quote:Op woensdag 18 juli 2012 16:33 schreef Fascination het volgende:
Het dieptepunt in de muziek is bereikt, hoor.
Jammer, ik wil juist die gemeende haatseks. 17 november in het donkerste hoekje van 't Klokgebouw in Eindhoven. Je kan mij herkennen aan mijn hoge stem en harige kinnetje.quote:Op woensdag 18 juli 2012 16:42 schreef Allure_ het volgende:
[..]
ik heb geen haat man, maar misschien is beetje roleplay wel leuk
hoelaat en waar?
Heb je zoveel frustraties in je leven dan? Maar je gaat lekker wobblen daarquote:Op woensdag 18 juli 2012 16:44 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Jammer, ik wil juist die gemeende haatseks. 17 november in het donkerste hoekje van 't Klokgebouw in Eindhoven. Je kan mij herkennen aan mijn hoge stem en harige kinnetje.
Ik ben een emotioneel wrak door de struggles van de ghetto die "de buitenwijk" heet.quote:Op woensdag 18 juli 2012 16:46 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Heb je zoveel frustraties in je leven dan? Maar je gaat lekker wobblen daar? Als ik ga, meeten we en duw ik mijn geen-lippen op jouw ghetto lips of je nou wilt of niet. SNAPTE.
Moet je de binnentuin van de bijlmerbajes weer schoffelen ja?quote:Op woensdag 18 juli 2012 16:54 schreef PoisonPrince het volgende:
Halon iedereen!Maar moet nu onkruid verwijderen uit mijn prachtige tuin die bij mijn villa hoort.
![]()
![]()
Hihi, kan dus ff nie FOK!'en maarja niet iedereen leeft in een villa zoals ik.
Hihi hihaho,quote:Op woensdag 18 juli 2012 16:56 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Moet je de binnentuin van de bijlmerbajes weer schoffelen ja?
Heeft ie alweer een taakstraf?quote:
Lastig he? Quotenquote:Op woensdag 18 juli 2012 17:00 schreef PoisonPrince het volgende:
[..]
Hihi hihaho,![]()
mensen die anderen niks gunnen.
10 strippenkaart bij bureau Halt.quote:
lolwhutquote:Op woensdag 18 juli 2012 16:33 schreef Fascination het volgende:
quote:Op woensdag 18 juli 2012 16:33 schreef Fascination het volgende:
Wat.quote:Op woensdag 18 juli 2012 16:33 schreef Fascination het volgende:
quote:
Zouden ze ook eens bij bepaalde vrouwen moeten proberenquote:Plastic om komkommer verlengt houdbaarheid met 10 dagen.
Verpakte komkommers kunnen dus langer verkocht.
De Britse Cucumber Growers Association (CGA) heeft onderzocht of de krimpfolie om de komkommer voldoende voordeel heeft. Er werd 2 weken getest met verpakte en onverpakte komkommers in een koelcel en in een koelkast thuis. De onverpakte komkommers werden na 3 dagen zacht en na 5 dagen rimpelig. De verpakte komkommers waren na 14 dagen nog verkoopbaar. De verpakte komkommers werden wel lichter van kleur en een beetje zacht, maar konden na 14 dagen nog verkocht worden.
Het verschil in houdbaarheid is zo groot dat de CGA het advies handhaaft om komkommers in krimpfolie te verpakken om de kwaliteit te behouden.
quote:Op woensdag 18 juli 2012 17:07 schreef Adolecens het volgende:
[..]
[..]
Zouden ze ook eens bij bepaalde vrouwen moeten proberen
okquote:Op woensdag 18 juli 2012 17:13 schreef wolvendagen het volgende:
Mensen die denken dat ze er intelligent lijken met een dokters roman.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.wtf, waarom![]()
Ik ben het vlees al aan het makenquote:Op woensdag 18 juli 2012 17:12 schreef Salatrel het volgende:
4ebe 17:50 ben ik op den haag centraal! Sa la komt naar je toe deze zomer!
quote:Op woensdag 18 juli 2012 17:18 schreef PretKroket het volgende:
Wat lelijkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.wtf, waarom
Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
Lekker gek.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.wtf, waarom
With my pack on my back, down the road I will stray.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.wtf, waarom![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Waar was je nou?quote:Op woensdag 18 juli 2012 17:13 schreef wolvendagen het volgende:
Mensen die denken dat ze er intelligent lijken met een dokters roman.
Heb je niet gezien hoor held op zoskken.quote:
Ik mis de Like-button op fok, te veel gefacebooked denk ik zo.quote:Op woensdag 18 juli 2012 17:35 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Heb je niet gezien hoor held op zoskken.
Je bent ook niet geweest.quote:Op woensdag 18 juli 2012 17:35 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Heb je niet gezien hoor held op zoskken.
Jammer genoeg niet neequote:
idd wat een aanwinstquote:
Hij quote iig niet de hele tijd zichzelfquote:
Nee, die heb jij wel weggejaagdquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |