De weg naar de hel is geplaveid met goede voornemens.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 16:47 schreef AndreaW het volgende:
[..]
Er is altijd een middenweg:) Niet teveel niet te weinig:)
quote:Op vrijdag 20 juli 2012 16:51 schreef ikjijallebei het volgende:
[..]
quoten, reageren en je in laten met Meloewa
Mee ophouden man!
Als je geen aandacht meer geeft wordt ze helemaal gek, lachen is dat.
Lekker boeiendquote:Op vrijdag 20 juli 2012 16:51 schreef ikjijallebei het volgende:
[..]
quoten, reageren en je in laten met Meloewa
Mee ophouden man!
Als je geen aandacht meer geeft wordt ze helemaal gek, lachen is dat.
zij jou wel. als het maar aandacht is dan vind ze het prima.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 16:55 schreef Splutje het volgende:
[..]
Lekker boeiendDenk je dat ik haar serieus neem
Loppe wat heb jij gekozen dan?:)quote:Op vrijdag 20 juli 2012 16:53 schreef Loppe het volgende:
[..]
De weg naar de hel is geplaveid met goede voornemens.
Beetje communiceren met zwakstromers, kun je wat leren over het gewone volkquote:Op vrijdag 20 juli 2012 16:56 schreef ikjijallebei het volgende:
[..]
zij jou wel. als het maar aandacht is dan vind ze het prima.
quote:Op woensdag 18 juli 2012 12:52 schreef Basp1 het volgende:
Met wat voor paupers gaat de TS dan om dat hun vinden dat dit al met de kop boven het maaiveld uitsteken is.
quote:Op woensdag 18 juli 2012 12:53 schreef Pharkus het volgende:
Zo bijzonder vind ik het allemaal niet hoor TS, maar veel plezier met je studie.
stop, ik zou nog niet over jullie heen zeiken.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 16:57 schreef Splutje het volgende:
[..]
Beetje communiceren met zwakstromers, kun je wat leren over het gewone volk
Opgeblazen en gespierd prima, maar je hebt het verstand van een geestelijk gehandicaptequote:Op vrijdag 20 juli 2012 15:35 schreef jantjevertonghen het volgende:
[..]
Goede redenering... God wat een lachwekkende opmerking.. Maar ik ga ff naar de sportschool.. Mijn 5 x per weekste progamma afronden..
Dit in combinatie met mijn voedingsschema maakt mij toch wel steeds breder..
Ik ga voor de 10 kg spiermassa toename dit jaar.. Altijd honger naar succes..
Hahahhahahahahahahahahah. Neequote:Op vrijdag 20 juli 2012 18:50 schreef replay11nl het volgende:
TS wat ben jij lang aan het fappen........we weten heus dat je dat bedoelde toen je sportschool zei
Zo.. Daarnet ff de plaatselijke miss gen.... Weer iets meer trots..quote:Op vrijdag 20 juli 2012 18:50 schreef replay11nl het volgende:
TS wat ben jij lang aan het fappen........we weten heus dat je dat bedoelde toen je sportschool zei
Miss ladyboy?quote:Op zaterdag 21 juli 2012 10:46 schreef jantjevertonghen het volgende:
[..]
Zo.. Daarnet ff de plaatselijke miss gen.... Weer iets meer trots..
Focus succes..nwelcome to my life
Ach replaytje weer.. Schattigquote:
Minimale inzet, maximaal resultaat.quote:Op woensdag 18 juli 2012 12:53 schreef Xlarge het volgende:
Trouwens , je wiskundecijfer was slechts een 5.2, zo erg mooi gehaald was het allemaal niet.
Beetje hakken over de sloot idee, krijg ik er nu bij
Het zou je sieren als full time fokker met iets meer respect over andere fokkers te praten.quote:Op zaterdag 21 juli 2012 11:48 schreef LudoSanders het volgende:
Tennissen op niveau in Nederland, hoe is dat mogelijk? De 'beste' Nederlanders hebben tov rest van de wereld al een belabberd niveau.
quote:Op zaterdag 21 juli 2012 12:40 schreef jantjevertonghen het volgende:
[..]
Het zou je sieren als full time fokker met iets meer respect over andere fokkers te praten.
Zou ook erg lollige dingen over jou kunnen zeggen op basis van je linkedin.
Doch laat ik dit achterwege
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |