Neem het gewoon op met een laptopquote:Op donderdag 19 juli 2012 17:11 schreef Dribbel_ het volgende:
Okee ik vind je geluid niet zo mooi maar dat krijg je idd snel vanuit een output van een amp
Vetquote:Op donderdag 19 juli 2012 17:11 schreef Bahamut0503 het volgende:
[..]
Neem het gewoon op met een laptop
goed genoeg voor mij
Bedoel je niet gewoon de FX-Loop van je Mustang? Die is namelijk niet perse bedoelt voor loopenquote:Op donderdag 19 juli 2012 16:55 schreef Trollscience het volgende:
Ik steek de output van mijn Fender Mustang die bedoelt is voor loopen (zo kan ik mezelf nog horen) in mijn effects processor, die dan naar de computer loopt via een USB-kabel. Eenmaal opgenomen haal ik meestal wat bas en treble weg, en boost ik de mids.
Thanks.. af en toe wel lekker om es een keer wat op te nemen voor mezelfquote:
Weet ik veelquote:Op donderdag 19 juli 2012 19:40 schreef CoiLive het volgende:
[..]
Bedoel je niet gewoon de FX-Loop van je Mustang? Die is namelijk niet perse bedoelt voor loopen
Wat je eigenlijk moet doen is:
Gitaar -> Input Mustang -> FX-Loop out -> Effecten Processor -> FX-Loop input -> USB van de mustang naar de computer.
Welke effecten processor gebruik je? Op die plek in de chain zet je vaak alleen een reverb en/of delay de rest komt tussen je gitaar en de input van je Mustang.
Tremontiquote:Op donderdag 19 juli 2012 20:29 schreef Metalfreak het volgende:
Die nieuwe CD van Mark Tremonti (gitarist Alter Bridge en Creed) is trouwens behoorlijk briljant! Aanrader voor liefhebbers van dik gitaarwerk.
Eindelijk goede muziek !! Hele nette cover!!quote:Op donderdag 19 juli 2012 18:17 schreef Cynic het volgende:
Tweede poging, nu met een betere camera:
Ik heb net een bekeuring in de bus vanwege te hard rijden op de terugweg van het oefenen, nergens goed voor dus!
Oefenen is inderdaad nergens goed voorquote:Op donderdag 19 juli 2012 18:17 schreef Cynic het volgende:
Tweede poging, nu met een betere camera:
Ik heb net een bekeuring in de bus vanwege te hard rijden op de terugweg van het oefenen, nergens goed voor dus!
Sweet Jesusquote:Op vrijdag 20 juli 2012 02:36 schreef -Menn0- het volgende:
[ afbeelding ]
Iemand interesse in m'n versterker? Doe er zo weinig mee...
Waar slaan dat soort dingen nou op gast....quote:Op vrijdag 20 juli 2012 02:36 schreef -Menn0- het volgende:
[ afbeelding ]
Iemand interesse in m'n versterker? Doe er zo weinig mee...
(In case you're wondering: Yes, it's a picture I found on Google. I did not take this picture myself because even though I can't sleep, it's still pretty fucking late, I'm damn tired and I'm not in the mood to take pictures. Unless your name is Braddie and you want to see my dick. In that case I would love to take a picture for you! Braddie just text me, you know how I roll.)
Is gewoon one love buddyquote:Op vrijdag 20 juli 2012 03:33 schreef Braddie het volgende:
[..]
Waar slaan dat soort dingen nou op gast....
Behandel mij niet alsof ik een of andere downsyndromer ben, of dit nou een internet forum is of niet. Dank je vriendelijk Mennoquote:Op vrijdag 20 juli 2012 03:35 schreef -Menn0- het volgende:
[..]
Is gewoon one love buddy
[ afbeelding ] op je neusje!
Thanks! De volgende keer ga ik wat anders qua geluid proberen, heb er nu geen noisegate tussen en we staan zo hard dat ik die echt wel nodig heb.quote:Op donderdag 19 juli 2012 22:11 schreef genakt het volgende:
[..]
Eindelijk goede muziek !! Hele nette cover!!
Nergens zie je volgens mij iets staan waaruit je zou kunnen opmaken dat je chromosoompje te veel hebt (behalve dan misschien je post gedrag maar dat doe je zelf). Als jij dat er wel in kan lezen, nou dan zal t wel zo zijn en wens ik je veel plezier met ramen likken.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 03:43 schreef Braddie het volgende:
[..]
Behandel mij niet alsof ik een of andere downsyndromer ben, of dit nou een internet forum is of niet. Dank je vriendelijk Menno
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |