Ja. Net als IRC, MSN, SMS, whatsapp, viva, bokt en de rest.quote:Op woensdag 18 juli 2012 15:13 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Veel mensen hebben behoefde aan een sc, anders waren er niet zoveel geweest. Fok! beantwoord alleen maar de vraag naar deze manier van communiceren
Omdat je een aanwinst bent voor het forum natuurlijk, zucht.quote:Op woensdag 18 juli 2012 15:13 schreef Partyboy1991 het volgende:
[..]
Hoezo word ik hierbij betrokken
je hebt natuurlijk gelijk maar dan pleit ik wel voor 2 sc's die een beetje optimaal verdeeld zijnquote:Op woensdag 18 juli 2012 15:04 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Er zijn geen sterke argumenten, mensen moeten gewoon niet zo (ja sorry) autistisch doen en een verandering gewoon accepteren.
Ik ben voor het maken van meer SC's. Lekker boeiend of het er kut uitziet of niet.quote:Op woensdag 18 juli 2012 15:14 schreef Memento-Mori het volgende:
Schone lei, 1 of 2 nieuwe SC's, medje dit is zoals het nu is, punt en klaar, iedereen accepteert dat dan maar en zal ff zn weg moeten vinden maar dat komt ook wel goed lijkt mij,. just my 2 cents
Iedereen kiest zijn/haar eigen manier van communiceren. Voor diegenen op fok! is de manier van communiceren zoals je dat hier doet, de manier voor hem/haar!quote:Op woensdag 18 juli 2012 15:13 schreef Skv het volgende:
[..]
Ja. Net als IRC, MSN, SMS, whatsapp, viva, bokt en de rest.
mijn gepost is niet relevant nuquote:Op woensdag 18 juli 2012 15:14 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Omdat je een aanwinst bent voor het forum natuurlijk, zucht.
Ook voor jou zie ik geen plekquote:Op woensdag 18 juli 2012 15:13 schreef Skv het volgende:
[..]
Ik woon nu nog op zolder, maar binnenkort niet meer. Moet ik dan tegelijk switchen, of vast anticiperen op het verhuizen?
Niet?quote:Op woensdag 18 juli 2012 15:15 schreef Partyboy1991 het volgende:
[..]
mijn gepost is niet relevant nu
Ik weet eerlijk gezegd niet of wij daar echt zoveel over te vertellen hebbenquote:Op woensdag 18 juli 2012 15:14 schreef Memento-Mori het volgende:
Schone lei, 1 of 2 nieuwe SC's, medje dit is zoals het nu is, punt en klaar, iedereen accepteert dat dan maar en zal ff zn weg moeten vinden maar dat komt ook wel goed lijkt mij,. just my 2 cents
datquote:Op woensdag 18 juli 2012 15:13 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
De vraag is zo hoog omdat mensen gaan slowchatten in topics die daar niet voor bedoeld zijn en dan een nieuwe SC openen in plaats van dat ze gewoon in een bestaande SC gaan meeposten. Als men nou gewoon dat laatste eens wat vaker doet.
quote:Op woensdag 18 juli 2012 15:13 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Zeker, kijk naar nieuwe aanwinsten als Partyboy1991.
Maak een script "SC Bom".quote:Op woensdag 18 juli 2012 15:14 schreef Skv het volgende:
[..]
Ik ben voor het maken van meer SC's. Lekker boeiend of het er kut uitziet of niet.
Verjagen? Verplaatsen, naar een andere SC. Met nog meer verschillende users waar mee te communiceren valt.quote:Op woensdag 18 juli 2012 15:15 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Iedereen kiest zijn/haar eigen manier van communiceren. Voor diegenen op fok! is de manier van communiceren zoals je dat hier doet, de manier voor hem/haar!
Waarom wil je die mensen verjagen?
SC verdwijnt niet in zijn geheel ofzo. Wat ben je aan het janken.quote:Op woensdag 18 juli 2012 15:15 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Iedereen kiest zijn/haar eigen manier van communiceren. Voor diegenen op fok! is de manier van communiceren zoals je dat hier doet, de manier voor hem/haar!
Waarom wil je die mensen verjagen?
Lijkt mij een goed voorstelquote:Op woensdag 18 juli 2012 15:02 schreef twi het volgende:
1. R&P SC + SINGLES
2. UITELKAAR/GEDUMPT SC + SC HOSSELEN SC
3. 18-35 NIEUWE CONTACTEN
4. Hoe voel je je nu mergen met de hoe voel je je nu met songteksten.
5. Loslaten van je ex is geen SC, gewoon zo houden.
6. Datingsite-ervaringen is geen SC, gewoon zo houden.
De rest sluiten.
Dan heb je 4 "SC-reeksen" met volgens mij wel mensen die elkaar liggen of die ermee kunnen leven dat dingen samengevoegd worden.
5 en 6 moeten dan natuurlijk wel strenger gemod blijven.
Nee hoor.quote:Op woensdag 18 juli 2012 15:15 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Mensen die elkaar echt kennen van SC's hebben elkaar ook wel op FB of msn.
Niet waar, wij hebben hele leuke mensen in "onze" SC en heb er bijna niemand van op FB om wat voor reden dan ook, sommige hebben niet eens FB (omgeins ja!)quote:Op woensdag 18 juli 2012 15:15 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Mensen die elkaar echt kennen van SC's hebben elkaar ook wel op FB of msn.
Dus gewoon 2 SC's maken, klaar toch?
dat denk ik ook mijn bestequote:Op woensdag 18 juli 2012 15:16 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Dan zit ik denk ik in de verkeerde slowchat.
Das discriminatie hoe moet ik dan mensen uit een andere verdieping SC hosselen.quote:Op woensdag 18 juli 2012 15:15 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ook voor jou zie ik geen plek![]()
Maar wat dacht je van 'Zolderautisten op 1 hoog SC'? En dan voor iedere verdieping een andere SC
Ik had het tegen Skvquote:Op woensdag 18 juli 2012 15:16 schreef HenkieVdV het volgende:
[..]
SC verdwijnt niet in zijn geheel ofzo. Wat ben je aan het janken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |