met 6mnd al prima los kunnen zitten hoor.quote:Op woensdag 18 juli 2012 16:53 schreef Aventura het volgende:
Tot een maand of 9,10 heb je niks aan een kinderstoel. Er is dus geen haast bij om er een te kopen. Wj hadden onze al voor de geboorte klaarstaan, maar dat was omdat we een paar weken ervoor met schoonmams (en heur creditcard) in de Babydump stonden. Dan zeg ik geen nee
Maar om er nu al om te stressen dat als kind nog in je buik zit en nog 8 weken levertijd is... Dat is wat overdreven...quote:Op woensdag 18 juli 2012 16:55 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
nou dat verschilt echt per kind, er zijn er zat die met 6mnd al prima los kunnen zitten hoor.
Mijne is nu bijna 2 en redt dat denk net....quote:Op woensdag 18 juli 2012 16:56 schreef Mangostine het volgende:
12 kiklo, hoe oud is je kind dan ongeveer?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Echte mannen eten geen honing, die kauwen bijen.
Natuurlijk stinkt het. Het gaat met ons in 'n dichtgeknoopte vuilniszak de (poep) container in en die word 1 a 2x in de week leeggekiept. Maar dat ruikt ergens vreemd zoet meestal. Laat die container natuurlijk niet openstaan, en die staat vervolgens ook weer in het afval hok. Maar vind ter vergelijking in de zomer een container buiten in de zon zeker zo erg.quote:Op woensdag 18 juli 2012 16:55 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Nou volwassenpoep stinkt toch ook??? Zeker als je het in een emmertje zou opsparen en een dag later pas verschoont?
Alle zwangeren zijn overdreven.quote:Op woensdag 18 juli 2012 16:55 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Maar om er nu al om te stressen dat als kind nog in je buik zit en nog 8 weken levertijd is... Dat is wat overdreven...
Idd, hier vanaf 6 maanden gebruikt. T was niet lang dat ie erin zat, maar net wat makkelijker eten voor m.quote:Op woensdag 18 juli 2012 16:55 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
nou dat verschilt echt per kind, er zijn er zat die met 6mnd al prima los kunnen zitten hoor.
Reminds me: Moet nog een afdakje bouwen voor de containersquote:Op woensdag 18 juli 2012 16:58 schreef papillion het volgende:
[..]
Natuurlijk stinkt het. Het gaat met ons in 'n dichtgeknoopte vuilniszak de (poep) container in en die word 1 a 2x in de week leeggekiept. Maar dat ruikt ergens vreemd zoet meestal. Laat die container natuurlijk niet openstaan, en die staat vervolgens ook weer in het afval hok. Maar vind ter vergelijking in de zomer een container buiten in de zon zeker zo erg.
Lex is een bolle.quote:Op woensdag 18 juli 2012 16:58 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
Alle zwangeren zijn overdreven.
overigens, Lex is 9 mnd en gaat al richting 12 kg. Elin was dat bij ongeveer 2 jaarnu 13.5kg bij 3.5 jaar
Ligt eraan of je het na de geboorte al kunt gebruiken of niet natuurlijkquote:Op woensdag 18 juli 2012 16:55 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Maar om er nu al om te stressen dat als kind nog in je buik zit en nog 8 weken levertijd is... Dat is wat overdreven...
quote:Op woensdag 18 juli 2012 16:58 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
overigens, Lex is 9 mnd en gaat al richting 12 kg. Elin was dat bij ongeveer 2 jaarnu 13.5kg bij 3.5 jaar
quote:
wij hebben hem ook, maar ik vind hem eigenlijk heel onhandig. Ik denk dat ie na onze vakantie op marktplaats gaat.quote:Op woensdag 18 juli 2012 16:49 schreef Loodje het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 18 juli 2012 17:16 schreef Sonnetje85 het volgende:
Daarom deed ik t ook
Nee ze heeft niet gekeken. Had k ook niet gewild denk ik![]()
Nou ja t scheelt dat ik van vorige keer weet dat wel of geen voorwerk weinig zegt.
Ik bedoel zonder enig voorwerk had k vorige keer na 1,5 uur weeën 3 a 4 cm ontsluiting. Kan natuurlijk al eerder ontstaan zijn, maar daar iig niks van gemerkt.
Ik heb geen verstand van Japannersquote:Op woensdag 18 juli 2012 17:14 schreef Mangostine het volgende:
Wij moeten ook een nieuwe 2e handse auto. Een Japanner wil ik. Hebben jullie ideeën?
Het moet er wel een beetje mooi uit zien dus hè.
quote:Op woensdag 18 juli 2012 16:58 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
Nou idd!quote:Op woensdag 18 juli 2012 17:21 schreef Sonnetje85 het volgende:
[..]
Hoop dat,t nu weer zo,gaat![]()
Op zich was nog geen 7 uur prima te doen
Jep, en ik had geen buik maar rug weeën en ze wilden me in het ziekenhuis serieus naar huis terug sturen afgaande op de ctg, ik ben toen serieus niet normaal boos geworden en toen pas gingen ze kijken of ik al ontsluiting had, en toen bleek ik meteen door te mogen naar de verloskamer.. 45min later was hij er. Heb 2dgn lang echt enorm veel na weeën gehad trouwens.quote:Op woensdag 18 juli 2012 17:40 schreef Mangostine het volgende:
Ja Logi, dat is het andere uiterste! Daar moet je wel effe van bijkomen lijkt me.
Ja, maar je gaat ook echt even aan jezelf twijfelen als er zo denigrerend gesproken word terwijl je zo kwetsbaar bent door de weeën.quote:Op woensdag 18 juli 2012 17:46 schreef Mangostine het volgende:
Dat hoor je toch vaker hè, dat vrouwen echt wel in de gaten hebben dat ze op het punt van persen staan, en dat artsen dan in alle rust nog even willen afwachten.
Het voordeel van deze vind ik toch de mogelijkheid tot 7pers. en panorama dakquote:Op woensdag 18 juli 2012 18:11 schreef Twinkle20 het volgende:
Mooie auto logi! Manlief is ook aan het kijken naar een nieuwe auto .. 'orienteren' noemt ie dat .. Maar ik ken dat 'orienteren' van ons(dat deden we zaterdag ook toen we ons gingen 'orienteren' voor een nieuw bed ... mooi wel gekocht dus
)
Omentielvo stoere vrouw! Hoop dat je mensen om je heen hebt waar je op kunt bouwen en dan komt alles goed![]()
Heerlijk dagje gehad hier .. gaat veel te snel. En wat postten jullie veel vandaag zeg.. Niet gezond normaal meer.
Nu gauw koken, eten naar binnen mikken .. En zometeen dan nog even pufclub. Zou nog wel een dutje willen doen ervoor .. Anders val ik tijdens de ontsapnningsoefeningen wel misschien in slaap.. Maja, moet daar over een half uur al heen dus dat gaat hem niet worden vandaag. Dan maar vroeg naar bed
Thx voor de info, daar pas ik ook voor, schimmelquote:Op woensdag 18 juli 2012 18:12 schreef mefke79 het volgende:
ik wilde ook die bloomstoel, totdat iemand hier op fok vertelde dat ie lastig schoon te maken is en er daardoor schimmel in komt. Ik was meteen genezen.
Geldt dat ook voor de Bloom-wipper? Die overweeg ik stiekem toch welquote:Op woensdag 18 juli 2012 18:12 schreef mefke79 het volgende:
ik wilde ook die bloomstoel, totdat iemand hier op fok vertelde dat ie lastig schoon te maken is en er daardoor schimmel in komt. Ik was meteen genezen.
Waarom zou je geen boerenmetworst mogen? Vanwege dat fermenteren? Ik moet eerlijk zeggen dat ik daar nooit van gehoord heb toen ik zwanger was hoor, dus zal wel weer nieuwerwets zijnquote:Op woensdag 18 juli 2012 19:01 schreef Logician78 het volgende:
[..]
Thx voor de info, daar pas ik ook voor, schimmel
ps: Weet iemand of je boerenmetworst mag, net een halve weggevreten maar twijfel een beetje
Nu lekker gemarineerde speklapjes (oei varkensvlees maar fuck it) aan het maken
Huu, ik snap je even niet?quote:Op woensdag 18 juli 2012 19:08 schreef Sonnetje85 het volgende:
Ja.maar.keshet, jij ontloopt ook extra risico's op borstkanker met t geboortegewicht van jouw.dochter!
(bizar hoe ze dan gegroeid is blijf.ik vinden!)
In het vorige deel kwam langs dat een hoog geboortegewicht een hoger risico geeft op borstkankerquote:Op woensdag 18 juli 2012 19:12 schreef Keshet het volgende:
[..]
Huu, ik snap je even niet?
Ze is nu 26 keer haar geboortegewicht! In 30 maanden!
Dat ja, ik wil ook voor een stokke gaanquote:Op woensdag 18 juli 2012 19:09 schreef _Ophelia_ het volgende:
Hier komt er ook gewoon een Stokke als mini groot genoeg is. Geniale stoelen, mijn inmiddels volwassen nichtjes gebruiken ze nog steeds.
Dat,red.de mijne nirt hoorquote:Op woensdag 18 juli 2012 19:12 schreef Keshet het volgende:
[..]
Huu, ik snap je even niet?
Ze is nu 26 keer haar geboortegewicht! In 30 maanden!
Ik dacht dat t in dit.topic was *lol*quote:Op woensdag 18 juli 2012 19:15 schreef Keshet het volgende:
Ah, zo! Ik beken meteen maar dat ik een topic overgeslagen heb.
Kan ook best hoor, ik heb het niet gecontroleerd en daarstraks alles vanaf het "geregistreerd partnerschapsverhaal" doorgesnuffeld...quote:Op woensdag 18 juli 2012 19:16 schreef Sonnetje85 het volgende:
[..]
Ik dacht dat t in dit.topic was *lol*
quote:Op woensdag 18 juli 2012 19:21 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Kan ook best hoor, ik heb het niet gecontroleerd en daarstraks alles vanaf het "geregistreerd partnerschapsverhaal" doorgesnuffeld...
Dat vind ik niet ik heb er geen last van. Het nadeel vind ik dat Noortje er niet zelf in kan nu.quote:Op woensdag 18 juli 2012 19:01 schreef Logician78 het volgende:
[..]
Thx voor de info, daar pas ik ook voor, schimmel
ps: Weet iemand of je boerenmetworst mag, net een halve weggevreten maar twijfel een beetje
Nu lekker gemarineerde speklapjes (oei varkensvlees maar fuck it) aan het maken
Das ook wel handigquote:Op woensdag 18 juli 2012 19:47 schreef NiGeLaToR het volgende:
Wij hebben voor de TrippTrapp de NewBorn set gekocht - met textielset uiteraard
Godsvermogen vergeleken bij een wippertje, maarja, kan je baby wel meteen aan tafel liggen in 't mandjeMaargoed, de TrippTrapp hebben we gekregen
Veel 2ehands gekocht.. maarja.. deze nietquote:Op woensdag 18 juli 2012 19:50 schreef freecell het volgende:
[..]
Das ook wel handig
Maar inderdaad die prijs
Je bedoelt 'tenzij' i.p.v. 'mits'?quote:Op woensdag 18 juli 2012 20:09 schreef NotTheSame het volgende:
Per saldo is het tientjeswerk wat het scheelt met de Bloom, mits je de zwarte Fresco besteld, die is dan wel weer duurder maar kan weer hoger gezet worden dan de witte Fresco.
Dankje! TV kijken en typen gaat nog wel eens mis ;-).quote:Op woensdag 18 juli 2012 20:12 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Je bedoelt 'tenzij' i.p.v. 'mits'?
Kinderwagen vind.k nuttiger.om meer.geld.aan uit te.geven,dan een kinderstoelquote:Op woensdag 18 juli 2012 20:19 schreef _Ophelia_ het volgende:
Ach, aan de andere kant, wij gaan voor een Bugaboo all black, volgens velen waarschijnlijk ook geldverspilling
Hij is elke cent waardquote:Op woensdag 18 juli 2012 20:19 schreef _Ophelia_ het volgende:
Ach, aan de andere kant, wij gaan voor een Bugaboo all black, volgens velen waarschijnlijk ook geldverspilling
Dat heb ik nou ookquote:Op woensdag 18 juli 2012 21:32 schreef Aventura het volgende:
Ik vind de stokke kinderstoel prachtig, maar de wagen...potsierlijk ding. Ziet er gammel en onstabiel uit.
Nu praat ik wel 's in mezelf tijdens 't interneppen, maar denk dat je me niet letterlijk kon horen.. toch?quote:Op woensdag 18 juli 2012 21:24 schreef _Bunny_ het volgende:
Ik hoorde nigelator praten over de newbornset voor de tripp trapp, die hebben ze mij juist afgeraden ivm met de grootte. Voor de rest komt er zeker zo'n tripp trapp, vindt het meegroei-aspect zo mooi.
Meestal zitten er bij die demomodellen een 'pop' in om het te showen, maar die poppen zijn meestal net aan 50 cm lang. Kortom, als je een stevige baby hebt, heb je er misschien een maand 'plezier' van.
Maar als ik dan het verhaal hoor van de prachtige wandelwagenbak in de stokke xplorer, blijkt dat ze met wel meer producten niet echt gebouwd hebben op lange/grote babies.
ik moet toch eens mijn oudste bij jou langssturen. Die knoeipot van mij maakt er een zooitje van.quote:Op woensdag 18 juli 2012 22:27 schreef miss_sly het volgende:
Wij hebben ook een witte en die ziet er nog prima uit! Weinig krapjes of gebruiksschade en hij wordt al 2,5 jaar drie maal daags minstens gebruikt
Die van ons maakt er ook echt wel een zootje van hoorquote:Op woensdag 18 juli 2012 22:38 schreef mefke79 het volgende:
[..]
ik moet toch eens mijn oudste bij jou langssturen. Die knoeipot van mij maakt er een zooitje van.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Slaaplekker allemaal
[ Bericht 11% gewijzigd door Logician78 op 18-07-2012 23:26:19 ]Echte mannen eten geen honing, die kauwen bijen.
Ik zie nog zo mijn kind tegen de grond slaan toen ze in de Bloom wilde stappen en het voetensteuntje afbrakquote:Op woensdag 18 juli 2012 20:17 schreef debuurvrouw het volgende:
400 denk ik Ophelia, want dat kussentje moet je los bijkopen.
Mijn zus heeft m ook gekocht voor haar prinsje kindje ik vind het net een kappersstoel. maar ja, dát zal de kift wel zijn
Joah, in het ergste geval ben ik al 100% ziek daarvoor, dan heb ik ws niet alles op kunnen nemen en vervallen er veel uren. Maar soit. We zullen zien.quote:Op donderdag 19 juli 2012 08:18 schreef Flower-Ti-Amo het volgende:
Tante Soesa, dat wordt een rustig dagje dus vandaag! Vervelend.
Incantrix vervelend dat je dat moet afwachten voordat je weer hoeveel dagen je nog kunt opnemen
Ik ga zo richting het ziekenhuis voor de echo van de placenta.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wij gaan toch lekker na het weekend bevallen Soesa? Met mooi weer!
Succes bij de echo FTA!
Ja, als je daar dan nog zin in hebt, kun je dat prima gokken hoor. Als je weeën krijgt op je dagje weg, en het gaat super super snel is daar ook vast een ziekenhuis. En anders heb je echt de tijd wel om thuis te komen.quote:Op donderdag 19 juli 2012 08:30 schreef Mangostine het volgende:
FTA, succes met de echo!
Even een vraag aan de ervaringsdeskundigen. Vriendinnen willen een weekendje weg plannen rond mijn uitgerekende datum (12 dagen ervoor). Locatie op anderhalf uur rijden.
Ik kan me zo voorstellen dat ik, zeker als ik dan al last heb van voorwerk, geen zin heb om dat stuk heen en terug te rijden. Laat staan als er al iets zou beginnen. Tegelijkertijd wil ik juist daarom ook weer niet afhankelijk zijn van vervoer van anderen.
Of overdrijf ik dan en zou het gewoon te doen zijn?
Ikzelf had de laatste weken van mijn zwangerschap geen zin meer om ver te reizen, ik zat fijn in mijn coconnetje thuis eigenlijkquote:Op donderdag 19 juli 2012 08:30 schreef Mangostine het volgende:
FTA, succes met de echo!
Even een vraag aan de ervaringsdeskundigen. Vriendinnen willen een weekendje weg plannen rond mijn uitgerekende datum (12 dagen ervoor). Locatie op anderhalf uur rijden.
Ik kan me zo voorstellen dat ik, zeker als ik dan al last heb van voorwerk, geen zin heb om dat stuk heen en terug te rijden. Laat staan als er al iets zou beginnen. Tegelijkertijd wil ik juist daarom ook weer niet afhankelijk zijn van vervoer van anderen.
Oh, dat wist ik niet! Thnx! (Is sowieso interessant om even te weten.) Maar ik bouw ook wekelijks compensatie op door elke dag een half uur meer te werken dan mijn contracturen en die vervallen wanneer ik ziek ben (logisch ook). Dat betekent dus alleen wel dat er een hiaat van 44 uur zit tussen wat ik zeker weet te hebben en wat mogelijk nog vervalt. Dat is bijna 2 weken verlof voor mij.quote:Op donderdag 19 juli 2012 08:35 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Incantrix sinds januari bouw je ook tijdens ziekte vakantiedagen op. Wist je dat? Alleen de bovenwettelijke dagen bouw je niet meer op.
ik had daar vorige keer nog prima de energie voor. ben toen ook nog een dag naar de dierentuin geweest. je kan het niet plannen en in het ergste geval af laten weten als je het niet zou trekken?quote:Op donderdag 19 juli 2012 08:30 schreef Mangostine het volgende:
FTA, succes met de echo!
Nee, je hebt 'm goedquote:Op donderdag 19 juli 2012 08:43 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Je bouwt ze niet meer op die compensatieuren als je ziek bent maar die je al hebt staan vervallen toch niet? Of lees ik niet goed wat je bedoelt?
Die ronde bol??quote:Op donderdag 19 juli 2012 08:54 schreef maffemuts het volgende:
*meld*
En ehm wat is dat lichtgevende warme ding wat af en toe zich laat zien?
Geen idee waar je het over hebtquote:Op donderdag 19 juli 2012 08:54 schreef maffemuts het volgende:
*meld*
En ehm wat is dat lichtgevende warme ding wat af en toe zich laat zien?
Jah, nogal.. Zeker omdat de regels per departement verschillen qua wanneer ze vervallen. Dus nouja, maar gewoon hopen dat ik niet hoef ziek te meldenquote:Op donderdag 19 juli 2012 09:03 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Ah ja dat is lastig in te schatten dan idd Inca. Hopelijk hoef je niet de ziektewet in.
nou ja, het is in België. En ik wil echt niet bevallen in België.quote:Op donderdag 19 juli 2012 08:32 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Ja, als je daar dan nog zin in hebt, kun je dat prima gokken hoor. Als je weeën krijgt op je dagje weg, en het gaat super super snel is daar ook vast een ziekenhuis. En anders heb je echt de tijd wel om thuis te komen.
ik snap eigenlijk eerlijk gezegd niet dat je vriendinnen niet wat meer rekening met je willen houdenquote:Op donderdag 19 juli 2012 09:09 schreef Mangostine het volgende:
[..]
nou ja, het is in België. En ik wil echt niet bevallen in België.![]()
Misschien toch kijken of ik met iemand kan meerijden, want no way dat ik anderhalf uur zelf ga rijden met weeën als dat nodig is. Maar het kan natuurlijk ook probleemloos verlopen.
Ik moet snel reageren, want er moet geboekt worden. Dus afzeggen wordt dan ook al lastiger...
Vrijdag ook maar eens overleggen met de vk.
Gewoon niet de hele hete dingen in... Lekker bubbelen en tutten en zwemmen.quote:Op donderdag 19 juli 2012 09:08 schreef freecell het volgende:
Ik ga vandaag naar de sauna
En ik heb er zo'n zin in!
Alleen beetje rekening houden met mijn bloeddruknormaal word ik er al licht in mijn hoofd van
Gelukkig ga ik met een vriendin die arts is
Oh nee dat niet hoor...quote:Op donderdag 19 juli 2012 09:19 schreef Mangostine het volgende:
Ticoeerstvolgende keer dat je hem ziet krijg je dus een boei. Of stijve tepels.
Kom op 12 dagen voor je bevalling.. Je bevalt in de meeste gevallen bij een eerste echt niet binnen een uur hoor... Als je gerommel voelt en meteen in de auto stapt en naar huis rijdt dan is er niets aan de hand. En in Belgie is de gezondheidszorg onwijs fijn geregeld, dus als je daar zou bevallen dan lig je in elk geval goed...quote:Op donderdag 19 juli 2012 09:36 schreef Troeta het volgende:
Ik denk ook niet dat mijn vriend het grappig zou vinden als ik zo'n weekend zou doen. Als er wat gebeurt, zal het heus wel goed gaan, maar het is gewoon een hoop geregel.
Straks beval je idd in Belgie en moet je misschien een weekje in het ziekenhuis blijven, zou gewoon erg lastig zijn.
En dat je een bruiloft en een vrijgezellenweekend mist, tja, dat is nou eenmaal zo.
Over een paar jaar krijgen hun een kindje en kunnen zij weer niet naar andere bruiloften.
Dat is anders... Als je voorwerk hebt, dan blijf je thuis... Die gok neem je niet.. Maar het kan toch gewoon helemaal nog niets aan de hand zijn en dat je nog 2 weken overtijd loopt...quote:Op donderdag 19 juli 2012 09:39 schreef Incantrix het volgende:
Ik had overigens 12 dagen voor de UD al voorwerk idd (heb er zelfs nog mee autogereden, niet aan te raden), ben 11 dagen voor UD bevallen
Dat is superlief toch? Dat aanbod zou ik gewoon aannemen... En op de dag zelf aankijken of je nog terug wilt rijden of dat je met vriend een hotel pakt.quote:Op donderdag 19 juli 2012 09:40 schreef Mangostine het volgende:
Mijn vriend stelde vanochtend zelfs voor om dan mee te gaan en in de stad te blijven, zodat hij kan rijden aan het eind van de dag en in de buurt is als er iets gebeurt.
Is natuurlijk ook een optie. Maar dan blijf ik sowieso niet overnachten.
Jah, dat had ik vantevoren ook niet echt bedacht bij die termijnquote:Op donderdag 19 juli 2012 09:41 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Dat is anders... Als je voorwerk hebt, dan blijf je thuis... Die gok neem je niet.. Maar het kan toch gewoon helemaal nog niets aan de hand zijn en dat je nog 2 weken overtijd loopt...
Je hoeft echt niet vanaf 37 weken thuis te gaan zitten wachten..
Ach... Misschien scheurt je doos wel niet? En als je totaal open ligt en 6 liter bloed hebt verloren aten ze je vast niet gaan de volgende dag... En thuis zit je ook op je doos....quote:Op donderdag 19 juli 2012 09:45 schreef Troeta het volgende:
Ik zei toch al dat het vast wel goed kwam als je daar bevalt enzo.
Maar ik zou geen zin hebben in al dat geregel er om heen en misschien met je verse baby en je opengescheurde doos anderhalf uur terug naar huis rijden.
En ze zei dat afzeggen lastig is, ik zou het dan erg zonde van mijn geld vinden.
Maar iedereen is anders natuurlijk:D
Hier ben ik het wel mee eens.quote:Op donderdag 19 juli 2012 09:45 schreef Troeta het volgende:
Ik zei toch al dat het vast wel goed kwam als je daar bevalt enzo.
Maar ik zou geen zin hebben in al dat geregel er om heen en misschien met je verse baby en je opengescheurde doos anderhalf uur terug naar huis rijden.
En ze zei dat afzeggen lastig is, ik zou het dan erg zonde van mijn geld vinden.
Maar iedereen is anders natuurlijk:D
Tja, iedereen ziet dat anders.quote:Op donderdag 19 juli 2012 09:48 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Ach... Misschien scheurt je doos wel niet? En als je totaal open ligt en 6 liter bloed hebt verloren aten ze je vast niet gaan de volgende dag... En thuis zit je ook op je doos....
Sorry, het zal mijn beleving wel zijn, maar ik zie totaal het probleem niet.
Met 35 weken liep ik met mn eerste zwangerschap gewoon nog in Parijs...quote:Op donderdag 19 juli 2012 09:49 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Hier ben ik het wel mee eens.
Er is genoeg dichter bij huis dus thuis vast zitten vind ik wat overdreven. Maar het risico te lopen in Belgie je te zitten met een stortbevalling zou ik aan mijn deurtje voorbij laten gaan.
Maar men vond mij hier ook raar dat ik met 34 weken niet meer wilde dat mijn vent op wintersport in Oostenrijk ging.
En ik kon heus wel mee vond men ook geloof ik
Good for youquote:Op donderdag 19 juli 2012 09:51 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Met 35 weken liep ik met mn eerste zwangerschap gewoon nog in Parijs...
Ja daarom, precies daarom zou ik daar niet nu al een beslissing over nemen... Dat merk je dan wel of je daar zin in hebt.quote:Op donderdag 19 juli 2012 09:53 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Good for you![]()
Ik had het niet gekund. Iedereen is anders en de laatste weken kunnen veel zwaarder uitvallen dan de 38 weken daarvoor.
Het is gewoon koffiedik kijken en iedereen gaat anders met zo'n beslissing om daarom.
Denk dat je gewoon doet waar je je gemakkelijk bij voelt en ieders grenzen liggen andersquote:Op donderdag 19 juli 2012 09:48 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Ach... Misschien scheurt je doos wel niet? En als je totaal open ligt en 6 liter bloed hebt verloren aten ze je vast niet gaan de volgende dag... En thuis zit je ook op je doos....
Sorry, het zal mijn beleving wel zijn, maar ik zie totaal het probleem niet.
Dit wordt de enige waar dat niet gaat gebeuren..quote:Op donderdag 19 juli 2012 09:54 schreef Troeta het volgende:
Dat ook MeNicole, ik wil graag Den Haag in kunnen vullen
Nou dat is ook zo... Ik geef alleen een beetje tegengas aan de dames die allemaal roepen, echt niet en het is zo ver ....quote:Op donderdag 19 juli 2012 09:54 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Denk dat je gewoon doet waar je je gemakkelijk bij voelt en ieders grenzen liggen andersIk snap het dilemma wel, ik persoonlijk zou er denk ik niet voor kiezen 12 dagen voor de UD nog anderhalf uur enkeltje in de auto te stappen.
Nouja, Parijs staat eigenlijk ook wel leuk.quote:Op donderdag 19 juli 2012 09:55 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Dit wordt de enige waar dat niet gaat gebeuren..
Zoetermeer?quote:Op donderdag 19 juli 2012 09:55 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Dit wordt de enige waar dat niet gaat gebeuren..
Begrijp ik ook hoorquote:Op donderdag 19 juli 2012 09:56 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Nou dat is ook zo... Ik geef alleen een beetje tegengas aan de dames die allemaal roepen, echt niet en het is zo ver ....
Eh... Geen idee... Daar heb ik nooit over gedacht. Maar vast zoiets ja... Parijs staat toch heel luxe? En dubbele nationaliteit... Keigaaf.quote:Op donderdag 19 juli 2012 09:58 schreef MeNicole2 het volgende:
En als je kind later een uittreksel geboorteregister nodig heeft moet ie dan helemaal naar Parijs?
Nee het staat straks toch hier ingeschreven? Lijkt me niet dat de overheid het ZO omslachtig heeft gemaakt. Al weet je het nooitquote:Op donderdag 19 juli 2012 09:58 schreef MeNicole2 het volgende:
En als je kind later een uittreksel geboorteregister nodig heeft moet ie dan helemaal naar Parijs?
Tja... Lange land is echt 5 minuten rijden..quote:Op donderdag 19 juli 2012 09:57 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Zoetermeer?*ril*
Doe dan maar de optie van Troeta![]()
Het is nooit een straf om naar parijs te moeten... Nooit..quote:Op donderdag 19 juli 2012 09:58 schreef MeNicole2 het volgende:
Nee dat is ook weer zo. Maar word dure uittreksel dan!quote:Op donderdag 19 juli 2012 10:00 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Het is nooit een straf om naar parijs te moeten... Nooit..
Hoe zou dat geregeld zijn? Ook op zee? Want je bevind je in internationale gebieden dan..quote:Op donderdag 19 juli 2012 10:00 schreef Incantrix het volgende:
In dat opzicht lijkt in het vliegtuig bevallen me ook nog best een uitdaging. Dat er dan in je paspoort staat 'ergens boven de Flevopolder'
Wij hebben een wintersportvakantie afgezegd toen ik zwanger bleek. Ik zat toen precies op 12 weken, dacht ik, en vanaf dat moment werd het afgeraden (want dan komt het kind boven je schaambeen uit, dus minder beschermd oid).quote:Op donderdag 19 juli 2012 09:49 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Hier ben ik het wel mee eens.
Er is genoeg dichter bij huis dus thuis vast zitten vind ik wat overdreven. Maar het risico te lopen in Belgie je te zitten met een stortbevalling zou ik aan mijn deurtje voorbij laten gaan.
Maar men vond mij hier ook raar dat ik met 34 weken niet meer wilde dat mijn vent op wintersport in Oostenrijk ging.
En ik kon heus wel mee vond men ook geloof ik
Zaten wij ons laatst ook af te vragen, als ik gedoucht ben zal ik eens googlenquote:Op donderdag 19 juli 2012 10:01 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Hoe zou dat geregeld zijn? Ook op zee? Want je bevind je in internationale gebieden dan..
Als je de buitenlandse akte hier hebt laten inschrijven na de geboorte kan je in Den Haag daarna altijd een uittreksel aanvragenquote:Op donderdag 19 juli 2012 10:01 schreef MeNicole2 het volgende:
[..]
Nee dat is ook weer zo. Maar word dure uittreksel dan!
SNIK??? Ik zou echt wel gaan en dan maar niet de piste op... Ik ben al een aantal jaren niet geweest en ik mis de bergen, en de schone lucht...quote:Op donderdag 19 juli 2012 10:01 schreef -Spring het volgende:
[..]
Wij hebben een wintersportvakantie afgezegd toen ik zwanger bleek. Ik zat toen precies op 12 weken, dacht ik, en vanaf dat moment werd het afgeraden (want dan komt het kind boven je schaambeen uit, dus minder beschermd oid).
Zelf wilde ik erg graag gewoon gaan, maar N heeft er echt z'n veto over uitgesproken. "Zul je nét zien dat en vergeef je jezelf nooit" en zo.
Er was toen een keer iets over op tv. Was ook een gezin waarvan de vrouw ineens met 33 weken ofzo beviel. Was nog een heel gedoe want in het land waar ze landden moesten ze bewijzen dat het hun kind was en daarna mochten ze een paspoort voor kind aanvragen en daarna pas naar huis. Duurde al met al bijna 2 weken.quote:Op donderdag 19 juli 2012 10:01 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Hoe zou dat geregeld zijn? Ook op zee? Want je bevind je in internationale gebieden dan..
Ik denk dat die hele situatie behoorlijk bizar is...quote:Op donderdag 19 juli 2012 10:03 schreef MeNicole2 het volgende:
[..]
Er was toen een keer iets over op tv. Was ook een gezin waarvan de vrouw ineens met 33 weken ofzo beviel. Was nog een heel gedoe want in het land waar ze landden moesten ze bewijzen dat het hun kind was en daarna mochten ze een paspoort voor kind aanvragen en daarna pas naar huis. Duurde al met al bijna 2 weken.
Geocaching in je paspoortquote:Op donderdag 19 juli 2012 10:02 schreef Ticootje het volgende:
Baby's die geboren worden in auto's, maar met name in vliegtuigen en op boten, zorgen nog wel eens voor problemen voor wat betreft de geboorteplaats van het kind, en soms zelfs voor wat betreft de nationaliteit. Bij vliegtuigreizen en bootreizen wordt de plaats met geografische lengte en breedte op het moment van de bevalling geregistreerd.
Ik zal duimen dat je dan niet precies op díe dag bevalt, vooral als je lief getuige isquote:Op donderdag 19 juli 2012 10:02 schreef Mangostine het volgende:
Dank voor jullie adviezen dames. Afhankelijk van wat de activiteit wordt kijk ik of ik het dagprogramma kan meemaken. Dat mijn vriend man evt kan rijden, en dan dus ook in de buurt zit, maakt het wel makkelijker.
Ze trouwen ook echt 2 dagen na mijn uitgerekende datumen mijn man is getuige, dus die wil er sowieso bij zijn, maar ik zelf ook! Dat is in NL, dus als ik dan nog niet bevallen ben ga ik daar ook gewoon heen.
Het is idd wat Tico zegt, als je weeën krijgt ben je (meestal) echt niet in een uur bevallen. En dan ben ik al thuis
In dit geval was het niet zo heel erg dat het lang duurde want kindje was natuurlijk veel te vroeg. Maar ze waren dan wel weer in een land waar de ziekenhuizen niet zo heel goed zijn. Dus ze wilden wel zo snel mogelijk met een speciale vlucht naar Nederland.quote:Op donderdag 19 juli 2012 10:04 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Ik denk dat die hele situatie behoorlijk bizar is...
Ik ben van de eerste met 35wk in Ierland bevallenquote:Op donderdag 19 juli 2012 09:51 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Met 35 weken liep ik met mn eerste zwangerschap gewoon nog in Parijs...
Och, dan is het wel een héél speciale dag.quote:Op donderdag 19 juli 2012 10:05 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Ik zal duimen dat je dan niet precies op díe dag bevalt, vooral als je lief getuige is
Als 'troost' kreeg ik een weekend Zwaluwhoeve. Samen een hotelletje, ik een hot stone-massage. Voor de zekerheid nog aan N. gevraagd of dat wel mocht, zo'n massage, maar dat was geen probleem, zei ie.quote:Op donderdag 19 juli 2012 10:03 schreef Ticootje het volgende:
[..]
SNIK??? Ik zou echt wel gaan en dan maar niet de piste op... Ik ben al een aantal jaren niet geweest en ik mis de bergen, en de schone lucht...
Aai... Ja.. Dat had dus kunnen gebeuren.quote:Op donderdag 19 juli 2012 10:10 schreef Logician78 het volgende:
[..]
Ik ben van de eerste met 35wk in Ierland bevallen
Liever tussen de schappen dan bij de flessenautomaatquote:Op donderdag 19 juli 2012 10:18 schreef Beessie-Jen het volgende:
ik zou bij een 3e al moeite hebben met boodschappen doen haha
en ik hield er ook geen rekening mee en Evie was er ook ineens bij 36 weken..dus tja, het kan dus wel. (en in 1 uur en 45 min ook nog)....
Aangezien ik bij de 2e die tijd heb gehalveerd..... zou ik een 3e ergens tussen de schappen verliezen
Bij de bakker... "Mevrouw, volgens mij verliest u wat..."quote:Op donderdag 19 juli 2012 10:18 schreef Beessie-Jen het volgende:
ik zou bij een 3e al moeite hebben met boodschappen doen haha
en ik hield er ook geen rekening mee en Evie was er ook ineens bij 36 weken..dus tja, het kan dus wel. (en in 1 uur en 45 min ook nog)....
Aangezien ik bij de 2e die tijd heb gehalveerd..... zou ik een 3e ergens tussen de schappen verliezen
Is nog een enorm gedoe geweest het geboorte certificaat later op te vragen omdat ze in het dorp waar hij geboren is alles met de hand dedenquote:Op donderdag 19 juli 2012 10:18 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Aai... Ja.. Dat had dus kunnen gebeuren.
Niet raar...quote:Op donderdag 19 juli 2012 10:22 schreef Keshet het volgende:
Ik durf dit jaar ook niet op vakantie. Fysiek kan ik 't prima, geestelijk niet.
Zoals bij Plien en Bianca.quote:Op donderdag 19 juli 2012 10:21 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Bij de bakker... "Mevrouw, volgens mij verliest u wat..."
quote:Op donderdag 19 juli 2012 10:26 schreef Keshet het volgende:
Nou, op zich wel. Ik ben natuurlijk niet spontaan bevallen. Volgende week vrijdag heb ik weer een groeiecho en twee weken daarna weer. Als die twee ook ok zijn ga ik er misschien een beetje in geloven.
Ik vind 't momenteel een beetje moeilijk.
Dat er een baby achter je aansleept aan de navelstrengquote:Op donderdag 19 juli 2012 10:21 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Bij de bakker... "Mevrouw, volgens mij verliest u wat..."
quote:Op donderdag 19 juli 2012 13:08 schreef Omentielvo het volgende:
Nee Son, mag niet pas na het weekend. Deze week wil ik nog een nieuw geboren baby in dit topic voorbij zien komen
Haha ik moest zelf ook een paar keer kijken voordat ik het echt goed zag. Rechts zie je het gezichtje wat deze kant op gedraaid is, beide ogen (zwarte ronde vlakken) zijn te zien, de handjes liggen onder het gezicht.quote:Op donderdag 19 juli 2012 15:51 schreef Keshet het volgende:
Succes in het ziekenhuis Twinkle!
FTA, sorry ik snap je echo niet.
Wat goed dat de groeiachterstand mee lijkt te vallen tot nu toe! Is 't kindje met een inhaalslag bezig of denk je dat er de vorige keer niet helemaal correct gemeten is?
Ik heb even gemist wat je klachten zijn trouwens.
Succes met het maken van je keuze!![]()
Sorbo! Whaha! Handige actie!Fijn dat je toch nog naar de controle kon en dat alles goed was!
Nee, ze hebben gewoon bloed afgenomen. Als het echt suiker is, nemen ze binnnen een week contact met me op.quote:Op donderdag 19 juli 2012 17:07 schreef _Ophelia_ het volgende:
Krijg je nu zo'n fijne glucosetolerantietest?
Dat lijkt me de fijnere optie, ik kreeg een gtt, niets aan de hand trouwens.quote:Op donderdag 19 juli 2012 17:23 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Nee, ze hebben gewoon bloed afgenomen. Als het echt suiker is, nemen ze binnnen een week contact met me op.
Wat is dat andere voor een test dan?quote:Op donderdag 19 juli 2012 17:26 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Dat lijkt me de fijnere optie, ik kreeg een gtt, niets aan de hand trouwens.
Nuchter bloedprikken, vervolgens twee bekertjes glucosedrank achterover klokken (ging bij mij niet zonder ruim voldoende kokhalsneigingen), twee uur niets doen in het zkh en nog een keer bloedprikken. Vervolgens controleren ze dan in hoeverre je lijf de glucose heeft afgebroken.quote:Op donderdag 19 juli 2012 17:33 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Wat is dat andere voor een test dan?
Oh, ieuw.. Hoop niet dat het zover komt, haha.quote:Op donderdag 19 juli 2012 17:42 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Nuchter bloedprikken, vervolgens twee bekertjes glucosedrank achterover klokken (ging bij mij niet zonder ruim voldoende kokhalsneigingen), twee uur niets doen in het zkh en nog een keer bloedprikken. Vervolgens controleren ze dan in hoeverre je lijf de glucose heeft afgebroken.
Ik heb er destijds eentje in de zomer gekocht op marktplaats. Daar stonden toen heel veel winterpositiejassen op maar niemand zocht die nog. Ik geloof dat ik 15 euro betaald heb voor een mamalicious jas.quote:Op donderdag 19 juli 2012 20:14 schreef becky27 het volgende:
hmm vorige keer paste ik tot laat mijn gewone winterjas gelukkig nog. Daar ga ik nu ook maar vanuit. En anders verzin ik wel wat op, ik vertik het een positiejas te kopen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |