Sure.quote:Op zaterdag 21 juli 2012 12:40 schreef jantjevertonghen het volgende:
[..]
Het zou je sieren als full time fokker met iets meer respect over andere fokkers te praten.
Zou ook erg lollige dingen over jou kunnen zeggen op basis van je linkedin.
Doch laat ik dit achterwege
quote:Op zaterdag 21 juli 2012 12:40 schreef jantjevertonghen het volgende:
[..]
Het zou je sieren als full time fokker met iets meer respect over andere fokkers te praten.
Zou ook erg lollige dingen over jou kunnen zeggen op basis van je linkedin.
Doch laat ik dit achterwege
eindelijk een domme / ongefundeerde post van de grote (quote:Op zaterdag 21 juli 2012 11:48 schreef LudoSanders het volgende:
Tennissen op niveau in Nederland, hoe is dat mogelijk? De 'beste' Nederlanders hebben tov rest van de wereld al een belabberd niveau.
Hhahahahahah. Neequote:Op zaterdag 21 juli 2012 13:30 schreef ikjijallebei het volgende:
die jantjevertonghen een zooi posts terug over zijn toekomstige studie![]()
Ah kom op, dat is niet eerlijk. Het is heus niet alleen zijn spellingquote:Op zaterdag 21 juli 2012 15:09 schreef Don_Vanelli het volgende:
Jaloers zijn op iemand die qua spelling het niveau heeft van een kind van tien jaar oud
Mooi he. Slecht zijn in iets en daar dan verder mee willen gaanquote:Op zaterdag 21 juli 2012 13:30 schreef ikjijallebei het volgende:
die jantjevertonghen een zooi posts terug over zijn toekomstige studie![]()
Mooi he.. Ontzettende knor zijn.. En je vrienden hebben op fok en zelfs meets organiseren... Hahaha xd stoere knulquote:Op zaterdag 21 juli 2012 15:58 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Mooi he. Slecht zijn in iets en daar dan verder mee willen gaan
Gezellig drinken met fokkers die je irl kentquote:Op zaterdag 21 juli 2012 16:15 schreef jantjevertonghen het volgende:
[..]
Mooi he.. Ontzettende knor zijn.. En je vrienden hebben op fok en zelfs meets organiseren... Hahaha xd stoere knul
Online vrienden is echt het laagste vh laagste.. Je posts in topics over meetings zijn ook echt triest.quote:Op zaterdag 21 juli 2012 16:22 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Gezellig drinken met fokkers die je irl kentJe komt wel jaloers over, mannetje
Online vrienden impliceert dat ik ze irl niet ken. Ook weet je niet hoe ik ze heb leren kennen. Wel mooi om te zien dat je mij boeiend genoeg vindt om in ieder geval mijn posts in andere topics te lezen. Kijk je naar me op? You should.quote:Op zaterdag 21 juli 2012 16:50 schreef jantjevertonghen het volgende:
[..]
Online vrienden is echt het laagste vh laagste.. Je posts in topics over meetings zijn ook echt triest.
Extreme knor ben je, of weet je niet wat dat is
Kijk hem zin hebben in het studentenleven, godsongelofelijke pauper met je knorquote:Op zaterdag 21 juli 2012 16:50 schreef jantjevertonghen het volgende:
[..]
Online vrienden is echt het laagste vh laagste.. Je posts in topics over meetings zijn ook echt triest.
Corporale taal uitslaan, terwijl je net met de grootst mogelijke moeite het vwo hebt afgerond.quote:Op zaterdag 21 juli 2012 16:50 schreef jantjevertonghen het volgende:
[..]
Stoer doen met een 5.2quote:Op zaterdag 21 juli 2012 17:20 schreef Don_Vanelli het volgende:
[..]
Corporale taal uitslaan, terwijl je net met de grootst mogelijke moeite het vwo hebt afgerond.
Wat ben je toch een kneus
doe niet zo knor, pauperrrr, nou ik ga even de kroeg in met mijn jasje nou ciao!!!!!!quote:Op zaterdag 21 juli 2012 17:20 schreef Don_Vanelli het volgende:
[..]
Corporale taal uitslaan, terwijl je net met de grootst mogelijke moeite het vwo hebt afgerond.
Aldus de halve scholier.quote:Op zaterdag 21 juli 2012 16:50 schreef jantjevertonghen het volgende:
[..]
8 voor eco en gs.. Waar is jiuw vmbo diploma gebleven?quote:Op zaterdag 21 juli 2012 17:20 schreef Don_Vanelli het volgende:
[..]
Lieve schat, ik ben dit jaar als wiskundige afgestudeerd op de technische universiteit. Loop heen met je 8 voor geschiedenis.quote:Op zondag 22 juli 2012 11:41 schreef jantjevertonghen het volgende:
[..]
8 voor eco en gs.. Waar is jiuw vmbo diploma gebleven?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |