Ik vrees dat deze straks een slotje gaat krijgenquote:Op woensdag 18 juli 2012 14:46 schreef Kaneelstokje het volgende:
Dit wordt de nieuwe R slowchat. Maar ik ben een beta.
Natuurlijk. Wij posten er.quote:Op woensdag 18 juli 2012 14:46 schreef Drommeldaris het volgende:
Volgens mij is dit wel de best lopende of niet?
Volgens mij ookquote:Op woensdag 18 juli 2012 14:46 schreef Drommeldaris het volgende:
Ik neem aan dat die gewoon doorgaat ook al zou dit sluiten.quote:Op woensdag 18 juli 2012 14:47 schreef magnetronkoffie het volgende:
En wat gaat er met de meet gebeuren als deze dicht gaat?
Ik zie dit ook niet zitten, maar ineens heeft iedereen er een mening over. He bah, geen zin in dit gehussel met sc'squote:Op woensdag 18 juli 2012 14:47 schreef Drommeldaris het volgende:
Ik zie het echt niet zitten dat 25-35 of uit elkaar/gedumpt hier ook in komen. Al die volwassen en depressieve zooi
Dan meld ik me bij deze aan, ik regel wel vervoer. Kun je me toevoegen Drom?quote:Op woensdag 18 juli 2012 14:48 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Ik neem aan dat die gewoon doorgaat ook al zou dit sluiten.
Ik ken geen angst.quote:Op woensdag 18 juli 2012 14:47 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik vrees dat deze straks een slotje gaat krijgen
Waarom zou de meet niet doorgaan?quote:Op woensdag 18 juli 2012 14:47 schreef magnetronkoffie het volgende:
En wat gaat er met de meet gebeuren als deze dicht gaat?
Mwah, ik kijk wel eens in Uit elkaar/gedumpt. Dat zijn Joy, Mur, Twi en Myst. Kan hier best bij.quote:Op woensdag 18 juli 2012 14:47 schreef Drommeldaris het volgende:
Ik zie het echt niet zitten dat 25-35 of uit elkaar/gedumpt hier ook in komen. Al die volwassen en depressieve zooi
Nu even niet heb ik zelf het idee, vakanties, mensen zijn elkaar zat, whatever. Zo gaat dat volgens mij met SC's.quote:Op woensdag 18 juli 2012 14:46 schreef Drommeldaris het volgende:
Zelfs nu zijn we nog de bestlopende scquote:Op woensdag 18 juli 2012 14:49 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Nu even niet heb ik zelf het idee, vakanties, mensen zijn elkaar zat, whatever. Zo gaat dat volgens mij met SC's.
keihard gaan we!quote:Op woensdag 18 juli 2012 14:55 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Zelfs nu zijn we nog de bestlopende sc
Je staat erbijquote:Op woensdag 18 juli 2012 14:49 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Dan meld ik me bij deze aan, ik regel wel vervoer. Kun je me toevoegen Drom?
Ze kunnen me moeilijk 6 bans geven op 24 notes toch?quote:Op woensdag 18 juli 2012 15:03 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Alleen als er een apart meeting SC topic komt.Wie durft?
Whehehee. Nee.quote:Op woensdag 18 juli 2012 15:03 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ik vind dit hele gehussel met al die sc's sowieso een kutgang van zaken. Echt, waarom is dit nodig??quote:Op woensdag 18 juli 2012 15:03 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Nou dan gaat het met die anderen helemaal niet hard iddquote:Op woensdag 18 juli 2012 14:55 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Zelfs nu zijn we nog de bestlopende sc
Doe maar niet neequote:Op woensdag 18 juli 2012 15:09 schreef Drommeldaris het volgende:
Volgens mij heb ik niet genoeg krediet bij Yvonne om zoiets te doen en er zonder ban mee weg te komen
Ik ben snel weg danquote:Op woensdag 18 juli 2012 15:11 schreef twi het volgende:
Ik vind 't juist wat leuker als het niet zo heel erg snel gaat. Met meer mensen gaat het nóg harder met die 'boeiende' Twitterberichtjes
Mijn pecs.quote:
Dat is ook wel waar. Misschien moeten we ook allemaal iets serieus zijn en wat langere berichten hier posten en echt met elkaar praten. Ik heb tot op heden nog geen succes gehad met alle tips van hier.quote:Op woensdag 18 juli 2012 15:11 schreef twi het volgende:
Ik vind 't juist wat leuker als het niet zo heel erg snel gaat. Met meer mensen gaat het nóg harder met die 'boeiende' Twitterberichtjes
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
quote:Op woensdag 18 juli 2012 15:13 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Mijn pecs.
[..]
Dat is ook wel waar. Misschien moeten we ook allemaal iets serieus zijn en wat langere berichten hier posten en echt met elkaar praten. Ik heb tot op heden nog geen succes gehad met alle tips van hier.Je voert de tip der tips dan ook niet uitSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dat niet zozeer maar ik hoef niet met al die aidstwitter mee te postenquote:Op woensdag 18 juli 2012 15:14 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Dit dus hoe sneller de SC gaat hoe sneller ik weg ben.
Mja daar staat deze SC al af en toe vol van.quote:Op woensdag 18 juli 2012 15:15 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Dat niet zozeer maar ik hoef niet met al die aidstwitter mee te posten
Kan ik ook thuis squatten?quote:Op woensdag 18 juli 2012 15:14 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Je voert de tip der tips dan ook niet uit
Ja je kan thuis ook squatten. Als je eventueel niet goed door je knieen kan buigen moet je even iets zoeken wat als plankje onder je hielen kan zetten. Dan buig je dieper en das weer beterquote:Op woensdag 18 juli 2012 15:16 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Kan ik ook thuis squatten?
Ik heb opzich niks te klagen over mijn uiterlijk, maar het is niet zo dat de vrouwen op me af komen als vliegen op stroop. Er is dus nog ruimte voor verbetering.
Ja maar idealiter in de gym. Het is bewezen dat je testosteronproductie omhoog gaat als je veel zware compounds doet en dat is weer goed voor je zelfvertrouwen en dus je hosselkunsten.quote:Op woensdag 18 juli 2012 15:16 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Kan ik ook thuis squatten?
Ik heb opzich niks te klagen over mijn uiterlijk, maar het is niet zo dat de vrouwen op me af komen als vliegen op stroop. Er is dus nog ruimte voor verbetering.
Het is wel kut dat het zo ver is gekomen. Als er gewoon eerder was opgetreden tegen nieuwe slowchats had je nu niet dit probleem gehad. Maar ja.quote:Op woensdag 18 juli 2012 15:09 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik vind dit hele gehussel met al die sc's sowieso een kutgang van zaken. Echt, waarom is dit nodig??
Kan ik weer helemaal overnieuw beginnen en zo. Maar goed, uiteindelijk hebben wij er toch niks over te zeggen, het is ons forum namelijk niet.quote:Op woensdag 18 juli 2012 15:20 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Het is wel kut dat het zo ver is gekomen. Als er gewoon eerder was opgetreden tegen nieuwe slowchats had je nu niet dit probleem gehad. Maar ja.
Nou de langere berichten zijn niet per definitie beterquote:Op woensdag 18 juli 2012 15:11 schreef twi het volgende:
Dan nog gebruiken wij ook het forum dus mogen we onze mening wel kwijt toch?quote:Op woensdag 18 juli 2012 15:21 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Kan ik weer helemaal overnieuw beginnen en zo. Maar goed, uiteindelijk hebben wij er toch niks over te zeggen, het is ons forum namelijk niet.
Ok. Ik doe sinds kort weer wel iedere dag 3 series opdrukken en 3 series quadriceps training.quote:Op woensdag 18 juli 2012 15:18 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ja je kan thuis ook squatten. Als je eventueel niet goed door je knieen kan buigen moet je even iets zoeken wat als plankje onder je hielen kan zetten. Dan buig je dieper en das weer beter
Maar ik baal van gym's. Allemaal vieze zwetende mannen.quote:Op woensdag 18 juli 2012 15:18 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Ja maar idealiter in de gym. Het is bewezen dat je testosteronproductie omhoog gaat als je veel zware compounds doet en dat is weer goed voor je zelfvertrouwen en dus je hosselkunsten.
Problem?quote:Op woensdag 18 juli 2012 15:24 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ok. Ik doe sinds kort weer wel iedere dag 3 series opdrukken en 3 series quadriceps training.
Kan best wat Squat bij, denk ik.
[..]
Maar ik baal van gym's. Allemaal vieze zwetende mannen.
Netjes.quote:Op woensdag 18 juli 2012 15:24 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ok. Ik doe sinds kort weer wel iedere dag 3 series opdrukken en 3 series quadriceps training.
Kan best wat Squat bij, denk ik.
[..]
Maar ik baal van gym's. Allemaal vieze zwetende mannen.
Mwah, ik moet mezelf ook wel erg dwingen. Ik baal er gewoon van dat ik vroeger best gespierd was en tegenwoordig een chubby. Ik probeer dit langzaam wat te verbeteren door wat oefeningen.quote:Op woensdag 18 juli 2012 15:26 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Netjes.En squats zijn best te doen.
Ik heb daar de discipline niet meer voor.
ze gaan de drukste toch niet sluiten....quote:
quote:Op woensdag 18 juli 2012 15:26 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Netjes.En squats zijn best te doen.
Ik heb daar de discipline niet meer voor.
Jawel, ze gaan deze sluiten, wsl voor altijdquote:Op woensdag 18 juli 2012 15:30 schreef rival het volgende:
[..]
ze gaan de drukste toch niet sluiten....
btw, yvonne zei zelf draag anders een oplossing aan.. dus verzin eens wat
Nou die oplossing is er dus, twee sc'squote:Op woensdag 18 juli 2012 15:30 schreef rival het volgende:
[..]
Dan is de keuze snel gemaakt, ja.quote:Op woensdag 18 juli 2012 15:30 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Mwah, ik moet mezelf ook wel erg dwingen. Ik baal er gewoon van dat ik vroeger best gespierd was en tegenwoordig een chubby. Ik probeer dit langzaam wat te verbeteren door wat oefeningen.
Ik stelde mezelf de vraag of ik graag chubby wilde blijven. Nou, dat was snel beantwoord.
En dan mij uitlachenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 18 juli 2012 15:32 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Nou die oplossing is er dus, twee sc's
er is dus al bekend wat er gaat gebeuren? kreeg ik niet mee...quote:Op woensdag 18 juli 2012 15:31 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Jawel, ze gaan deze sluiten, wsl voor altijd
quote:Op woensdag 18 juli 2012 15:33 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Dan is de keuze snel gemaakt, ja.
Ik heb het voordeel dat ik 2x per week hardloop en 1x per week sportschool doe
[..]
En dan mij uitlachen![]()
Maar goed ik geef je gelijk wel.Mensen die mij gelijk zouden geven.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Cum at me brah.![]()
Jaquote:Op woensdag 18 juli 2012 15:33 schreef rival het volgende:
[..]
[..]
er is dus al bekend wat er gaat gebeuren? kreeg ik niet mee...
we gaan dus naar 2 SC's voor heel R&P?
IK BEN GODVERDOMME GEEN MAN.quote:Op woensdag 18 juli 2012 15:35 schreef Murdera het volgende:
[..]
Mensen die mij gelijk zouden geven.
Cum at me brah.
Maakt niet uit, ik ben snel genoeg squatkoning in het nieuwe topicquote:Op woensdag 18 juli 2012 15:30 schreef rival het volgende:
[..]
"Cum at me babe"quote:Op woensdag 18 juli 2012 15:37 schreef Flippiee het volgende:
[..]
IK BEN GODVERDOMME GEEN MAN.
Maar ik zou wel willen komen.
En het was gezellig, ja. Bedankt enzo
Yepquote:Op woensdag 18 juli 2012 15:42 schreef Drommeldaris het volgende:
Iets verteld me dat er ontzettend veel gereld gaat worden in de eerste paar dagen
Oei hebben we nu een 3e Sc nodig?quote:Op woensdag 18 juli 2012 15:43 schreef Kaneelstokje het volgende:
Psychische kwellingen dit.
Wanneer gaan we dicht?
Ik ga er maar een topic over openen.
Een sc?quote:Op woensdag 18 juli 2012 15:43 schreef Kaneelstokje het volgende:
Wanneer gaan we dicht?
Ja, doe datquote:Op woensdag 18 juli 2012 15:43 schreef Kaneelstokje het volgende:
Wanneer gaan we dicht?
Nee, ik heb geen notes. Wil ik graag zo houden.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
quote:Op woensdag 18 juli 2012 15:45 schreef Murdera het volgende:
[..]
Altijd?
Nu voel ik me niet meer speciaal.
Beter?quote:
HEEEEY CHARMED!quote:Op woensdag 18 juli 2012 15:46 schreef charmed_angel het volgende:
Hoikrijg een appje
Ze gaan de drukste SC van R&P sluiten
Ok lekker vaag weer
SC Relaties #1quote:Op woensdag 18 juli 2012 15:40 schreef Re het volgende:
--------
Wegens overmatig succes zijn de slowchats voortaan gebundeld, wij verwelkomen jullie in onze nieuwe succesreeksen SC Relaties of SC Psychologie
--------
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |