Ik wil er niet té veel aan uitgeven (Het word dus sowieso waarschijnlijk niet wat jij in gedachte hebt) én jij bent links handig... dus dat schiet voor mij ook niet opquote:Op dinsdag 24 juli 2012 14:30 schreef brother52 het volgende:
[..]
Ik heb er wel eentje voor je te koop.
Body van White Korina, hals van Mahonie, rosewood toets, Tonepro's brug en tailpiece, schaller locking tuners, schaller straplocks, bijpassende koffer, rear routing dus geen slagplaat, pup switch zit bij de vol en tone knoppen, setje Seymour Duncans SH-4 en SH-2...
Deze is het:
[ afbeelding ]
Nouja... 250 euro dat is toch wel m`n max .... die Tele is de deur uit (Heb ik weer aan die gast terug gegeven)quote:Op dinsdag 24 juli 2012 17:12 schreef brother52 het volgende:
Kijk dan naar die foto, daar staat een rechtshandige Explorer op....
En hoeveel is niet te veel?
Dat zeg ik, ik heb echt een heel laag budget wat dat betreft...quote:Op dinsdag 24 juli 2012 17:18 schreef brother52 het volgende:
Hmmm, dat is iets aan de magere kant. Daarvoor heb je misschien net de tuners, brug en tailpiece...
Tofquote:Op dinsdag 24 juli 2012 17:26 schreef genakt het volgende:
Morgen gitaar ophalen en dan emg 707's erinztten
Ja ! van Aresdreams een scheckter damien 7!quote:
Nou... De gemiddelde Epiphone op Marktplaats...quote:Op dinsdag 24 juli 2012 17:28 schreef brother52 het volgende:
Voor dat bedrag zul je sowieso niet een explorer gaan vinden.
quote:Op dinsdag 24 juli 2012 17:32 schreef genakt het volgende:
[..]
Ja ! van Aresdreams een scheckter damien 7!
Precies, en ik denk dat je een Gibson MelodyMaker Explorer ook wel voor dat bedrag kan vinden (Die zijn iets van 450-550 nieuw, toch) ?quote:Op dinsdag 24 juli 2012 17:32 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Nou... De gemiddelde Epiphone op Marktplaats...
Ja, die zijn nieuw ook niet al te duur maar ja, daar is de kwaliteit dan ook naar.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 17:32 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Nou... De gemiddelde Epiphone op Marktplaats...
Goed punt.quote:
Dat zijn dan al driequote:
ah snel die bbq regelen gitaristen ik kan wel een niet wounded plaat gebruikenquote:Op dinsdag 24 juli 2012 19:07 schreef Cynic het volgende:
Volgens mij is de nieuwe The Wounded plaat nog eerder uit dan dat die gitaristen bbq eindelijk een keer gaat plaatsvinden.
quote:Op dinsdag 24 juli 2012 14:54 schreef brother52 het volgende:
[..]
Dat is het in feite ook. Als ik hem verkoop, heb ik weer brood op de plank
Heb het ook maar veel muziek die ik luister staat er toch net niet op helaasquote:Op dinsdag 24 juli 2012 22:18 schreef Dribbel_ het volgende:
Vandaag een Spotify account aangeschaft, had ik eerder moeten doen, zo ideaal
Mijn muzieksmaak is denk ik een stuk meer mainstream jaquote:Op dinsdag 24 juli 2012 22:19 schreef genakt het volgende:
[..]
Heb het ook maar veel muziek die ik luister staat er toch net niet op helaas
T word wel steeds beter moet ik zeggenquote:Op dinsdag 24 juli 2012 22:20 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Mijn muzieksmaak is denk ik een stuk meer mainstream ja
Ik heb daar zo vaak een account genomen omdat het me handig was voor 2 dagen, en dan gebruikte ik het voor de rest van de maand niet en annuleerde ik het maar weer.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 22:18 schreef Dribbel_ het volgende:
Vandaag een Spotify account aangeschaft, had ik eerder moeten doen, zo ideaal
Yup !quote:
Hij speelt echt gewelidg pfff en komt wel dikke sound uit beter als ik had verwacht!quote:Op woensdag 25 juli 2012 20:30 schreef Aresdreams het volgende:
Zo, da ging vlot, binnen 2 uur een gitaar kwijt..
da was 1, nog 2 te gaan...
wie?
[TK] 1 x Gitaar en 1 x Bas
Mooi dat ze je bevaltquote:Op woensdag 25 juli 2012 21:43 schreef genakt het volgende:
[..]
Hij speelt echt gewelidg pfff en komt wel dikke sound uit beter als ik had verwacht!
Ja had eigenlijk wel wat willen drinken oidquote:Op donderdag 26 juli 2012 06:16 schreef Aresdreams het volgende:
[..]
Mooi dat ze je bevalt
jammer dat de ontmoeting zo kort duurde trouwens...
Pfffft. Een beetje rock n roller slaat ze sneller kapot.quote:Op woensdag 25 juli 2012 20:30 schreef Aresdreams het volgende:
Zo, da ging vlot, binnen 2 uur een gitaar kwijt..
Gitaren kappot slaan is stupide en overbodig.quote:Op donderdag 26 juli 2012 08:18 schreef Ulx het volgende:
[..]
Pfffft. Een beetje rock n roller slaat ze sneller kapot.
Daarom dat ik met de trein kwamquote:Op donderdag 26 juli 2012 08:18 schreef genakt het volgende:
[..]
Ja had eigenlijk wel wat willen drinken oid
Vervelend dat parkeren heel kut was
Tofquote:Op donderdag 26 juli 2012 14:18 schreef Niles-Crane het volgende:
Overigens ben ik aangenomen in Ierland
M'n laatste gitaar die ik kocht was niet wit hequote:Op donderdag 26 juli 2012 13:56 schreef Niles-Crane het volgende:
[TK] [Gitaar] Ibanez AS73 Semi hollow
Jammer dat ie niet wit is anders kon ik 'm wel aan Dribbel kwijt
Nou, spring in de boot naar Ierland en haal dat ding op. Zijn erg toffe gitaren.quote:Op donderdag 26 juli 2012 14:26 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
M'n laatste gitaar die ik kocht was niet wit he
Waarschijnlijk gewoon een piezo element erbij zittenquote:Op donderdag 26 juli 2012 14:32 schreef brother52 het volgende:
Iemand trouwens enig idee welk effect Tim Christensen hier gebruikt om dat akoestische geluid te krijgen?
Precies, nouja.. voor ieder zijn ding dan.quote:Op donderdag 26 juli 2012 14:18 schreef Niles-Crane het volgende:
Is chill man een goedkope lelijke kutgitaar. Die dingen verdienen niet beter.
Overigens ben ik aangenomen in Ierland
Ja, dat dacht ik eerst ook maar helaas.quote:Op donderdag 26 juli 2012 14:39 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Waarschijnlijk gewoon een piezo element erbij zitten
Hebben meerdere gitaren wel.
Hoe werkt zoiets nou precies?... altijd al afgevraagdquote:
Het algoritme van het signaal van een "normaal" element omzetten naar het algoritme van een "piezo" element.quote:Op donderdag 26 juli 2012 15:14 schreef Braddie het volgende:
[..]
Hoe werkt zoiets nou precies?... altijd al afgevraagd
Maar het lijkt me dat dit toch nooit helemaal goed klinkt?.... ik ken het alleen van Youtube filmpjes hoor, maar stel ik switch tussen een singlecoil en een humbucker... ik neem aan dat die AC van Boss dan mee switched?, dat klinkt dan toch hartstikke gek? of is het dan hetzelfde idee als van *gewone* western naar *jumbo* ofzo?quote:Op donderdag 26 juli 2012 15:17 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Het algoritme van het signaal van een "normaal" element omzetten naar het algoritme van een "piezo" element.
Die klinkt vrij pittig inderdaad. Heb je daar ook geen 8-snaar voor nodig?quote:Op donderdag 26 juli 2012 17:22 schreef Trollscience het volgende:
Godverdomme Bleed is een bitch om te spelenHet nummer is ergens rond de 160bpm maar ik kom niet verder dan 120-130 met die irritante kuttriolen. Progmetal gitaristen hier?
Het achtsnarige aspect van het nummer zit voornamelijk in de jazzgitaarsolo, alle ritmepartijen zijn vrij makkelijk over te zetten naar een zessnarige gitaar in Eb. Zie ook deze video:quote:Op donderdag 26 juli 2012 18:55 schreef Cynic het volgende:
[..]
Die klinkt vrij pittig inderdaad. Heb je daar ook geen 8-snaar voor nodig?
Polijsten voor het spuiten?quote:Op donderdag 26 juli 2012 14:57 schreef Braddie het volgende:
[..]
Precies, nouja.. voor ieder zijn ding dan.
Ik ga hem sowieso een beter leven geven, hij word (Is al besloten) Candy Apple Red, en waarschijnlijk morgen geschuurd gepolijst etc etc
De slagpartij onder de solo dan, de solo zelf is toch gewoon op de hoge snaren zo te horen?quote:Op donderdag 26 juli 2012 18:57 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Het achtsnarige aspect van het nummer zit voornamelijk in de jazzgitaarsolo, alle ritmepartijen zijn vrij makkelijk over te zetten naar een zessnarige gitaar in Eb. Zie ook deze video:
Nja, jij wil hem morgen laten schuren en polijsten. Dus moet morgen ook de kleur erop, blanke lak erop en moet alles goed uitgehard zijn.quote:
Heb ik het dan toch verkeerd gedaan door na elke 2 lagen minstens 4 dagen uit te laten harden en na de laatste (9e of 10e) laag 3 weken te wachten voor het polijsten zodat de lak helemaal uitgehard was?quote:Op donderdag 26 juli 2012 19:31 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Nja, jij wil hem morgen laten schuren en polijsten. Dus moet morgen ook de kleur erop, blanke lak erop en moet alles goed uitgehard zijn.
Succes
Ja. Heb ik ook zo ongeveer gedaan, en wat ik doe is meestal foutquote:Op donderdag 26 juli 2012 19:54 schreef brother52 het volgende:
[..]
Heb ik het dan toch verkeerd gedaan door na elke 2 lagen minstens 4 dagen uit te laten harden en na de laatste (9e of 10e) laag 3 weken te wachten voor het polijsten zodat de lak helemaal uitgehard was?
Hahah heb nog geen goede kunnen nemen zit elke keer snachts te spelenquote:Op donderdag 26 juli 2012 19:43 schreef Aresdreams het volgende:
ohja, Genakt: PICS van je nieuwe gitaar!
Dat is 3 kwart van het nummer downstroke en dan tripplet en dan andere delen weer een downstroke extra erbij zo moeilijk is dat toch niet zat het net even te spelen.quote:Op donderdag 26 juli 2012 18:57 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Het achtsnarige aspect van het nummer zit voornamelijk in de jazzgitaarsolo, alle ritmepartijen zijn vrij makkelijk over te zetten naar een zessnarige gitaar in Eb. Zie ook deze video:
ik begrijp het ritmisch gezien ook wel na heel veel luisteren maar ik kan gewoon nog niet zo goed pickenquote:Op donderdag 26 juli 2012 23:25 schreef genakt het volgende:
[..]
Dat is 3 kwart van het nummer downstroke en dan tripplet en dan andere delen weer een downstroke extra erbij zo moeilijk is dat toch niet zat het net even te spelen.
Na halve nummer krijg ik alleen beetje lamme klauw dat is het wel en is niet echt leuk om te spelen maar wel goede oefening.
... Mjah ik speel alleen van dat soort herrie
Oefenenquote:Op donderdag 26 juli 2012 23:28 schreef Trollscience het volgende:
[..]
ik begrijp het ritmisch gezien ook wel na heel veel luisteren maar ik kan gewoon nog niet zo goed pickenik kan snel picken maar écht niet zo snel, jezus christus man
jawel van die irritante snelle noten /rifjes tussendoor dat kan ik dus nietquote:Op donderdag 26 juli 2012 23:32 schreef Trollscience het volgende:
ik neig zelf meer naar de mathcore kant dan naar djent... maar djent is ook echt sick dus ik wil het ook kunnen![]()
kijk zoiets lukt me dan weer wel maar daar zit ook geen irritante triolen in
dat is wel echt vetquote:Op donderdag 26 juli 2012 23:37 schreef genakt het volgende:
[..]
jawel van die irritante snelle noten /rifjes tussendoor dat kan ik dus nietbijv seconde 5
![]()
Maar zoiets ?( Waren laatst baroeg )
Heb de tabs van heel het album. Geprobeerd te spelen echt vaag... Lukt wel maar moet je er wel even voor gaan zitten zo vaag spelen ze
Jawel maar is gewoon vaag spelen dat djentquote:Op donderdag 26 juli 2012 23:45 schreef Trollscience het volgende:
[..]
dat is wel echt vetken het niet
maar lukken die noten ertussenin dan niet ofwat?
Ja tosin nog watquote:
Gedownloadquote:Op donderdag 26 juli 2012 23:53 schreef Trollscience het volgende:
ja die shit gaat echt te verik heb on impulse wel eens geprobeerd maar out of this world zijn gitaarspel.
heb je de cd's fysiek of gewoon op je pc? want ik kan namelijk geen enkele winkel vinden waar ze hun cd's verkopen, ben al jaren op zoek naar hun self-titled
Dikke, of een 7-snaarquote:Op vrijdag 27 juli 2012 14:00 schreef Trollscience het volgende:
Welke snaren kan ik het beste pakken voor B-standard, C-standard?
Mijn 7 snaar-gitaren hebben de volgende diktes (standaard in B): 10-13-17-26-36-46-56quote:Op vrijdag 27 juli 2012 15:57 schreef Trollscience het volgende:
[..]ja dat snap ik ook wel, welke diameter ongeveer bedoel ik
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |