Nou, ik heb ook een gewoon emmertje. Het is hoe je er zelf mee omgaat. Maar minimaal 1x per dag dus de zak eruit.. Anders ruikt het naar een soort verrotte brie.quote:Op woensdag 18 juli 2012 16:25 schreef Cocotrimonium het volgende:
Oh, een gewoon luieremmertje is dus niet zo'n goed idee vanwege de reuk? Even aan denken als ik straks meer babyspul ga kopen
Wij ook, en soms vergeet ik dat... Echt heel mn badkamer meurt dan... Vorige keer was zelfs zo erg dat we medelij hadden met de vuilnisman.quote:Op woensdag 18 juli 2012 16:27 schreef Aventura het volgende:
Wij hebben een plastic emmertje van de Blokker, elke dag verwissel ik het pedaalemmerzakje. Soms twee keer bij veel poep.
Ik verschoon het meeste beneden. Dus dan gaat de luier sowieso in de zak beneden. En die gooien we elke dag in de container.quote:Op woensdag 18 juli 2012 16:28 schreef Cyntiaa het volgende:
Ik neem de luier gewoon mee naar beneden en mik hem in de containerScheelt weer nare luchtjes op zijn slaapkamer.
Is ook een optiequote:Op woensdag 18 juli 2012 16:29 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Ik verschoon het meeste beneden. Dus dan gaat de luier sowieso in de zak beneden. En die gooien we elke dag in de container.
zo ver komt het hier dus inderdaad nooit, vanwege een a twee keer weggooien. Ik heb het per ongeluk weleens langer laten staan. De stank die er dan uit komt is met geen pen te beschrijven. Rotte brie komt lichtjes in de buurt. Ik moest heel erg wennen aan de geur in het kdv. Normaalgesproken breng ik ventje altijd en haalt man op. Laatst haalde ik mn ventje een keer op, en ik ging haast over mijn nek van de stank. Einde dag en alle luieremmers werden geleegdquote:Op woensdag 18 juli 2012 16:26 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Anders ruikt het naar een soort verrotte brie.
JA! Ik ben ook wel eens op die tijd binnen gelopen.. OMGquote:Op woensdag 18 juli 2012 16:30 schreef Aventura het volgende:
[..]
zo ver komt het hier dus inderdaad nooit, vanwege een a twee keer weggooien. Ik heb het per ongeluk weleens langer laten staan. De stank die er dan uit komt is met geen pen te beschrijven. Rotte brie komt lichtjes in de buurt. Ik moest heel erg wennen aan de geur in het kdv. Normaalgesproken breng ik ventje altijd en haalt man op. Laatst haalde ik mn ventje een keer op, en ik ging haast over mijn nek van de stank. Einde dag en alle luieremmers werden geleegd
quote:Op woensdag 18 juli 2012 15:31 schreef Mangostine het volgende:
Ik wil niet baren! Ik wil voor altijd het gevoel dat er een baby in mijn buik zit! Echt!
Die zakjes ruiken lekker ja.. Van de etos toch?quote:Op woensdag 18 juli 2012 16:33 schreef Aventura het volgende:
Als ik beneden of elders verschoon heb ik van die wegwerpzakjes met een geurtje (meurt ook, maar minder dan een poepluier). Die waren ook handig op vakantie (we zaten in een appartementje en het vuil werd pas einde verblijf opgehaald). Is mss een tip.
Ik zou los van de poep uberhaupt niet op een kdv kunnen werken. Ik zou gillend gek worden. Of in een hoekje gaan zitten huilen denk ik. Als ik er voor mijn werk kom, krijg ik altijd weer wat meer respect voor die meiden (en soms jongens).quote:Op woensdag 18 juli 2012 16:33 schreef Sonnetje85 het volgende:
Ik zou dus ook echt niet op een kdv kunnen werken. Poep van eigen kind oke, neefje trek ik nog.net, maar verder
De c1000 heeft ze ook: vanillegeurquote:Op woensdag 18 juli 2012 16:34 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Die zakjes ruiken lekker ja.. Van de etos toch?
Oh en poep van een ander kind vind ik smerig.
Of 2,5 jaar?quote:Op woensdag 18 juli 2012 16:36 schreef Aventura het volgende:
Ja, ik zou nooit in dee kdv kunnen werken. Het idee dat ik een ander kind zou moeten verschonen..insert kotsgeluid..zeker als ze ouder zijn dan, zeg, een maand of 10.
Ah... Die rotte brie... x10... Binnen een uur als de luier niet meteen vernietigd is. Ik twijfel wel eens of de luiers van leyla gebruikt zouden kunnen worden in een chemische aanval.quote:Op woensdag 18 juli 2012 16:39 schreef Aventura het volgende:
[..]
Daar weet ik nog niks over *steekt kop in zand
Ook dat. Ik vind heel veel kinderen ook gewoon niet leukquote:Op woensdag 18 juli 2012 16:37 schreef Mangostine het volgende:
[..]
Ik zou los van de poep uberhaupt niet op een kdv kunnen werken. Ik zou gillend gek worden. Of in een hoekje gaan zitten huilen denk ik. Als ik er voor mijn werk kom, krijg ik altijd weer wat meer respect voor die meiden (en soms jongens).
Ik heb ook dieprespect voor de kleuterjuf... Je zou maar 26 kleuters in je groep hebben... Ik zou gillend gek worden.quote:Op woensdag 18 juli 2012 16:43 schreef Sonnetje85 het volgende:
[..]
Ook dat. Ik vind heel veel kinderen ook gewoon niet leuk
Ik ben sws niet de geduldigste persoon, dus ik vrees dat ik ook niet geschikt ben. Ik kan van mijn kind soms al helemaal gek worden. Dat vind ik heel slecht van mezelf, want ik heb zo ongeveer het makkelijkste en gelukkigste kind ooit. Nou ja, ieder z'n ding.quote:Op woensdag 18 juli 2012 16:37 schreef Mangostine het volgende:
[..]
Ik zou los van de poep uberhaupt niet op een kdv kunnen werken. Ik zou gillend gek worden. Of in een hoekje gaan zitten huilen denk ik. Als ik er voor mijn werk kom, krijg ik altijd weer wat meer respect voor die meiden (en soms jongens).
+1quote:Op woensdag 18 juli 2012 16:44 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Ik heb ook dieprespect voor de kleuterjuf... Je zou maar 26 kleuters in je groep hebben... Ik zou gillend gek worden.
Wij kregen alle papieren voor het regelen van het gezag mee bij de aangifte, zelfs de kopieën van paspoorten en gratis uittreksels. Ook een envelop waar geen postzegel meer op hoeft! Servicequote:Op woensdag 18 juli 2012 16:24 schreef _Bunny_ het volgende:
Bedanktvoor de snelle reacties. Het gezag kan dus pas na de geboorte. Staat op de checklist.
En ja, die luierworstjes, ziet er grappig uit, maar inderdaad reteduur. Wij hebben ook zo'n diaperchamp gekocht. T kostte wel wat, maar hoop er genoeg plezier van te gaan hebben. Omdat ik t zo'n lelijk ding vond 'm wel volgeplakt met leuke roze stickers
Psst ticoo, Bram heeft zich al laten zien, dus nanadu kan van t lijstje af toch?
Mijn kind is altijd verkouden ja... Ik veeg echt niet elke minuut de neus... Dus lekker snottebellen.quote:Op woensdag 18 juli 2012 16:45 schreef Mangostine het volgende:
Allejezus ja. En elk kind van een ander stinkt een beetje. En overal snottebellen. En dan dat geplak de hele tijd. En gegil.
Horror.
Oh,das netjes zeg!quote:Op woensdag 18 juli 2012 16:47 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Wij kregen alle papieren voor het regelen van het gezag mee bij de aangifte, zelfs de kopieën van paspoorten en gratis uittreksels. Ook een envelop waar geen postzegel meer op hoeft! Service![]()
Wij hebben een simpele Hema luieremmer met deksel, gaat prima. Zak vervangen als ie vol is, om de dag ongeveer.
Nou, daar kunnen ze echt pas in als ze kunnen zitten... Zeker tot een maand of 4 is het niet goed om je kindje überhaupt rechtop ergens in te zetten..quote:Op woensdag 18 juli 2012 16:49 schreef Loodje het volgende:
Hey Enf, Thanks ja echt super lief.
Wij hebben deze stoel voor ogenWilden hem zelf al bestellen maar mijn vader was ons nu voor
[ afbeelding ]
De lucht in een kdv aan het einde van de dag is inderdaad een beetje heftig (zachtjes uitgedrukt) je zou er maar werken
Mooie stoel!quote:Op woensdag 18 juli 2012 16:49 schreef Loodje het volgende:
Wij hebben deze stoel voor ogenWilden hem zelf al bestellen maar mijn vader was ons nu voor
[ afbeelding ]
De lucht in een kdv aan het einde van de dag is inderdaad een beetje heftig (zachtjes uitgedrukt) je zou er maar werken
die 2 woorden hè?quote:Op woensdag 18 juli 2012 16:47 schreef Mangostine het volgende:
Die van mij wordt overigens echt beeldschoon en brandschoon. Een engeltje dat bloemetjes poept en met twee woorden spreekt.
Onwijs duur...quote:Op woensdag 18 juli 2012 16:50 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Mooie stoel!
(en tyfus, wat een prijs)
Hi Tico, jquote:Op woensdag 18 juli 2012 16:50 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Nou, daar kunnen ze echt pas in als ze kunnen zitten... Zeker tot een maand of 4 is het niet goed om je kindje überhaupt rechtop ergens in te zetten..
Van wie heeft ze dat?quote:Op woensdag 18 juli 2012 16:47 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Mijn kind is altijd verkouden ja... Ik veeg echt niet elke minuut de neus... Dus lekker snottebellen.
quote:Op woensdag 18 juli 2012 16:49 schreef Loodje het volgende:
[ afbeelding ]
Ah.. Zou je dat snel doen?quote:Op woensdag 18 juli 2012 16:51 schreef Loodje het volgende:
[..]
Hi Tico, je kunt de stoel kantelen en de baby erin leggen, net als een wipstoeltje of een maxi cosi
die van mij zegt dan: "die, MAMMA!"quote:Op woensdag 18 juli 2012 16:51 schreef kaatjejannie het volgende:
[..]
die 2 woorden hè?
Dat doet ie van mij ook.... DIE DIE!! en dan met zo'n priemend vingertje erbij
Geen idee? Maar altijd verkouden peuters worden oersterke kleuter?quote:
Die vond ik ook zo mooi. Maar echt belachelijk duur.quote:
Vind die logi poste zeker wel leuk, maar voor de prijs hoeft het denk ik niet. Deze is wel echt mooi/gaaf!quote:
Nou volwassenpoep stinkt toch ook??? Zeker als je het in een emmertje zou opsparen en een dag later pas verschoont?quote:Op woensdag 18 juli 2012 16:53 schreef papillion het volgende:
Nu word ik ergens wel nieuwsgierig. Stinkt baby poep echt zoveel erger als de poep van volwassenen. Ga natuurlijk niet met plezier ruiken als ik luiers van volwassenen in de container moet weggooien, maar tis iig een geur die voor mijn gevoel wel te overleven is.
nou dat verschilt echt per kind, er zijn er zat die met 6mnd al prima los kunnen zitten hoor.quote:Op woensdag 18 juli 2012 16:53 schreef Aventura het volgende:
Tot een maand of 9,10 heb je niks aan een kinderstoel. Er is dus geen haast bij om er een te kopen. Wj hadden onze al voor de geboorte klaarstaan, maar dat was omdat we een paar weken ervoor met schoonmams (en heur creditcard) in de Babydump stonden. Dan zeg ik geen nee
Maar om er nu al om te stressen dat als kind nog in je buik zit en nog 8 weken levertijd is... Dat is wat overdreven...quote:Op woensdag 18 juli 2012 16:55 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
nou dat verschilt echt per kind, er zijn er zat die met 6mnd al prima los kunnen zitten hoor.
Mijne is nu bijna 2 en redt dat denk net....quote:Op woensdag 18 juli 2012 16:56 schreef Mangostine het volgende:
12 kiklo, hoe oud is je kind dan ongeveer?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Echte mannen eten geen honing, die kauwen bijen.
Natuurlijk stinkt het. Het gaat met ons in 'n dichtgeknoopte vuilniszak de (poep) container in en die word 1 a 2x in de week leeggekiept. Maar dat ruikt ergens vreemd zoet meestal. Laat die container natuurlijk niet openstaan, en die staat vervolgens ook weer in het afval hok. Maar vind ter vergelijking in de zomer een container buiten in de zon zeker zo erg.quote:Op woensdag 18 juli 2012 16:55 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Nou volwassenpoep stinkt toch ook??? Zeker als je het in een emmertje zou opsparen en een dag later pas verschoont?
Alle zwangeren zijn overdreven.quote:Op woensdag 18 juli 2012 16:55 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Maar om er nu al om te stressen dat als kind nog in je buik zit en nog 8 weken levertijd is... Dat is wat overdreven...
Idd, hier vanaf 6 maanden gebruikt. T was niet lang dat ie erin zat, maar net wat makkelijker eten voor m.quote:Op woensdag 18 juli 2012 16:55 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
nou dat verschilt echt per kind, er zijn er zat die met 6mnd al prima los kunnen zitten hoor.
Reminds me: Moet nog een afdakje bouwen voor de containersquote:Op woensdag 18 juli 2012 16:58 schreef papillion het volgende:
[..]
Natuurlijk stinkt het. Het gaat met ons in 'n dichtgeknoopte vuilniszak de (poep) container in en die word 1 a 2x in de week leeggekiept. Maar dat ruikt ergens vreemd zoet meestal. Laat die container natuurlijk niet openstaan, en die staat vervolgens ook weer in het afval hok. Maar vind ter vergelijking in de zomer een container buiten in de zon zeker zo erg.
Lex is een bolle.quote:Op woensdag 18 juli 2012 16:58 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
Alle zwangeren zijn overdreven.
overigens, Lex is 9 mnd en gaat al richting 12 kg. Elin was dat bij ongeveer 2 jaarnu 13.5kg bij 3.5 jaar
Ligt eraan of je het na de geboorte al kunt gebruiken of niet natuurlijkquote:Op woensdag 18 juli 2012 16:55 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Maar om er nu al om te stressen dat als kind nog in je buik zit en nog 8 weken levertijd is... Dat is wat overdreven...
quote:Op woensdag 18 juli 2012 16:58 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
overigens, Lex is 9 mnd en gaat al richting 12 kg. Elin was dat bij ongeveer 2 jaarnu 13.5kg bij 3.5 jaar
quote:
wij hebben hem ook, maar ik vind hem eigenlijk heel onhandig. Ik denk dat ie na onze vakantie op marktplaats gaat.quote:Op woensdag 18 juli 2012 16:49 schreef Loodje het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 18 juli 2012 17:16 schreef Sonnetje85 het volgende:
Daarom deed ik t ook
Nee ze heeft niet gekeken. Had k ook niet gewild denk ik![]()
Nou ja t scheelt dat ik van vorige keer weet dat wel of geen voorwerk weinig zegt.
Ik bedoel zonder enig voorwerk had k vorige keer na 1,5 uur weeën 3 a 4 cm ontsluiting. Kan natuurlijk al eerder ontstaan zijn, maar daar iig niks van gemerkt.
Ik heb geen verstand van Japannersquote:Op woensdag 18 juli 2012 17:14 schreef Mangostine het volgende:
Wij moeten ook een nieuwe 2e handse auto. Een Japanner wil ik. Hebben jullie ideeën?
Het moet er wel een beetje mooi uit zien dus hè.
quote:Op woensdag 18 juli 2012 16:58 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
Nou idd!quote:Op woensdag 18 juli 2012 17:21 schreef Sonnetje85 het volgende:
[..]
Hoop dat,t nu weer zo,gaat![]()
Op zich was nog geen 7 uur prima te doen
Jep, en ik had geen buik maar rug weeën en ze wilden me in het ziekenhuis serieus naar huis terug sturen afgaande op de ctg, ik ben toen serieus niet normaal boos geworden en toen pas gingen ze kijken of ik al ontsluiting had, en toen bleek ik meteen door te mogen naar de verloskamer.. 45min later was hij er. Heb 2dgn lang echt enorm veel na weeën gehad trouwens.quote:Op woensdag 18 juli 2012 17:40 schreef Mangostine het volgende:
Ja Logi, dat is het andere uiterste! Daar moet je wel effe van bijkomen lijkt me.
Ja, maar je gaat ook echt even aan jezelf twijfelen als er zo denigrerend gesproken word terwijl je zo kwetsbaar bent door de weeën.quote:Op woensdag 18 juli 2012 17:46 schreef Mangostine het volgende:
Dat hoor je toch vaker hè, dat vrouwen echt wel in de gaten hebben dat ze op het punt van persen staan, en dat artsen dan in alle rust nog even willen afwachten.
Het voordeel van deze vind ik toch de mogelijkheid tot 7pers. en panorama dakquote:Op woensdag 18 juli 2012 18:11 schreef Twinkle20 het volgende:
Mooie auto logi! Manlief is ook aan het kijken naar een nieuwe auto .. 'orienteren' noemt ie dat .. Maar ik ken dat 'orienteren' van ons(dat deden we zaterdag ook toen we ons gingen 'orienteren' voor een nieuw bed ... mooi wel gekocht dus
)
Omentielvo stoere vrouw! Hoop dat je mensen om je heen hebt waar je op kunt bouwen en dan komt alles goed![]()
Heerlijk dagje gehad hier .. gaat veel te snel. En wat postten jullie veel vandaag zeg.. Niet gezond normaal meer.
Nu gauw koken, eten naar binnen mikken .. En zometeen dan nog even pufclub. Zou nog wel een dutje willen doen ervoor .. Anders val ik tijdens de ontsapnningsoefeningen wel misschien in slaap.. Maja, moet daar over een half uur al heen dus dat gaat hem niet worden vandaag. Dan maar vroeg naar bed
Thx voor de info, daar pas ik ook voor, schimmelquote:Op woensdag 18 juli 2012 18:12 schreef mefke79 het volgende:
ik wilde ook die bloomstoel, totdat iemand hier op fok vertelde dat ie lastig schoon te maken is en er daardoor schimmel in komt. Ik was meteen genezen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |