Wat zijn jouw ervaringen met fiscale economie dat jij zon conclusie trektquote:
Ik studeer het.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 13:24 schreef jantjevertonghen het volgende:
[..]
Wat zijn jouw ervaringen met fiscale economie dat jij zon conclusie trekt
De zon staat in de luchtquote:Op vrijdag 20 juli 2012 13:24 schreef jantjevertonghen het volgende:
[..]
Wat zijn jouw ervaringen met fiscale economie dat jij zon conclusie trekt
Dan nietquote:
Hij toont afgunst nu hij weet dat ik al een tijdje de studie doe die hij wil doen maar die hij niet gaat halen.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 13:41 schreef obsama het volgende:
Veel succes met je studie jantjevertonghen, je gaat het nodig hebben.
Hahaha zak je maakt me fkkn nerveus..quote:Op vrijdag 20 juli 2012 13:43 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Hij toont afgunst nu hij weet dat ik al een tijdje de studie doe die hij wil doen maar die hij niet gaat halen.
Is het zo wiskundigquote:Op vrijdag 20 juli 2012 13:43 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Hij toont afgunst nu hij weet dat ik al een tijdje de studie doe die hij wil doen maar die hij niet gaat halen.
Het eerste jaar krijg je 1 belastingvak en de rest is economie. En economie staat gelijk aan wiskunde. Het lijkt sowieso niet op economie van de middelbare school. Je krijgt colleges waarin de prof 2x 45 minuten alleen maar formules opleest en die moet je de week erna kennen. Na 10 weken zijn dat veel formules.quote:
Oke bedankt.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 13:55 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Het eerste jaar krijg je 1 belastingvak en de rest is economie. En economie staat gelijk aan wiskunde. Het lijkt sowieso niet op economie van de middelbare school. Je krijgt colleges waarin de prof 2x 45 minuten alleen maar formules opleest en die moet je de week erna kennen. Na 10 weken zijn dat veel formules.