Origineel uit Singles. De eerdere Singles. Vroegah.quote:Op woensdag 18 juli 2012 15:02 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
de originele drama vrije sc: [R&P SC] Dooie hoeren (of nou ja origineel volgens mij komt ie ooit ook ergens uit maar hij is ouder dan mijn fok leven en dat is al 5 jaar)
Ze lossen het zelf op, wat is het probleem daarvan?quote:Op woensdag 18 juli 2012 15:00 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Maar nu het er zoveel zijn, zoals Copycat al zei, ondermijnt het wel een beetje het forum omdat al die slowchatters geen topics meer openen. Daar zit natuurlijk ook wat in.
Mijn stem heb je niet.quote:Op woensdag 18 juli 2012 15:04 schreef Partyboy1991 het volgende:
Ik wil mod worden ik denk niet dat ik veel kans maak
quote:Op woensdag 18 juli 2012 15:03 schreef Angel-Joy het volgende:
Want iedereen komt zijn eigen SC verdedigen met sterke argumenten
Er zijn geen sterke argumenten, mensen moeten gewoon niet zo (ja sorry) autistisch doen en een verandering gewoon accepterenquote:Op woensdag 18 juli 2012 15:03 schreef Angel-Joy het volgende:
Is dit niet nutteloos?
Want iedereen komt zijn eigen SC verdedigen met sterke argumenten, kunnen jullie niet doen dat er vanaf nu geen nieuwe SC bij komt?
Voor de mensen zelf is dat alleen maar fijn, maar voor een forum wat minder. Een forum heeft nieuwe topics nodig.quote:Op woensdag 18 juli 2012 15:03 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ze lossen het zelf op, wat is het probleem daarvan?
Zou kunnen, maar er blijft overlap. Daarom willen ze van een aantal SC's af.quote:Op woensdag 18 juli 2012 15:03 schreef Angel-Joy het volgende:
Is dit niet nutteloos?
Want iedereen komt zijn eigen SC verdedigen met sterke argumenten, kunnen jullie niet doen dat er vanaf nu geen nieuwe SC bij komt?
Je klinkt als Danny over de layout.quote:Op woensdag 18 juli 2012 15:04 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Er zijn geen sterke argumenten, mensen moeten gewoon niet zo (ja sorry) autistisch doen en een verandering gewoon accepteren.
Welke SC ga jij kiezen straks? Dan pak ik de andere wel.quote:Op woensdag 18 juli 2012 15:04 schreef rhubarbje het volgende:
kaneel: die reeks bestaat nu een jaar of zo? en elke week is het bal
prima dat het nu rustiger is maar ik zie niet waarom een rustige sc met jullie moet samen gaan
het lijkt me niet onverstandig als die kliek eens opgebroken word
maar ik ben er bewust al weken niet geweest dus misschien zit ik er naast, my bad
Dat is ook zo daar draait een forum op.quote:Op woensdag 18 juli 2012 15:04 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Voor de mensen zelf is dat alleen maar fijn, maar voor een forum wat minder. Een forum heeft nieuwe topics nodig.
Het is er nu al een aantal weekjes rustig. Rara, hoe zou dat nu toch kunnen?quote:Op woensdag 18 juli 2012 15:04 schreef rhubarbje het volgende:
prima dat het nu rustiger is maar ik zie niet waarom een rustige sc met jullie moet samen gaan
maar ik ben er bewust al weken niet geweest dus misschien zit ik er naast, my bad
ik vind eht wel stom dat de overkoepelende R&P SC juist dicht isquote:Op woensdag 18 juli 2012 15:03 schreef Angel-Joy het volgende:
Is dit niet nutteloos?
Die vervolgens weer gemodereerd moeten worden. Slowchats regelen meer zichzelf, je leert daar beter voor jezelf opkomen en zo.quote:Op woensdag 18 juli 2012 15:04 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Voor de mensen zelf is dat alleen maar fijn, maar voor een forum wat minder. Een forum heeft nieuwe topics nodig.
En die heeft ook gewoon gelijk. Altijd en overal gejank als het nieuw is, dat het beter is maakt niet uit, het is nieuw, dus eng.quote:
Noem dan eens namen. Er gebeurt niks meer, al tijden niet.quote:Op woensdag 18 juli 2012 15:04 schreef rhubarbje het volgende:
Hoe was dat ook weer precies? Was er een in een park achtergebleven en toen ging ze muiten dat ze verkrachtw as ofzo?quote:Op woensdag 18 juli 2012 15:05 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
ik vind eht wel stom dat de overkoepelende R&P SC juist dicht isdie bestaat het langst en is overkoepelend, en dan worden de mensen van daaruit naar drama sc's gestuurd idd die op meets mensen in t park laten liggen etc etc
quote:Op woensdag 18 juli 2012 14:56 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Voor mij zijn sc's juist handig omdat ik daar m'n social skills kan oefenen, bijvoorbeeld
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |