Wat is dit voor onzin. Iemand over laten vliegen alleen maar voor een praatjequote:Villa-manager: 'Vlaar kwam alleen praatje maken'
Trainer Paul Lambert benadrukt dat een transfer van Ron Vlaar naar Aston Villa nog verre van rond is. De aanvoerder van Feyenoord bracht zondag een bezoek aan de club uit Birmingham. 'We hebben alleen een praatje gemaakt en daar is het tot nu toe bij gebleven. Er is verder nog niets op handen,' zegt Lambert in The Birmingham Mail.
'Het is een topgozer en een hele goede speler. Ik weet echt niet of er nog anderen in hem geïnteresseerd zijn. Ik zal met de mensen hier gaan praten en dan zien we wel wat er gebeurt.' Vlaar ziet een overstap naar de Premier League wel zitten. Zijn contract tot in Rotterdam loopt nog door tot de zomer van 2014.
Ze hadden zijn tattoo verkeerd begrepen en dachten echt Xavi binnen te halen..quote:Op woensdag 18 juli 2012 15:25 schreef satecl het volgende:
Geruchten gaan dat Ron Vlaar een relatie heeft met de dochter van Lambert. Hij kwam daar zijn schoonouders ontmoeten. Meer niet. Topgozer, die Ron!
Waar moet hij in vredesnaam die dochter van Lambert gevonden hebben?quote:Op woensdag 18 juli 2012 15:25 schreef satecl het volgende:
Geruchten gaan dat Ron Vlaar een relatie heeft met de dochter van Lambert. Hij kwam daar zijn schoonouders ontmoeten. Meer niet. Topgozer, die Ron!
Apres Ski Hut in Rotterdam. Dat is wat ik gehoord heb.quote:Op woensdag 18 juli 2012 15:42 schreef Maastoren het volgende:
[..]
Waar moet hij in vredesnaam die dochter van Lambert gevonden hebben?
Dat wisten we nog niet. Bedankt voor de info!quote:Op woensdag 18 juli 2012 15:44 schreef TheDutchguy het volgende:
Ik weet niet of het al geplaatst was, maar het schijnt dat vlaar een clausule van 4 miljoen heeft . Ik las eerder een bedrag van 9,3 miljoen, daar klopt dus niks van![]()
Zou wel erg laag zijn.
Beetje ver gezocht. Binnen een week zal hij wel weg zijn.quote:Op woensdag 18 juli 2012 15:45 schreef satecl het volgende:
[..]
Apres Ski Hut in Rotterdam. Dat is wat ik gehoord heb.
quote:Op woensdag 18 juli 2012 15:57 schreef Maastoren het volgende:
[..]
Dat wisten we nog niet. Bedankt voor de info!
Zou hij daar ook zo de microfoon pakken?quote:Op woensdag 18 juli 2012 15:45 schreef satecl het volgende:
[..]
Kut tent.quote:Op woensdag 18 juli 2012 15:45 schreef satecl het volgende:
[..]
The Sun, wat wil je.quote:Op woensdag 18 juli 2012 16:06 schreef heiden6 het volgende:
9,3 miljoen? Ik weet niet waar dat heeft gestaan, maar dat slaat natuurlijk nergens op. Dan kun je net zo goed geen clausule opnemen namelijk, er is geen club die dat gaat betalen.
Had hij juist niet laatst bijgetekend?quote:Op woensdag 18 juli 2012 16:24 schreef Chewbalhaar het volgende:
Ik vraag me overigens af wat er met Mokotjo gaat gebeuren. Die gaat natuurlijk ook niet zomaar bijtekenen met weinig zicht op speelminuten, en heeft ook een aflopend contract. Daarnaast ook een niet-EU-salaris. Misschien voor de hand liggender om hem te verkopen in plaats van Leerdam. Zonde, want hij heeft denk ik best veel potentie.
Heeft nog een contract tot 2014.quote:Op woensdag 18 juli 2012 16:24 schreef Chewbalhaar het volgende:
Ik vraag me overigens af wat er met Mokotjo gaat gebeuren. Die gaat natuurlijk ook niet zomaar bijtekenen met weinig zicht op speelminuten, en heeft ook een aflopend contract. Daarnaast ook een niet-EU-salaris. Misschien voor de hand liggender om hem te verkopen in plaats van Leerdam. Zonde, want hij heeft denk ik best veel potentie.
Optie is gelicht voor twee jaar extra.quote:Op woensdag 18 juli 2012 16:26 schreef satecl het volgende:
[..]
Had hij juist niet laatst bijgetekend?
Volgens mij is dat contract van Mokotjo eenzijdig verlengbaar.quote:Op woensdag 18 juli 2012 16:26 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Heeft nog een contract tot 2014.
Ik vind dat als Leerdam blijft dat we Mokotjo moeten proberen te verhuren, en als Leerdam dan volgend jaar vertrekt hebben we hem weer terug met een jaar extra ervaring.
Volgens mij liep het af in 2012 en was het eenzijdig te verlengen met twee jaar en hebben we dat gedaan.quote:Op woensdag 18 juli 2012 16:27 schreef Happel het volgende:
[..]
Volgens mij is dat contract van Mokotjo eenzijdig verlengbaar.
Dit inderdaad.quote:Op woensdag 18 juli 2012 16:43 schreef Chewbalhaar het volgende:
Ah, okay, ik dacht dat hij door deze optie juist nu nog 1 jaar vastlag. Een verhuur zou dan interessant kunnen zijn, zolang Leerdam niet vertrekt, maar dan wel aan een club van kaliber Utrecht, geen eerstedivisieclub als excelsior.
quote:Koeman: "We kunnen met Feyenoord verrassen in de Champions League"
Feyenoord zal vrijdag tijdens de loting in Nyon te weten komen tegen welke club het moet spelen in de derde voorronde van de Champions League. Tot de mogelijke tegenstanders behoren Dinamo Kiev, Fenerbahçe, Panathinaikos en FC Kopenhagen. Feyenoord-trainer Ronald Koeman loot het liefst de laatstgenoemde ploeg.
"Als ik mag kiezen, FC Kopenhagen", zo vertelde Koeman in gesprek met Voetbal International. De oefenmeester kreeg vervolgens de vraag voorgeschoteld of de Rotterdammers nog wel wat te zoeken hebben in de Champions League. "Jazeker, want we hebben ons ervoor gekwalificeerd. Of we er klaar voor zijn is een ander verhaal."
"De enige Champions League-ervaring die we hebben zit in de technische staf", ging de 49-jarige Zaandammer verder. "Giovanni van Bronckhorst heeft hem wel eens gewonnen met Barcelona, Jean-Paul van Gastel speelde Champions League met Feyenoord, Patrick Lodewijks heeft er ook in gekeept en ik heb meer dan vijftig duels op dat niveau gecoacht."
"Bij Ajax, Benfica en PSV slaagde ik er altijd in mijn elftallen zo sterk neer te zetten dat er iets mogelijk was. Met PSV schakelden we Arsenal uit, met Benfica Liverpool. Dat sterkt mijn gevoel dat we ook met Feyenoord kunnen verrassen", aldus Koeman.
quote:
Koeman: "Ben een speler als Guidetti nooit eerder tegengekomen"
John Guidetti veroverde tijdens het afgelopen seizoen de nodige Rotterdamse harten. De twintigjarige Zweed blonk uit met doelpunten en wervelende acties. Deze zomer besloot zijn werkgever Manchester City echter de huurling terug te halen naar het Etihad Stadium. Feyenoord-trainer Ronald Koeman beseft dat het vertrek van de aanvaller zwaar zal wegen.
"Ik sluit mijn ogen niet voor het feit dat Guidetti ons vorig seizoen doelpunten, bluf en overtuiging heeft gebracht", aldus Koeman tegenover Voetbal International. "Ik ben een speler zoals John niet eerder tegengekomen. Hij is echt een fenomeen."
Veel geld voor een nieuwe spits, lijkt niet beschikbaar. "Ik weet ook wel dat je met vier ton geen topspits haalt. Dan werk ik liever met Guyon Fernandez, Anass Achahbar en Mitchell Te Vrede."
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |