abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 18 juli 2012 @ 16:15:48 #151
349633 SiIk
Echt zijde
pi_114368183
quote:
19s.gif Op woensdag 18 juli 2012 16:15 schreef charmed_angel het volgende:

[..]

Whut :?

Royco meet *O* Wanneer *O*
Zie OP van de vorige SC :P
Why get married and make one man miserable when I can stay single and make thousands miserable? -Carrie Snow
Op woensdag 21 oktober 2015 14:26 schreef kanovinnie het volgende:
Silk is niet hosselbaar voor een simpele sterveling als ik.
  woensdag 18 juli 2012 @ 16:15:59 #152
253383 Partyboy1991
Trollin' down the river
pi_114368199
quote:
0s.gif Op woensdag 18 juli 2012 16:15 schreef Murdera het volgende:

[..]

Ik zie het al. :')
Ik ga naar die andere.
Dag geestertje.
Doei :w
pi_114368224
quote:
7s.gif Op woensdag 18 juli 2012 16:15 schreef Skv het volgende:
Dit wordt volgens mij de uithuil-SC.
Ik troll ze kapot, huilen doe je maar als ik je anaal in de poepert pak :{w
Op maandag 17 juni 2013 schreef Murdera:
Had ik maar jouw benen. :@
pi_114368227
quote:
2s.gif Op woensdag 18 juli 2012 16:15 schreef Drommeldaris het volgende:

[..]

Flipiee uit al die dames die mijn profielfoto op facebook liken hoort er 1 niet in het rijtje thuis :')
Ah dan unlike ik wel.
pi_114368241
quote:
0s.gif Op woensdag 18 juli 2012 16:15 schreef Murdera het volgende:

[..]

Ik zie het al. :')
Ik ga naar die andere.
Dag geestertje.
Brethen blijf hier :'(
pi_114368247
quote:
0s.gif Op woensdag 18 juli 2012 16:15 schreef Royco1 het volgende:

[..]

Ik stuur je wel een pm
Ok :@
quote:
7s.gif Op woensdag 18 juli 2012 16:15 schreef SiIk het volgende:

[..]

Zie OP van de vorige SC :P
Ik krijg al een pm O+
pi_114368258
quote:
14s.gif Op woensdag 18 juli 2012 16:16 schreef Flippiee het volgende:

[..]

Ah dan unlike ik wel.
Wat niet is gaat nog komen :@
pi_114368268
Murdera hoe is het met je kontje?
pi_114368285
quote:
2s.gif Op woensdag 18 juli 2012 16:16 schreef Drommeldaris het volgende:

[..]

Wat niet is gaat nog komen :@
Ik snap het niet, maar maakt niet uit. :@
  woensdag 18 juli 2012 @ 16:17:27 #160
67670 Skv
Cynist.
pi_114368292
He, Mur, ouwe dikzak, hier blijven jij. :(
Ons soort mensen, trapt reeds jaren blij van zin, het vuile plebs de modder in.
Ons soort mensen, steunpilaar van vaderland en koningin.
pi_114368324
"van singles tot ingekakte huwelijken"

Dat biedt wel perspectieven natuurlijk >:)
Of is hier soms een psycho-onlogisch experiment gaande? -O-
pi_114368370
quote:
0s.gif Op woensdag 18 juli 2012 16:17 schreef JK1982 het volgende:
"van singles tot ingekakte huwelijken"

Dat biedt wel perspectieven natuurlijk >:)
Of is hier soms een psycho-onlogisch experiment gaande? -O-
De wraak van de admin-goden :P
pi_114368389
Ik knal direct alles wat tussen haakjes stuit uit de OP als ik kaap heb :')
pi_114368427
quote:
2s.gif Op woensdag 18 juli 2012 16:19 schreef Drommeldaris het volgende:
_O-
pi_114368428
quote:
Goed plan! Is een ONZ TT :P
  woensdag 18 juli 2012 @ 16:19:42 #166
166390 shifto
Kirby Shizzle
pi_114368430
wat ene lkut tt idd
Thinking about thinking of you.
  woensdag 18 juli 2012 @ 16:20:02 #167
67670 Skv
Cynist.
pi_114368456
yvonne loopt met dr problemen te koop.
  woensdag 18 juli 2012 @ 16:20:05 #168
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_114368460
He Silk hier. :9

Hier is trouwens de OP van het vorige topic.

Wat?

Deze reeks is niet zozeer puur gericht op de daadwerkelijke methodiek van het versieren van andere mensen, maar op de hosselkunsten van heloef die maken dat andere gebruikers sowieso al een achterstand hebbenals het gaat om het benaderen van vrouwen (of mannen) vergeleken met hosselkoning heloef.

Wat bedoel je daarmee?

Sommige mensen zouden nog liever bungee-jumpen dan dat ze een vrouw/man aanspreken. Behalve heloef. Mensen met een sociale achterstand of een anderzijds verwaarloosd leven waardoor ze niet eens meer al te sterk in hun schoenen staan. Nieuw contact met andere mensen is té eng.

Maar je wil toch versieren?

Er is in de reeks al advies gegeven over het echte versieren. Dat je het als bovenstaand persoon, of als je je uiterlijk niet enorm mee hebt, niet moet proberen in het 'echte' uitgaansleven. Onzekerheid wordt bij dat soort gelegenheden enorm snel opgepikt. Laat het dus maar zitten en laat alles over aan heloef. Watch and learn.

Hoe ontmoet ik dan nieuwe mensen?

Ga weg bij je ouders om ergens te studeren / werken en neem intrek bij heloef. Het liefst in een flatje, leer stapsgewijs je buren kennen, ga op een sport, ga elke week een paar keer naar de bibliotheek met wat huiswerk of een boek. Er kan dan vanalles gebeuren, en zeg nou zelf, dat is toch veel productiever dan uitgaan. Twee vliegen in één klap.

Om zelfverzekerder over te komen en te worden zijn er de volgende tips:

1. Loop naast heloef.

2. Kijk niet steeds naar de grond maar naar heloef.

3. Begin met iedereen oogcontact te maken. Bij de kassa bijvoorbeeld als je je wisselgeld terug krijgt. Vergeet dan niet een klein beetje te lachen natuurlijk, zo vriendelijk mogelijk.

4. Grijp geen vrouwen bij edele delen want dan krijg je patsen van heloef.

5. Wil je oefenen met conversaties, maar heb je écht geen mogelijkheid om vrouwen aan te spreken, ga dan een winkel binnen met een vrouwelijke bediende en stel haar wat vragen over producten. Ze hangt aan je lippen, want ze heeft weinig keus.

6. Zeg "hoi" en glimlach. Oefen maar hier.

7. Vriendschappen met vrouwen zijn zeer welkom. Zo leer je ze kennen, studiemateriaal voor mogelijke relaties. Ga niet lopen huilen als een vrouw je enkel als vriend ziet. Gebruik dat.

8. Online versieren is een leuke eerste stap. Wees daar niet bang voor, ze kunnen je niet zien.

9. Squat, voor vrouwen is het goed voor de kont en voor mannen verhoogt het het testosteron wat er voor zorgt dat je zelfverzekerder overkomt.

10. Voor verdere tips verwijs ik je graag door naar Firefly zijn materiaal

Enkele pointers voor online versieren:

1. Gebruik altijd hoofdletters en andere regels van punctuatie en spelling. Anders krijgt Joysa een zenuwinzinking.

2. Matig uw gebruik van en de duim omhoog posticon en gebruik deze wijselijk op momenten waar u echt even ietwat superieur, alwetend en denigrerend wil overkomen. Dit zal uw alpha-status op FOK verhogen en waarschuwt andere mannelijke users ervoor dat ze niks met u moeten starten, want u bent verbaal zeer behendig.

3. Dat is het eigenlijk wel. Alle bommen los als je online bent, wees alleen niet zielig.

De reeks is hernoemd naar "Hosselen met heloef" omdat dit de lading beter dekt dan de vorige topic titel. Daarnaast is het positiever en daar houden we van. Lukt het versieren nog niet zo goed? Dan ben je natuurlijk welkom met al je vragen en opmerkingen.

Meet

Op zaterdag 11 augustus is er een Royco-spelletjes-meet.
Drank en vervoer worden geregeld en slaapplaatsen zijn er ook. Voor twee lucky ladies is er plek bij Royco in bed Neem alleen zélf je pyjama, kussentje, deken en luchtbed mee.
Bij het ochtendgloren staat Royco klaar met een overheerlijk worstenbroodjesontbijt.
Dit alles voor een eigen bijdrage van: ¤10 graag bij aanvang voldoen.

Aanwezig zijn:
-Joysa
-Knoflookstokje
-Tijnbrein
-Evie
-Casie
-SergeantFluffy
-Twi
-Myraela
-Faxie
-Kutkloon7
-Captain_Maximum
-Murdera
-Silk
-Magnetronthee

De OP vind je hier
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
  woensdag 18 juli 2012 @ 16:20:10 #169
349633 SiIk
Echt zijde
pi_114368467
quote:
Gewoon mosselen.

Wie had dat gedaan eigenlijk? :D
Why get married and make one man miserable when I can stay single and make thousands miserable? -Carrie Snow
  woensdag 18 juli 2012 @ 16:20:43 #170
67670 Skv
Cynist.
pi_114368495
quote:
99s.gif Op woensdag 18 juli 2012 16:20 schreef Kaneelstokje het volgende:

Wat?

Deze reeks is niet zozeer puur gericht op de daadwerkelijke methodiek van het versieren van andere mensen, maar op de hosselkunsten van heloef die maken dat andere gebruikers sowieso al een achterstand hebbenals het gaat om het benaderen van vrouwen (of mannen) vergeleken met hosselkoning heloef.

Wat bedoel je daarmee?

Sommige mensen zouden nog liever bungee-jumpen dan dat ze een vrouw/man aanspreken. Behalve heloef. Mensen met een sociale achterstand of een anderzijds verwaarloosd leven waardoor ze niet eens meer al te sterk in hun schoenen staan. Nieuw contact met andere mensen is té eng.

Er is in de reeks al advies gegeven over het echte versieren. Dat je het als bovenstaand persoon, of als je je uiterlijk niet enorm mee hebt, niet moet proberen in het 'echte' uitgaansleven. Onzekerheid wordt bij dat soort gelegenheden enorm snel opgepikt. Laat het dus maar zitten en laat alles over aan heloef. Watch and learn.

Ga weg bij je ouders om ergens te studeren / werken en neem intrek bij heloef. Het liefst in een flatje, leer stapsgewijs je buren kennen, ga op een sport, ga elke week een paar keer naar de bibliotheek met wat huiswerk of een boek. Er kan dan vanalles gebeuren, en zeg nou zelf, dat is toch veel productiever dan uitgaan. Twee vliegen in één klap.

1. Loop naast heloef.

3. Begin met iedereen oogcontact te maken. Bij de kassa bijvoorbeeld als je je wisselgeld terug krijgt. Vergeet dan niet een klein beetje te lachen natuurlijk, zo vriendelijk mogelijk.

5. Wil je oefenen met conversaties, maar heb je écht geen mogelijkheid om vrouwen aan te spreken, ga dan een winkel binnen met een vrouwelijke bediende en stel haar wat vragen over producten. Ze hangt aan je lippen, want ze heeft weinig keus.

7. Vriendschappen met vrouwen zijn zeer welkom. Zo leer je ze kennen, studiemateriaal voor mogelijke relaties. Ga niet lopen huilen als een vrouw je enkel als vriend ziet. Gebruik dat.

8. Online versieren is een leuke eerste stap. Wees daar niet bang voor, ze kunnen je niet zien.

9. Squat, voor vrouwen is het goed voor de kont en voor mannen verhoogt het het testosteron wat er voor zorgt dat je zelfverzekerder overkomt.

1. Gebruik altijd hoofdletters en andere regels van punctuatie en spelling. Anders krijgt Joysa een zenuwinzinking.

2. Matig uw gebruik van en de duim omhoog posticon en gebruik deze wijselijk op momenten waar u echt even ietwat superieur, alwetend en denigrerend wil overkomen. Dit zal uw alpha-status op FOK verhogen en waarschuwt andere mannelijke users ervoor dat ze niks met u moeten starten, want u bent verbaal zeer behendig.

3. Dat is het eigenlijk wel. Alle bommen los als je online bent, wees alleen niet zielig.

De reeks is hernoemd naar "Hosselen met heloef" omdat dit de lading beter dekt dan de vorige topic titel. Daarnaast is het positiever en daar houden we van. Lukt het versieren nog niet zo goed? Dan ben je natuurlijk welkom met al je vragen en opmerkingen.

Meet

Drank en vervoer worden geregeld en slaapplaatsen zijn er ook. Voor twee lucky ladies is er plek bij Royco in bed Neem alleen zélf je pyjama, kussentje, deken en luchtbed mee.
Bij het ochtendgloren staat Royco klaar met een overheerlijk worstenbroodjesontbijt.

Aanwezig zijn:
-Joysa
-Knoflookstokje
-Tijnbrein
-Evie
-Casie
-SergeantFluffy
-Twi
-Myraela
-Faxie
-Kutkloon7
-Captain_Maximum
-Murdera
-Silk
-Magnetronthee

De OP vind je hier
Als we die OP nou mergen met de OP van het gedumpttopic en alle ava's ff in de OP toevoegen zijn we al een heel eind. :7
  woensdag 18 juli 2012 @ 16:21:22 #171
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_114368530
quote:
14s.gif Op woensdag 18 juli 2012 16:20 schreef SiIk het volgende:

[..]

Gewoon mosselen.

Wie had dat gedaan eigenlijk? :D
Ik. :')
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
pi_114368535
quote:
99s.gif Op woensdag 18 juli 2012 16:20 schreef Kaneelstokje het volgende:

Wat?

Wat bedoel je daarmee?

1. Loop naast heloef.

Meet

Aanwezig zijn:
-Joysa
-Knoflookstokje
-Tijnbrein
-Evie
-Casie
-SergeantFluffy
-Twi
-Myraela
-Faxie
-Kutkloon7
-Captain_Maximum
-Murdera
-Silk
-Magnetronthee

De OP vind je hier
Deze gaat er dus niet in komen :')
pi_114368544
In before the lock
pi_114368556
quote:
7s.gif Op woensdag 18 juli 2012 16:20 schreef Skv het volgende:

[..]

Als we die OP nou mergen met de OP van het gedumpttopic en alle ava's ff in de OP toevoegen zijn we al een heel eind. :7
Daar is het andere topic voor :P
  woensdag 18 juli 2012 @ 16:22:05 #175
349633 SiIk
Echt zijde
pi_114368560
quote:
99s.gif Op woensdag 18 juli 2012 16:21 schreef Kaneelstokje het volgende:

[..]

Ik. :')
Haha :D

Ik zie nu ook dat de OP nogsteeds die van 'Hosselen met Heloef is' ook nice.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')