Mja zoals genoemd is afspreken gewoon kut als je zo ver weg woont. Zeker doordeweeks. En elke keer bleek weer dat het niks werd. Vaak ook omdat ze dan per se (toekomst kijkend) daar wil blijven wonen enzo.quote:Op woensdag 18 juli 2012 17:48 schreef Sekhmet het volgende:
[..]
Ook als het helemaal goed klikt, je elkaar zeer aantrekkelijk en leuk vindt en het helemaal goed voelt? Of ga je uberhaupt al niet een eerste contact aan met iemand die verder dan een uur bij je vandaan woont?
Ik ben mij er terdege van bewust dat in het Noorden het aanbod een stuk kleiner is, maar zelfs vanuit het westen gezien vind ik dat je jezelf dan aardig beperkt (puur mijn mening hoor). Het kan maar zo zijn dat 'de liefde van je leven' niet direct naast de deur woont.
Die titel draag ik met trotsquote:Op woensdag 18 juli 2012 18:27 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Onnatuurlijk niet-nieuwsgierig nepwijf![]()
Ja absoluut! En als je de ervaring hebt en de mogelijkheid en het voelt zo goed: why wait? Daarom vind ik het ook jammer dat zoveel mensen zich laten tegenhouden door afstand. Ik bedoel, natuurlijk is het mogelijk dat die persoon gebonden is aan zijn/haar woonplaats ivm werk en jij aan de jouwe, maar ik vind het zo jammer dat mensen dan bij voorbaat die andere persoon niet eens willen leren kennen, zonder dit te weten.
Ik blijf erbij dat je gewoon niet weet of die persoon leuk genoeg is tot je hem/haar ontmoet. Het niet eens een kans geven vind ik an sich dus al kansloosquote:Op woensdag 18 juli 2012 18:43 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Die titel draag ik met trotsIk google dates ook bijna nooit.
Leuk stel trouwens
Zeker! Het bedrijf waar ik werk heeft kantoren door heel NL dus dat is geen issue. Ligt inderdaad aan de bereidheid om eens ergens anders te wonen en ook aan hoe makkelijk je ergens aardt en contact legt. Ik zou, mits ik heel gek op iemand ben, best willen verhuizen.
Klopt, maar mensen wijzen wel af om minder belangrijke redenen. Het moet helemaal perfect zijn, dé klik (bestaat die?). Vaak zijn het dan ook smoesjes en vind de ander je gewoon niet leuk genoeg. Of andersom. Ik denk dat dat bij internetdaten sowieso lastiger is.
Heb je ook vrienden op de weg naar Limburg?quote:Op woensdag 18 juli 2012 17:48 schreef Sekhmet het volgende:
[..]
Ook als het helemaal goed klikt, je elkaar zeer aantrekkelijk en leuk vindt en het helemaal goed voelt? Of ga je uberhaupt al niet een eerste contact aan met iemand die verder dan een uur bij je vandaan woont?
Ik ben mij er terdege van bewust dat in het Noorden het aanbod een stuk kleiner is, maar zelfs vanuit het westen gezien vind ik dat je jezelf dan aardig beperkt (puur mijn mening hoor). Het kan maar zo zijn dat 'de liefde van je leven' niet direct naast de deur woont.
Tja ik heb wel eens het idee dat mensen die bij voorbaat al apen en beren op de weg zien ook niet echt toe zijn aan een relatie.quote:Op woensdag 18 juli 2012 18:51 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Ik blijf erbij dat je gewoon niet weet of die persoon leuk genoeg is tot je hem/haar ontmoet. Het niet eens een kans geven vind ik an sich dus al kansloos![]()
En als je iemand afwijst om welke reden dan ook, is het voor die persoon blijkbaar wel belangrijk (jaaa jaja ok, ben het met je eensch dat die persoon dan idd gewoon niet leuk genoeg is. Die klik is er dan gewoon niet of niet genoeg.
Tegen een muur praten, blijf je dan gewoon doorlullen, ook zonder response? Of tikte je gewoon een giga lange reactie?quote:Op woensdag 18 juli 2012 19:04 schreef VacaLoca het volgende:
Ik zoek het wel op korte afstand. Heb locatie dan ook zwaarder laten wegen bij paiq.
Werd vanochtend trouwens genept door Paiq.. die toonde iemand als zijnde online terwijl dat heul niet zo was, dus ik tegen een muur praten![]()
Neuh was maar 1 zinnetjequote:Op woensdag 18 juli 2012 19:21 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Tegen een muur praten, blijf je dan gewoon doorlullen, ook zonder response? Of tikte je gewoon een giga lange reactie?
Ik gebruik Paiq momenteel niet meer, maar was wel aardig buggy inderdaad. Veel foutmeldingen als je net ingelogd stond bijvoorbeeld.quote:Op woensdag 18 juli 2012 19:27 schreef VacaLoca het volgende:
[..]
Neuh was maar 1 zinnetjeBedoelde slechts aan te geven hier dat je niet helemaal af kan gaan op wat paiq weergeeft... systeemglitchjes ofzo. Later stond er weer dat ze gister voor laatst online was.
Heb trouwens 5 matches in de queue om te accepteren, maar heb er nu eigenlijk geen tijd voor. Lijkt er op dat als ze van de pagina 'afvallen' je ze niet meer kan accepteren, of kan je dan scrollen (paiq select)?
Deze persoon snapt het, dat is omgekeerd hetzelfde als niemand je wil , zelfs dikke puisterige dames niet.quote:Op maandag 16 juli 2012 11:41 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Ik zou er zwaar depressief van worden als ik geeneens zo'n nerd zou kunnen hosselen
Soms ook nog wel van weken of maanden geleden ja. Het is een goed voorbeeld dat je er depri van raakt als je niks kan hosselen.quote:Op woensdag 18 juli 2012 20:08 schreef Dizorn het volgende:
Je hebt serieus een post van 2 dagen geleden opgezocht zodat je weer kan kwijnen in zelfmedelijden?
Respect.
Jammer zeg, gewoon doorgaanquote:Op woensdag 18 juli 2012 19:49 schreef Gummiebeer het volgende:
Was ik eerder redelijk lyrisch over de huidige internetdate, is het inmiddels al weer afgekoeld helaas.
Nu zo'n 2 weken contact via de chat, maar echt meer is er nog niet vanuit gekomen.
Ik krijg steeds meer het idee dat zij er een lijstje op na houdt..
Wat trouwens ook irritant is aan paiq is het feit dat je ook offline personen als match krijgt. Ik bedoel, wtf? daar kan ik niks mee
Niks is fijner dan wegkwijnen in zelfmedelijden. Als je eruit komt voel je je beterquote:Op woensdag 18 juli 2012 20:08 schreef Dizorn het volgende:
Je hebt serieus een post van 2 dagen geleden opgezocht zodat je weer kan kwijnen in zelfmedelijden?
Respect.
Dat zeg ik, ik heb er tenminste geen alcohol of drugs voor nodig.quote:Op woensdag 18 juli 2012 20:16 schreef Gummiebeer het volgende:
[..]
Niks is fijner dan wegkwijnen in zelfmedelijden. Als je eruit komt voel je je beter
Ik combineer het, weet ik zeker dat het goed aankomt.quote:Op woensdag 18 juli 2012 20:18 schreef richard_prf het volgende:
[..]
Dat zeg ik, ik heb er tenminste geen alcohol of drugs voor nodig.
Je wordt echt niet alleen maar gematched als je online bent. Ik krijg altijd mailtjes dat k een nieuwe match heb. Negen van de tien keer is diegene niet online wanneer ik eindelijk een keer weer online kom (reden om mij eigenlijk weer uit te schrijven op Paiq, want eigenlijk vind ik het niks). Je moet dus maar net geluk hebben om elkaar te treffen, en dat geld daarna natuurlijk ook.quote:Op woensdag 18 juli 2012 19:49 schreef Gummiebeer het volgende:
Wat trouwens ook irritant is aan paiq is het feit dat je ook offline personen als match krijgt. Ik bedoel, wtf? daar kan ik niks mee
Of een online date regelen! Elkaar online treffen op een bepaald tijdstip. En net dan zul je zien dat in één keer alle andere matches ook online zijn.quote:Op woensdag 18 juli 2012 20:44 schreef Sekhmet het volgende:
[..]
Je wordt echt niet alleen maar gematched als je online bent. Ik krijg altijd mailtjes dat k een nieuwe match heb. Negen van de tien keer is diegene niet online wanneer ik eindelijk een keer weer online kom (reden om mij eigenlijk weer uit te schrijven op Paiq, want eigenlijk vind ik het niks). Je moet dus maar net geluk hebben om elkaar te treffen, en dat geld daarna natuurlijk ook.
Nadeel van Paiq imo. Op een gegeven moment werd ik er gek van, al die matches online en aandacht vragend - het liefst allemaal tegelijk uiteraard...quote:Op woensdag 18 juli 2012 20:48 schreef Mister1977 het volgende:
[..]
Of een online date regelen! Elkaar online treffen op een bepaald tijdstip. En net dan zul je zien dat in één keer alle andere matches ook online zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |