Wat zijn jouw ervaringen met fiscale economie dat jij zon conclusie trektquote:
Ik studeer het.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 13:24 schreef jantjevertonghen het volgende:
[..]
Wat zijn jouw ervaringen met fiscale economie dat jij zon conclusie trekt
De zon staat in de luchtquote:Op vrijdag 20 juli 2012 13:24 schreef jantjevertonghen het volgende:
[..]
Wat zijn jouw ervaringen met fiscale economie dat jij zon conclusie trekt
Dan nietquote:
Hij toont afgunst nu hij weet dat ik al een tijdje de studie doe die hij wil doen maar die hij niet gaat halen.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 13:41 schreef obsama het volgende:
Veel succes met je studie jantjevertonghen, je gaat het nodig hebben.
Hahaha zak je maakt me fkkn nerveus..quote:Op vrijdag 20 juli 2012 13:43 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Hij toont afgunst nu hij weet dat ik al een tijdje de studie doe die hij wil doen maar die hij niet gaat halen.
Is het zo wiskundigquote:Op vrijdag 20 juli 2012 13:43 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Hij toont afgunst nu hij weet dat ik al een tijdje de studie doe die hij wil doen maar die hij niet gaat halen.
Het eerste jaar krijg je 1 belastingvak en de rest is economie. En economie staat gelijk aan wiskunde. Het lijkt sowieso niet op economie van de middelbare school. Je krijgt colleges waarin de prof 2x 45 minuten alleen maar formules opleest en die moet je de week erna kennen. Na 10 weken zijn dat veel formules.quote:
Oke bedankt.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 13:55 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Het eerste jaar krijg je 1 belastingvak en de rest is economie. En economie staat gelijk aan wiskunde. Het lijkt sowieso niet op economie van de middelbare school. Je krijgt colleges waarin de prof 2x 45 minuten alleen maar formules opleest en die moet je de week erna kennen. Na 10 weken zijn dat veel formules.
Fiscale economie is ongeveer gelijk aan fiscaal recht. Je moet wel aanleg hebben voor wiskunde anders kom je het eerste jaar echt niet door, geloof me maar.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 14:08 schreef jantjevertonghen het volgende:
Ok.. Maar is flink gaan overwegen dan.... Balen.
Hoor juist van andere fiscaal economie studenten, dat het eerste jaar hard werken is en saai met de grote hoeveelheid wiskunde.
Maar dat als je hard werkt het echt heel goed te doen is,
En daartoe ben ik wel bereid.. Want als je fiscale economie hebt afgerond zit je echt goed
Nja wellicht morgen in den bosch tijdens meeting nog mogelijkheid je over fe aan de tand te voelen.. Waar studeer jij het btwquote:Op vrijdag 20 juli 2012 14:12 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Fiscale economie is ongeveer gelijk aan fiscaal recht. Je moet wel aanleg hebben voor wiskunde anders kom je het eerste jaar echt niet door, geloof me maar.
Wat is er morgen in Den Bosch dan? Ik in Tilburg.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 14:20 schreef jantjevertonghen het volgende:
[..]
Nja wellicht morgen in den bosch tijdens meeting nog mogelijkheid je over fe aan de tand te voelen.. Waar studeer jij het btw
Oh vertel.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 14:26 schreef jantjevertonghen het volgende:
Soieso studeer jij geen fiscale economie btw
Ok geloof je.. Doe je best.. Goede studie he..quote:
Wat ben jij een onzeker mannetje zeg.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 14:35 schreef jantjevertonghen het volgende:
[..]
Ok geloof je.. Doe je best.. Goede studie he..
Over paar jaar zit je goed
Das wel waar.. Mijn sterke punten ken ik.. Maar sociaal gezien is 70 procent beter dan ikquote:
Omdat je de goedkeuring nodig hebt van de mensen om je heen en als zij daar niet op reageren praat je het goed voor jezelf door het af te doen als afgunst.quote:
quote:Op vrijdag 20 juli 2012 14:48 schreef Sylver_ het volgende:
[..]
Omdat je de goedkeuring nodig hebt van de mensen om je heen en als zij daar niet op reageren praat je het goed voor jezelf door het af te doen als afgunst.
Omdat je je uit het veld laat slaan als iemand die de studie doet zegt dat je het niet gaat halen en vervolgens zijn mening voor jezelf onderuit probeert te halen door te 'claimen' dat hij de studie niet doet.
Omdat je een studie wilt doen waarbij je het later 'goed gaat doen' en je daardoor hopelijk weer de goedkeuring gaat krijgen van de mensen om je heen, ipv een beroep te kiezen dat jou persoonlijk erg leuk lijkt ongeacht wat je omgeving er van zal vinden.
Daarom.
Wie is dit? Iemand die deze betweterige zweverige man kent?quote:Op vrijdag 20 juli 2012 14:48 schreef Sylver_ het volgende:
[..]
Omdat je de goedkeuring nodig hebt van de mensen om je heen en als zij daar niet op reageren praat je het goed voor jezelf door het af te doen als afgunst.
Omdat je je uit het veld laat slaan als iemand die de studie doet zegt dat je het niet gaat halen en vervolgens zijn mening voor jezelf onderuit probeert te halen door te 'claimen' dat hij de studie niet doet.
Omdat je een studie wilt doen waarbij je het later 'goed gaat doen' en je daardoor hopelijk weer de goedkeuring gaat krijgen van de mensen om je heen, ipv een beroep te kiezen dat jou persoonlijk erg leuk lijkt ongeacht wat je omgeving er van zal vinden.
Daarom.
Ik merk hetquote:Op vrijdag 20 juli 2012 14:50 schreef jantjevertonghen het volgende:
[..]
Wie is dit? Iemand die deze betweterige zweverige man kent?
Vind jouw mening niet relevant.
Nogmaals wie ben jij mannetje?
Lekker vriendelijk ben je weer Jantje!quote:Op vrijdag 20 juli 2012 14:55 schreef jantjevertonghen het volgende:
Sylver terug in je mand.. Afgunstige hond
Ze heeft gelijk onwetende klootzak. Weinig erkenning jij zoekt naar goedkeuring (erkenning dus) van FOK!kers. Als FOK!kers hun mening geven gooi jij het weer onderuit zodat je weer in je eigen droomwereldje verder kan leven "jaa ik studeer fiscale economie en dan ben ik elitair en sta ik boven iedereen". Zelfs ervaringen worden gedeeld, en een paar negatieve puntjes en jij "gelooft" het niet of het is een "leugen".quote:Op vrijdag 20 juli 2012 14:50 schreef jantjevertonghen het volgende:
[..]
Wie is dit? Iemand die deze betweterige zweverige man kent?
Vind jouw mening niet relevant.
Nogmaals wie ben jij mannetje?
loololololol xdxdxdxdquote:Op vrijdag 20 juli 2012 14:55 schreef jantjevertonghen het volgende:
Sylver terug in je mand.. Afgunstige hond
Wat was de hulp en raad dan..quote:Op vrijdag 20 juli 2012 15:03 schreef Marnixos het volgende:
[..]
loololololol xdxdxdxd
Je krijgt hulp en raad van iemand en jij doet het af met een beledigend grapje. Volwassen hoor, jij komt er wel!
Kennen wij elkaar?quote:Op vrijdag 20 juli 2012 14:48 schreef Sylver_ het volgende:
[..]
Daarom.
Goede redenering... God wat een lachwekkende opmerking.. Maar ik ga ff naar de sportschool.. Mijn 5 x per weekste progamma afronden..quote:Op vrijdag 20 juli 2012 15:32 schreef Loppe het volgende:
De economie is toch al naar de zak, denk je dat je het in je hebt om het systeem om te gooien?
ok, doeiquote:Op vrijdag 20 juli 2012 15:35 schreef jantjevertonghen het volgende:
[..]
Goede redenering... God wat een lachwekkende opmerking.. Maar ik ga ff naar de sportschool.. Mijn 5 x per weekste progamma afronden..
Dit in combinatie met mijn voedingsschema maakt mij toch wel steeds breder..
Ik ga voor de 10 kg spiermassa toename dit jaar.. Altijd honger naar succes..
Succes jongen!quote:Op vrijdag 20 juli 2012 15:35 schreef jantjevertonghen het volgende:
[..]
Goede redenering... God wat een lachwekkende opmerking.. Maar ik ga ff naar de sportschool.. Mijn 5 x per weekste progamma afronden..
Wow man, hoeveel deadlift je, 5kg?quote:Op vrijdag 20 juli 2012 15:35 schreef jantjevertonghen het volgende:
[..]
Kijk en dit dus weer zo'n compleet nutteloze toevoeging die door anderen wordt gezien als opscheppen en jezelf geweldig vinden.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 15:35 schreef jantjevertonghen het volgende:
[..]
Zou je denken he, maar helaas mensen willen mij maar te graag zijn.quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |