Die poepklitten bij jouw cavia zijn anus dat is pas viesssquote:
Ja, gelukkig bestaat er zwaartekracht, dan hoef ik er niet telkens tegen aan te kijken.quote:Op woensdag 18 juli 2012 16:01 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Die poepklitten bij jouw cavia zijn anus dat is pas viesss
huh?quote:Op woensdag 18 juli 2012 16:02 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, gelukkig bestaat er zwaartekracht, dan hoef ik er niet telkens tegen aan te kijken.
Nee, je moet er in knijpen, dan popt alles er zo uit.quote:Op woensdag 18 juli 2012 16:03 schreef 2NutZ het volgende:
Mensen met cavias tillen ze toch juist altijd op boven het hoofd om naar de genetalien te kijken?
wat..quote:Op woensdag 18 juli 2012 16:03 schreef 2NutZ het volgende:
Mensen met cavias tillen ze toch juist altijd op boven het hoofd om naar de genetalien te kijken?
watquote:Op woensdag 18 juli 2012 16:03 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Nee, je moet er in knijpen, dan popt alles er zo uit.
Zie deze denieen danquote:Op woensdag 18 juli 2012 16:04 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
wat..![]()
Ik kijk enkel naar hun hoofd..
Uiteindelijk wel ja..quote:Op woensdag 18 juli 2012 16:03 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Nee, je moet er in knijpen, dan popt alles er zo uit.
Ja, mijn moeder woont een beetje te ver weg om elke dag bij te eten.quote:
wil wel een keer bij je komen etenquote:Op woensdag 18 juli 2012 16:06 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, mijn moeder woont een beetje te ver weg om elke dag bij te eten.
Is goed hoor.quote:
Hoe weet jij dat ? :$quote:
O ja, tuurlijkquote:
Ja, lastig.quote:Op woensdag 18 juli 2012 16:06 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, mijn moeder woont een beetje te ver weg om elke dag bij te eten.
Ik kan goed voor mezelf zorgenquote:
Gelukkig.quote:Op woensdag 18 juli 2012 16:11 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik kan goed voor mezelf zorgen
Erg zeg.quote:Op woensdag 18 juli 2012 16:11 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[SHJN SC] #996 Godentelgen en jankende cavia's
Deze TT
quote:
Hihaho in de slaapkamer.quote:
Pak je agenda erbij..quote:
Succes.quote:Op woensdag 18 juli 2012 16:17 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Maar neen, ik was daar aan het schoonmaken.. en daar ga ik nu maar even mee verder, voordat ik niets heb gedaan deze dag
Vleesquote:
Ja, bedankt zegquote:
En veel.quote:
Als je daar net zo dik van wordt als die ene..quote:
quote:Op woensdag 18 juli 2012 16:20 schreef Zosk het volgende:
http://www.nu.nl/internet(...)gestolen-hacker.html
whahahahahahahhaaquote:De zwakheid werd ontdekt door hacker Trixy van het Nederlands Genootschap van Hackende Huisvrouwen.
Je lacht wel, maar ik ken serieus 1quote:
Ken je die gelijk, nu? na het lezen van het artikel? gelijk je stalkskills op los gelaten?quote:
Heb haar berichtje gestuurd en zoquote:Op woensdag 18 juli 2012 16:29 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ken je die gelijk, nu? na het lezen van het artikel? gelijk je stalkskills op los gelaten?
Begrijpelijkquote:
quote:Op maandag 16 juli 2012 01:11 schreef Goodluck_Charm het volgende:
[..]
De kamer naast mijn kamer is mijn kledingkast. Daar komen inderdaad de meeste geluiden vandaan. Ook hoor ik om de paar seconden een soort van krassend geluid, ik kan het niet omschrijven... En het is heel dichtbij
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |