Wat zijn jouw ervaringen met fiscale economie dat jij zon conclusie trektquote:
Ik studeer het.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 13:24 schreef jantjevertonghen het volgende:
[..]
Wat zijn jouw ervaringen met fiscale economie dat jij zon conclusie trekt
De zon staat in de luchtquote:Op vrijdag 20 juli 2012 13:24 schreef jantjevertonghen het volgende:
[..]
Wat zijn jouw ervaringen met fiscale economie dat jij zon conclusie trekt
Dan nietquote:
Hij toont afgunst nu hij weet dat ik al een tijdje de studie doe die hij wil doen maar die hij niet gaat halen.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 13:41 schreef obsama het volgende:
Veel succes met je studie jantjevertonghen, je gaat het nodig hebben.
Hahaha zak je maakt me fkkn nerveus..quote:Op vrijdag 20 juli 2012 13:43 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Hij toont afgunst nu hij weet dat ik al een tijdje de studie doe die hij wil doen maar die hij niet gaat halen.
Is het zo wiskundigquote:Op vrijdag 20 juli 2012 13:43 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Hij toont afgunst nu hij weet dat ik al een tijdje de studie doe die hij wil doen maar die hij niet gaat halen.
Het eerste jaar krijg je 1 belastingvak en de rest is economie. En economie staat gelijk aan wiskunde. Het lijkt sowieso niet op economie van de middelbare school. Je krijgt colleges waarin de prof 2x 45 minuten alleen maar formules opleest en die moet je de week erna kennen. Na 10 weken zijn dat veel formules.quote:
Oke bedankt.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 13:55 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Het eerste jaar krijg je 1 belastingvak en de rest is economie. En economie staat gelijk aan wiskunde. Het lijkt sowieso niet op economie van de middelbare school. Je krijgt colleges waarin de prof 2x 45 minuten alleen maar formules opleest en die moet je de week erna kennen. Na 10 weken zijn dat veel formules.
Fiscale economie is ongeveer gelijk aan fiscaal recht. Je moet wel aanleg hebben voor wiskunde anders kom je het eerste jaar echt niet door, geloof me maar.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 14:08 schreef jantjevertonghen het volgende:
Ok.. Maar is flink gaan overwegen dan.... Balen.
Hoor juist van andere fiscaal economie studenten, dat het eerste jaar hard werken is en saai met de grote hoeveelheid wiskunde.
Maar dat als je hard werkt het echt heel goed te doen is,
En daartoe ben ik wel bereid.. Want als je fiscale economie hebt afgerond zit je echt goed
Nja wellicht morgen in den bosch tijdens meeting nog mogelijkheid je over fe aan de tand te voelen.. Waar studeer jij het btwquote:Op vrijdag 20 juli 2012 14:12 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Fiscale economie is ongeveer gelijk aan fiscaal recht. Je moet wel aanleg hebben voor wiskunde anders kom je het eerste jaar echt niet door, geloof me maar.
Wat is er morgen in Den Bosch dan? Ik in Tilburg.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 14:20 schreef jantjevertonghen het volgende:
[..]
Nja wellicht morgen in den bosch tijdens meeting nog mogelijkheid je over fe aan de tand te voelen.. Waar studeer jij het btw
Oh vertel.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 14:26 schreef jantjevertonghen het volgende:
Soieso studeer jij geen fiscale economie btw
Ok geloof je.. Doe je best.. Goede studie he..quote:
Wat ben jij een onzeker mannetje zeg.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 14:35 schreef jantjevertonghen het volgende:
[..]
Ok geloof je.. Doe je best.. Goede studie he..
Over paar jaar zit je goed
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |