Jaquote:
Je kan op internet opzoeken hoe je die moet oplossenquote:Op woensdag 18 juli 2012 14:24 schreef Rijst het volgende:
Ik probeer een rubikskubus op te lossen maar het lukt niet.
Laat dan maar, ik heb daar totaal geen inzicht in, ik heb ook nog een liggen maar krijg hooguit 2 vlakken goedquote:Op woensdag 18 juli 2012 14:24 schreef Rijst het volgende:
Ik probeer een rubikskubus op te lossen maar het lukt niet.
quote:
Motm Torresquote:Op woensdag 18 juli 2012 14:26 schreef vandermar het volgende:
Of zal ik de boorhoede UP RvP SIF Suarez nemen of TOTY RvP en UP Aguero?
Waardoor dacht je dat dan? Ik heb er nu minder moeite mee dan een aantal jaar geledenquote:Op woensdag 18 juli 2012 14:19 schreef Rijst het volgende:
Sonic2 ik had het ook wel een beetje verwachtNo offence.
Ik post alleen de echt bijzondere bronze en silver packs, het beste tot nu toe vandaag is een Kanu die ik voor 3.5k verkocht maar die heb ik hier niet gepostquote:
Die met Aguero.quote:Op woensdag 18 juli 2012 14:26 schreef vandermar het volgende:
Of zal ik de boorhoede UP RvP SIF Suarez nemen of TOTY RvP en UP Aguero?
Je bent gewoon een van onsquote:Op woensdag 18 juli 2012 14:27 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Waardoor dacht je dat dan? Ik heb er nu minder moeite mee dan een aantal jaar geleden
[..]
Ik post alleen de echt bijzondere bronze en silver packs, het beste tot nu toe vandaag is een Kanu die ik voor 3.5k verkocht maar die heb ik hier niet gepost
O die zit de hele dag maar wat te schijten en op bed te liggenquote:Op woensdag 18 juli 2012 14:27 schreef Thorb het volgende:
[..]
Die met Aguero.
Hoe gaat het trouwens met je vader !?
Beste wat ik vandaag had was Gnakpa in 3-5-2quote:Op woensdag 18 juli 2012 14:27 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Waardoor dacht je dat dan? Ik heb er nu minder moeite mee dan een aantal jaar geleden
[..]
Ik post alleen de echt bijzondere bronze en silver packs, het beste tot nu toe vandaag is een Kanu die ik voor 3.5k verkocht maar die heb ik hier niet gepost
Ik open niet zoveel bronze packs meer, ik wacht totdat ze wat leuke bronze transfers of UPs uitbrengen maar in dit tempo brengen ze die niet uit voordat UT13 begint. Maar even afwachten of er een IF Kandji komt deze week, als die er komt en hij is bronze ga ik natuurlijk wel veel packs openenquote:Op woensdag 18 juli 2012 14:29 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Beste wat ik vandaag had was Gnakpa in 3-5-2
Koevermansquote:Op woensdag 18 juli 2012 14:34 schreef marcie216 het volgende:
ik gaan NL/ere silvers maken. wie op CAM? Maher/duarte/overtoom?
Nou had het misschien niet verwacht maar ik kijk er niet meer van opquote:Op woensdag 18 juli 2012 14:27 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
[..]
Penalty versierd en een assist. Juist doordat hij en nog iemand op de vleugels speelden met Ashen en Hainault die vanaf de backs eroverheen kwamen speelden ze DC weg. (Heb ik gelezen)quote:Op woensdag 18 juli 2012 14:34 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
niet gescoord en speelde als winger.
Een IF Ashe mag van mij ook welquote:Op woensdag 18 juli 2012 14:35 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Penalty versierd en een assist. Juist doordat hij en nog iemand op de vleugels speelden met Ashen en Hainault die vanaf de backs eroverheen kwamen speelden ze DC weg. (Heb ik gelezen)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |