Hij is 't meer dan waard. In reviews zie ik 'm er vaak beter uitkomen dan de Epi Dot hoewel ik dat zelf niet kan beoordelen natuurlijk. Het is een fijn apparaat en veelzijdig.quote:Op donderdag 26 juli 2012 14:01 schreef Braddie het volgende:
hmm, intressantIk kom er zeker nog op terug, heb best wel intresse in een Semi Hollow gitaar ala ES ....
Ik kom er zeker nog op terug... ruilen tegen mijn Ibanez Les Paul een idee?quote:Op donderdag 26 juli 2012 14:03 schreef Niles-Crane het volgende:
[..]
Hij is 't meer dan waard. In reviews zie ik 'm er vaak beter uitkomen dan de Epi Dot hoewel ik dat zelf niet kan beoordelen natuurlijk. Het is een fijn apparaat en veelzijdig.
mwa, je hebt em ook voor 250 op Marktplaats gezet. Exact hetzelfde verhaal erbij, dus moet enigzins kloppen lijkt me. Daarnaast moet ik ook nog eens naar Culemborg (eeeek!)quote:Op donderdag 26 juli 2012 23:21 schreef Niles-Crane het volgende:
Foto's kan ik morgen wel maken denk ik. 240 vind ik alleen te weinig
Ik heb helemaal niks op marktplaats gezet dus waar haal jij dat vandaan? En de locatie is mijn probleem verders niet.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 00:45 schreef Ssswing het volgende:
[..]
mwa, je hebt em ook voor 250 op Marktplaats gezet. Exact hetzelfde verhaal erbij, dus moet enigzins kloppen lijkt me. Daarnaast moet ik ook nog eens naar Culemborg (eeeek!)
Flauwekul terzijde; graag even de foto's, praten we daarna verder!
En anders wachten we een paar minuutjesquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 10:07 schreef Ssswing het volgende:
gaan we vanuit!
stomme NS mag niet falen dan
Was fijn zaken doenquote:Op zondag 5 augustus 2012 18:48 schreef Ssswing het volgende:
ah goed om te horen dat het laatste bedrag ook binnen is. Top gitaar tot nu toe, mijn dank en succes in het buitenland!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |